Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men alle var mer eller mindre positive til E-sigaretter da, särlig forskerne var positive.

 

Kreftforeningen var skeptisk til at unge begynner å dampe og så gå over til tobakk.. Men det er jo bare tull.

 

Når resten av EU lar folk dampe, så burde også norske myndigheter komme på gli.

Sykt om flere 100 tusen må dö för treige Norge gjör grep.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi lever da tross alt i informasjonsalderen, der alle opplysninger og forskning er bare et Google søk unna. Når folk i dag stiller uvitende til debatter og reportasjer, og hevder at det ikke finnes forskning eller bevis for det ene aller det andre, ja da finnes det ingen unnskyldning! Har de ikke hørt om Google? Er styret i kreftforeningen så dumme at de ikke vet hvordan de søker frem informasjon? Det finnes ingen unnskyldning for uvitenhet i dagens informasjonssamfunn!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor har staten etablert SIRUS hvis de nekter å høre på dem? Makan.

Ja helt enig. All verdens forskning er ikke tellende eller troverdig for norske politikere eller staten, så lenge det ikke er statens egne forskere som har kommet frem til nøyaktig det resultatet som staten ba dem om! Vi nordmenn er jo så forskjellige fra alle andre folkeslag, at det som ikke skader en hollender, tysker eller portugiser er livsfarlig for nordmenn!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja ja, folkens. For å ta noe helt annet.

Jeg har ikke sprengt av meg fingrene enda. Alt er mer eller mindre intakt, selv om jeg er litt skeptisk på hele opplegget, men det ser ut til at min første coil fungerer. 2,6 ohm på en gammel Vivi Nova.

 

b1b52bc2892d11e3ba1612f19a0f09aa_8.jpg

 

Merker ellers ikke noe forskjell verken på smak eller dampproduksjon fra de gamle 2.8- og 2.4-hodene.

Jeg aner for øvrig ikke hva slags kanthal eller silica jeg brukte.

Lenke til kommentar

Ja ja, folkens. For å ta noe helt annet.

Jeg har ikke sprengt av meg fingrene enda. Alt er mer eller mindre intakt, selv om jeg er litt skeptisk på hele opplegget, men det ser ut til at min første coil fungerer. 2,6 ohm på en gammel Vivi Nova.

 

b1b52bc2892d11e3ba1612f19a0f09aa_8.jpg

 

Merker ellers ikke noe forskjell verken på smak eller dampproduksjon fra de gamle 2.8- og 2.4-hodene.

Jeg aner for øvrig ikke hva slags kanthal eller silica jeg brukte.

Men gratulerer da Smurf. Har du begynt å recoile endelig? Ja det var på tide :green:

Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke helt hvorfor de skulle stykke opp e-sig-reportasjen sånn... Men det er vel slik de bruker å lage programmet.. :)

De gjør visst alltid slik i FBI. :)

 

Ja, de gjør vel det.. Har ikke sett det så mye før. Men jeg ble litt usikker etter første sekves, om dette var alt de hadde... :D Ble jo litt bråstopp. Hadde sikkert vært bedre for de som ikke vet noe om e-sig fra før, å fått sett det i helhet. Men det har jo du gjort noe med her. Redigert det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...