Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Bestilte 50 ml av Adam¨s Apple Purity fra HHV i dag. 50/50 PG/VG. Noen som har smakt denne? Siden jeg elsker Just Peachy og White Lie fra dem regner jeg med at de er flinke på fruktsmaker :green:

 

Er en av mine favoritter. Kjøpte 100ml av den for ikke så lenge siden :)beste eple juicen jeg har smakt.

Vist du liker peach anbefaler jeg Bah-in (peach and pear).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er drittlei av omtrent alt av smaker jeg har for tiden, untatt Boba's, så måtte smelle inn en ny HHV-ordre med noe nytt og uprøvd...

 

Gikk for følgende:

 

Hubba Hubba tyggissmak

Island Dream, kokos og rum, er vel en Pina Colada-smak.

Atomic Grasshopper, Chocolate chip mint ice cream, skal visst være veldig yummy.

Bah-In Fersken/pære som nevnt over.

 

 

Stort sett smaker jeg normalt sett ikke ville ha prøvd meg på, men jeg er desperat etter noe nytt og fresht. :)

Lenke til kommentar

Er drittlei av omtrent alt av smaker jeg har for tiden, untatt Boba's, så måtte smelle inn en ny HHV-ordre med noe nytt og uprøvd...

 

Gikk for følgende:

 

Hubba Hubba tyggissmak

Island Dream, kokos og rum, er vel en Pina Colada-smak.

Atomic Grasshopper, Chocolate chip mint ice cream, skal visst være veldig yummy.

Bah-In Fersken/pære som nevnt over.

 

 

Stort sett smaker jeg normalt sett ikke ville ha prøvd meg på, men jeg er desperat etter noe nytt og fresht. :)

4 spennende smaker. Sikker på du vil like dem. Noen ganger må man bare ha noe nytt og fresht som du sier ja. :)

Lenke til kommentar

Nå ca 1 uke siden jeg fikk GVC, og har enda ikke begynt å like den. Vet at den smaker fælt først, og at den skal bli bedre etter hvert som du smaker mer av den, men virker ikke sånn her...

Falt ikke i smak hos meg heller. Synes ikke den er vond, men blir for søt og mektig for langvarig damping.

Lenke til kommentar

Undrenes tid er fortsatt ikke forbi, folkens.

Dette dumpa ned i postkassa i dag:

 

72de5d567fa511e387a10e9130a27ac2_8.jpg

 

 

Kan for øvrig opplyse om at Nectarine smaker enda bedre enn Peaches, i alle fall nå som jeg har den på en fungerende dripper. Greit at den kom med ferdig oppsatt veke også, både mechmod og rda på én og samme dag. Dette er nesten for mye, men jeg tror ikke jeg skal prøve meg på en Russian enda, akkurat.

Lenke til kommentar

Undrenes tid er fortsatt ikke forbi, folkens.

Dette dumpa ned i postkassa i dag:

 

72de5d567fa511e387a10e9130a27ac2_8.jpg

 

 

Kan for øvrig opplyse om at Nectarine smaker enda bedre enn Peaches, i alle fall nå som jeg har den på en fungerende dripper. Greit at den kom med ferdig oppsatt veke også, både mechmod og rda på én og samme dag. Dette er nesten for mye, men jeg tror ikke jeg skal prøve meg på en Russian enda, akkurat.

Dersom du kaster den ferdig oppsatte veka og lager en selv skal jeg vedde på at den blir mye bedre :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...