Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

 

Berry Crumble er fremdeles storfavoritten.. :D

Du er en trofast jente du Buffy. :D Både mot utstyr og juice. Jeg får nye favoritter hele tiden.. Og må stadig prøve noe nytt.

 

Jeg prøver gjerne, har en god kompis som driver med damp også som har veeeeeldig mye forskjellig utstyr, men det er noe med den cartoen i cartotanken som bare er så perfekt for meg.. :p Og juicene da, JUICENE, alle har vel noen få som de alltid må ha i kjøleskapet? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Berry Crumble er fremdeles storfavoritten.. :D

Du er en trofast jente du Buffy. :D Både mot utstyr og juice. Jeg får nye favoritter hele tiden.. Og må stadig prøve noe nytt.

 

Jeg prøver gjerne, har en god kompis som driver med damp også som har veeeeeldig mye forskjellig utstyr, men det er noe med den cartoen i cartotanken som bare er så perfekt for meg.. :p Og juicene da, JUICENE, alle har vel noen få som de alltid må ha i kjøleskapet? :)

 

Jeg misunner deg, som fortsatt liker Boge i tank. Jeg syns ikke det smaker bra lenger, og har bl.a 4 Phiniac tanker som jeg gjerne vil bruke. Men nå har jeg fått en ny Diver. Og den funker som den skal og smaken blir veldig bra, så da får jeg brukt tankene igjen. :)

Har forresten "pimpet" min Protank 2 med glass fra Phiniac, denne her: :D

http://phiniac.com/pid-2725/kanger-protank-glass-red.html Med Kokopelli, som på bildet. Så nå er det moro å bruke Protank2 igjen, med microcoil og bomull funker den utmerket.

Ang juicer så endrer MÅ HA-favorittene seg også. F.eks VR CinnamonRolls.. som jeg brukte så mye av de første 6 mnd. Ble lei den først.. deretter orket jeg den ikke i det hele tatt. Fant igjen en flaske for litt siden med ca 3 ml i. Tenkte at etter mange mnd så måtte jeg jo like den igjen... Fylte opp en tank men... :sick: Kommer aldri til å kjøpe den igjen. Så nå er jeg redd for å over-bruke de jeg virkelig liker. Særlig de som er søte og mektige. Vil ikke at dette skal skje igjen. :)

Lenke til kommentar

Hmm, jeg tror kanskje jeg trenger en verdig erstatter for ProTank-en min (den første versjonen). Vivi Nova-ene, iClear 30-en og cartotankene fra SMOK var greie i starten, men ingen av dem ser spesielt bra ut, og uansett hvor mange ganger jeg bytter ut hoder og cartoer, eller vasker i vodka og eddik og vann, så smaker det plutselig dritt.

 

Derfor har jeg kjøpt meg Aspire Nautilus i et håp om at den er verdig. :p

Lenke til kommentar

Hmm, jeg tror kanskje jeg trenger en verdig erstatter for ProTank-en min (den første versjonen). Vivi Nova-ene, iClear 30-en og cartotankene fra SMOK var greie i starten, men ingen av dem ser spesielt bra ut, og uansett hvor mange ganger jeg bytter ut hoder og cartoer, eller vasker i vodka og eddik og vann, så smaker det plutselig dritt.

 

Derfor har jeg kjøpt meg Aspire Nautilus i et håp om at den er verdig. :p

Aspire Nautilus er det mange som er fornøyde med ser jeg. Skal nok ha den selv etterhvert :green:

Lenke til kommentar

Jeg gikk over fra PT2 til Aspire BDC for noen dager siden. Bruker den med en Vamo v3. Jeg sleit veldig mye med surkling men det gav seg av seg selv. Jeg mistenker temperaturforandringer. Jeg er veldig fornøyd, men savner helt gjennomsiktig tank, da jeg sliter litt med å se fargen på juicen og hvor mye det er igjen.

Lenke til kommentar

Hmm, tenkte å gi den første cartotanken min en ny sjanse. Fant en sprett ny boge f16, fylte på juice og gode greier, lot den stå i 10-15 min for at juicen skulle suges inn, setter driptipen til munnen for å nyte litt fersken-juice, og … potte tett når jeg suger inn, samt at den lekker som en sil. Det var derfor jeg slutta å bruke den også. Djevelsk irriterende. Prøvde de gamle Vivi Nova-ene mine, samme problemet der.

 

Så nå må jeg til med q-tips og teknisk sprit for å rense VAMO-en og noen eGo-batterier, som er fulle av forskjellig juice. ><

Lenke til kommentar

Jeg elsket f6 cartoene med Boge tank da jeg fikk dem, men nå er det så lenge siden jeg har giddet å bruke dem. Har blitt så bortskjemt med Aspire i det siste så bruker kun dem egentlig. Lat. Har nesten ikke gidda å mekke noe coil og veke heller siden jeg fikk dem. Er lettvin goddamp :)

Har lagt Aspiren litt på hylla nå, jeg. For nå har plutselig dripper'n begynt å virke bra...uten at jeg har gjort noe med den. :p Og den damper herlig og smaker himmelsk...hehe.

Hvor ofte må man vikle ny coil forresten? Denne har vart leeenge nå og virker fremdeles godt og ingen brentsmak.

Lenke til kommentar

 

Har et ukjent antall Boge-cartos fra gamle dager som jeg brukte da jeg først starta, og de smaker og fungerer bedre enn cartoene jeg har i cartotankene. :p

Må begynne å punche selv smurfen.. Du skal være veldig flink hvis du klarer å blåse av deg en tommel av å punche en cartomizer :p

 

Men det krever at jeg faktisk kjøper en egen cartopuncher og setter meg inn i hvilke upuncha cartoer som er bra og ikke. :p

 

 

Fyrte for øvrig nettopp opp en Vivi Nova med et 2.8-hode for første gang på mange måneder. Fantastisk dampproduksjon og smak, men uvant med varm damp. :p

 

EasyCigarettes Wild Blueberry smaker for øvrig veldig kunstig. 1/10 would not buy again.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...