Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Endelig noen som forstår meg. :D I dag fikk jeg lønn og skulle gjerne brent dem på noe skøy, men med studielån på 4,2k og husleie snart, må jeg vel være økonomisk og heller bruke pengene på hermetikk til under 10 kr. :p

Nei.... Du kan ikke spise så dårlig mat. Kjøp deg heller noen dampe-ting/juice. Din mor vil ikke la deg sulte vet du... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Endelig noen som forstår meg. :D I dag fikk jeg lønn og skulle gjerne brent dem på noe skøy, men med studielån på 4,2k og husleie snart, må jeg vel være økonomisk og heller bruke pengene på hermetikk til under 10 kr. :p

Nei.... Du kan ikke spise så dårlig mat. Kjøp deg heller noen dampe-ting/juice. Din mor vil ikke la deg sulte vet du... :D

 

Nei mor vil nok ikke det :)

Lenke til kommentar

 

Endelig noen som forstår meg. :D I dag fikk jeg lønn og skulle gjerne brent dem på noe skøy, men med studielån på 4,2k og husleie snart, må jeg vel være økonomisk og heller bruke pengene på hermetikk til under 10 kr. :p

Nei.... Du kan ikke spise så dårlig mat. Kjøp deg heller noen dampe-ting/juice. Din mor vil ikke la deg sulte vet du... :D

 

Ingenting galt med hermetikk til under 10 kr. Kjøper en boks tomatbønner, holder meg mett i 12 timer og smaker herlig. Jeg har levd i et par måneder i strekk på bare det uten problemer. Spise for 8 kr dagen er helt fantastisk. :D

 

 

 

 

Endelig noen som forstår meg. :D I dag fikk jeg lønn og skulle gjerne brent dem på noe skøy, men med studielån på 4,2k og husleie snart, må jeg vel være økonomisk og heller bruke pengene på hermetikk til under 10 kr. :p

Nei.... Du kan ikke spise så dårlig mat. Kjøp deg heller noen dampe-ting/juice. Din mor vil ikke la deg sulte vet du... :D

 

Nei mor vil nok ikke det :)

 

Jo, det vil hun. Hun sier bare at jeg har godt av å få slanket bort noen kilo. I hennes øyne hadde det vært best om jeg hadde klippet meg kort, barbert meg og gått ned 20 - 30 kg. I alle fall kommet meg under 90. :p

Lenke til kommentar

En boks tomat-bønner pr dag.. Ja, da må du jo bli tynn, for det kan da ikke være mange kaloriene.. Feilernært, men tynn.. :D Skulle ønske jeg kunne gått på det en uke. Vil ned noen kilo.. ca 5.. da hadde jeg vært fornøyd.

 

Nja, du går ikke akkurat ned. Jeg gjorde i alle fall ikke det de månedene jeg levde på vann og bønner. Sannsynligvis fordi jeg drakk så mye, og man blir feit av sprit. :p

Brukte matpengene på sprit, cava, sigg og snus. Helt siden jeg begynte på VGS for 11,5 år siden, har jeg levd et jævlig usunt liv. Ja, ble sunnere da jeg kutta snus og røyk for godt og bytta det ut med damp, så klart, men har fortsatt usunne matvaner og er ikke spesielt aktiv av meg. Går til jobb, og en sjelden gang går jeg hjem også, men det er så mye enklere når man får haik med en arbeidskamerat eller nabo, og så er det veldig lett å bare bruke en hundrings på drosje. :p

 

e:

 

Sjekk disse søte pipene. :) Finnes i rosa også.. :love: En slik kunne man jo dampet på uten å føle seg mandig.. eller kanskje ikke.. men søte var de.

http://www.damping.no/collections/batterier/products/e-pipe-pioneer-fra-smok

 

Greit søte, de ja, personlig vil jeg ha en skikkelig langpipe å dampe på. :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Sjekk disse søte pipene. :) Finnes i rosa også.. :love: En slik kunne man jo dampet på uten å føle seg mandig.. eller kanskje ikke.. men søte var de.

http://www.damping.no/collections/batterier/products/e-pipe-pioneer-fra-smok

Ja. Så Ramzy la dem ut på Facebook i stad. Var inne og kikka på dem. Vurderte å bestille, men tror nok jeg skal ha en e-pipe som tar mer enn bare 18350 batterier når jeg skal ha en :) . Ellers så de meget bra ut :green:

Lenke til kommentar

 

Sjekk disse søte pipene. :) Finnes i rosa også.. :love: En slik kunne man jo dampet på uten å føle seg mandig.. eller kanskje ikke.. men søte var de.

http://www.damping.no/collections/batterier/products/e-pipe-pioneer-fra-smok

Ja. Så Ramzy la dem ut på Facebook i stad. Var inne og kikka på dem. Vurderte å bestille, men tror nok jeg skal ha en e-pipe som tar mer enn bare 18350 batterier når jeg skal ha en :) . Ellers så de meget bra ut :green:

 

Men hvis den skal ha en noenlunde autentisk pipe-størrelse på "kroppen", så kan den ikke ha større enn 18350. Ellers så vil det jo bli en monster-pipe. :D

Lenke til kommentar

 

 

Sjekk disse søte pipene. :) Finnes i rosa også.. :love: En slik kunne man jo dampet på uten å føle seg mandig.. eller kanskje ikke.. men søte var de.

http://www.damping.no/collections/batterier/products/e-pipe-pioneer-fra-smok

Ja. Så Ramzy la dem ut på Facebook i stad. Var inne og kikka på dem. Vurderte å bestille, men tror nok jeg skal ha en e-pipe som tar mer enn bare 18350 batterier når jeg skal ha en :) . Ellers så de meget bra ut :green:

 

Men hvis den skal ha en noenlunde autentisk pipe-størrelse på "kroppen", så kan den ikke ha større enn 18350. Ellers så vil det jo bli en monster-pipe. :D

 

He he. Ja tenkte på noe a´la Gandalf style :dribble: Har også sett bilder av noen som ligner på Tor´s Hammere. De er steintøffe :green:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Mjolnir er ganske kule, ja, men likevel. Jeg skal ikke ha e-pipe før jeg får e-langpipe. Det er den eneste type pipe jeg ønsker meg, og jeg frykter jeg er nødt til å begynne å dampe ordentllig pipe om jeg ikke finner en fungerende e-versjon.

Det finnes slike Gandalf aktige piper. Har sett noen bilder :)

Lenke til kommentar

For å få en lang e-pipe, så må man vel bruke en skikkelig lang drip-tip. For pipe-kroppen er jo slik den er.. og det er da begrenset hvor lang en clearo/tank/dripper kan være. Så da står det på drip-tipen.. :)

 

Om du finner en pipe som ikke koster så mye, Datasmurf, så kan du sikkert sette på den en ekstra lang pipe-drip-tip. Ikke sikkert det trenger å bli så dyrt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

He he. Ja tenkte på noe a´la Gandalf style :dribble: Har også sett bilder av noen som ligner på Tor´s Hammere. De er steintøffe :green:

 

Ja, den i sølvfarve med masse sorte inskripsjoner på.. :) Har sett den, skjønner at du syns den er fin. Nesten så jeg fikk lyst på den også.. :D Men litt vel mye macho..

Lenke til kommentar

Takk til begge. Men jeg vil gjerne ha muligheten til å bruke den andre plasser om nødvendig, så jeg burde kanskje kjøpe et batteri. Noen som har anbefalinger om greit batteri og grei clearomizer (eller hva det heter) for nybegynner? Pris er ikke så viktig, men helst ikke så alt for dyrt.

Og med batteri + clearomizer, har jeg da alt jeg trenger (bortsett fra lader og e-væske)? Hvor lenge varer disse tingene, og hva må eventuelt skiftes ut etter en stund?

Mye mas, men det var ikke så lett dette! :p

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...