Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smaker godt nok, dette.

Tror ikke jeg skal begynne å mekke selv før jeg har tatt en doktorgrad i fysikk og en i nanoteknologi.

Så må du ikke glemme en doktorgrad i kjemi, til du skal begynne å mixe juice. :D

Men gratulerer med nytt utstyr!! :) Nå har du jo en RDA. Det er et skritt i riktig retning. Men, jeg vet... babysteps.. :D

Lenke til kommentar

Det har du rett i, men ikke bare kjemi. Må nok bli fullt utlært kokk med fagbrev før jeg hiver meg på juicemiksing. ^^

 

Jo takk, føles greit nok dette, men knappen under er maks ukomfortabel. Må nesten bruke to hender når jeg har den i 18650-modus.

Får man billige meks med knappen plassert på et normalt sted?

Lenke til kommentar

Det har du rett i, men ikke bare kjemi. Må nok bli fullt utlært kokk med fagbrev før jeg hiver meg på juicemiksing. ^^

 

Jo takk, føles greit nok dette, men knappen under er maks ukomfortabel. Må nesten bruke to hender når jeg har den i 18650-modus.

Får man billige meks med knappen plassert på et normalt sted?

Jeg har en lignende lilla en. Bare brukt den med lite batteri.

Den eneste jeg kan tenke på som har en "normal" knapp, og som er billig, er Bolt. Sannsynligvis ikke den beste moden på markedet men.. Pinkmule har dem til ca 80-90 kr. Flere farver. Jeg har en rød/rosa en, bruker den ikke mye lengere.

Men det finnes sikkert fler. Noen kan kanskje hoppe inn med forslag. :)

 

Fasttech har sikkert noen, men du vil vel helst handle i EU..

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Jeg har en lignende lilla en. Bare brukt den med lite batteri.

Den eneste jeg kan tenke på som har en "normal" knapp, og som er billig, er Bolt. Sannsynligvis ikke den beste moden på markedet men.. Pinkmule har dem til ca 80-90 kr. Flere farver. Jeg har en rød/rosa en, bruker den ikke mye lengere.

Men det finnes sikkert fler. Noen kan kanskje hoppe inn med forslag. :)

 

Fasttech har sikkert noen, men du vil vel helst handle i EU..

Ja, jeg handler ikke fra Kina. Alt for ustabilt. Kan godt handle fra USA, så lenge det bare er utstyr og ikke juice, jeg bare unngår å handle med Kina / Hong Kong / Taiwan for alt i verden.

Lenke til kommentar

Jeg er bare nysgjerrig - er det egentlig lov å selge nikotinholdige e-sigaretter i Norge? Dette er i hvert fall forbudt i Sveits.

 

Nope. Kun nikotinfritt, så vi importerer fra EU-land. :)

 

 

Jo takk, føles greit nok dette, men knappen under er maks ukomfortabel. Må nesten bruke to hender når jeg har den i 18650-modus.

Får man billige meks med knappen plassert på et normalt sted?

 

Svarte...hvor små hender har du da? :p Når jeg holder SID'en med 18650-batteri, gjemmer jeg hele SID'en i hånda...hehe. :D

Lenke til kommentar

Ja, jeg handler ikke fra Kina. Alt for ustabilt. Kan godt handle fra USA, så lenge det bare er utstyr og ikke juice, jeg bare unngår å handle med Kina / Hong Kong / Taiwan for alt i verden.

Jeg har ikke opplevd kina (Healthcabin - Fasttech) som ustabile. Er akkurat det samme å handle derfra som fra EU-sjappene. Man må bare vente 10-20 dager på varene. Juice er jo uaktuelt å handle derfra uansett. Men for utstyr syns jeg de er helt kurante å handle fra. Men du skal jo føle deg bekvem med det, og gjør du ikke det, så må du la være. :)

Men sjekk ut Bolt på Pinkmule, og se hva du syns. De har en veldig lav pris på dem. :)

Lenke til kommentar

 

Nope. Kun nikotinfritt, så vi importerer fra EU-land. :)

 

 

 

Svarte...hvor små hender har du da? :p Når jeg holder SID'en med 18650-batteri, gjemmer jeg hele SID'en i hånda...hehe. :D

Det er ikke det at de er små, de er for store. :p Jeg klarer ikke å få et godt grep fordi handen er for stor.

 

 

Jeg har ikke opplevd kina (Healthcabin - Fasttech) som ustabile. Er akkurat det samme å handle derfra som fra EU-sjappene. Man må bare vente 10-20 dager på varene. Juice er jo uaktuelt å handle derfra uansett. Men for utstyr syns jeg de er helt kurante å handle fra. Men du skal jo føle deg bekvem med det, og gjør du ikke det, så må du la være. :)

Men sjekk ut Bolt på Pinkmule, og se hva du syns. De har en veldig lav pris på dem. :)

10-20? Da har du vært heldigere enn meg. Hver gang jeg har handlet fra Kina / Taiwan / Hong Kong via eBay / FT / DX, har det gått 2-4 måneder fra jeg bestiller til jeg har det jeg kjøper.

 

Verste er fortsatt ei tysk platesjappe som brukte 2 år på å sende meg en CD de hadde på lager. ><

Lenke til kommentar

Det er ikke det at de er små, de er for store. :p Jeg klarer ikke å få et godt grep fordi handen er for stor.

 

 

10-20? Da har du vært heldigere enn meg. Hver gang jeg har handlet fra Kina / Taiwan / Hong Kong via eBay / FT / DX, har det gått 2-4 måneder fra jeg bestiller til jeg har det jeg kjøper.

 

Verste er fortsatt ei tysk platesjappe som brukte 2 år på å sende meg en CD de hadde på lager. ><

Ikke opplevd noe lengere leveringstid enn 10-20 dager nei.. Nærmere 10. Nå må det sies at jeg kun har handlet fra de to sjappene, og opplever dem seriøse. Er garantert mange useriøse også.. :)

Men to år... Det må jo være rekord.. :D

 

(Jada.... det er hånden som er for stor...) :p

Nå er det seriøst sengetid merker jeg... Er over-trøtt.

Lenke til kommentar

Jeg er bare nysgjerrig - er det egentlig lov å selge nikotinholdige e-sigaretter i Norge? Dette er i hvert fall forbudt i Sveits.

 

Uansett foretrekker jeg mine gode Native American Spirit-rullings :p

Ja er lovlig. Finnes også en norsk el-sigg nettbutikk

 

http://www.vaporking.no/

 

Edit: Forskrev meg nå http://www.vaporking.no/blog/helseministeren-vurderer-e-sigaretter/

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Lurer på om dere opplevde div. ubehag når dere begynte med e-røyk, eller om det gikk helt smertefritt.

Vet om noen som har opplevd hodepine og kvalme, men mistenker dog for høyt nikotin-nivå eller muligens reagerer på pg. Noen som har opplevd lignende??

Det er ikke første gang jeg bytter over til e-røyk, og jeg opplever alltid div. plager en periode.

F.eks sår hals,hoster, litt sår munn,huden påvirkes en periode, litt såre lepper som flasser litt.

Men jeg har ikke opplevd kvalme eller hodepine. :hmm:

 

Tnx for svar. :)

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Lurer på om dere opplevde div. ubehag når dere begynte med e-røyk, eller om det gikk helt smertefritt.

Vet om noen som har opplevd hodepine og kvalme, men mistenker dog for høyt nikotin-nivå eller muligens reagerer på pg. Noen som har opplevd lignende??

Det er ikke første gang jeg bytter over til e-røyk, og jeg opplever alltid div. plager en periode.

F.eks sår hals,hoster, litt sår munn,huden påvirkes en periode, litt såre lepper som flasser litt.

Men jeg har ikke opplevd kvalme eller hodepine. :hmm:

 

Tnx for svar. :)

 

Jeg får ihvertfall hoste. Det er som å ha en mild forkjølelse i en uke :)

Lenke til kommentar

Samme jeg hadde. Det ble bedre når jeg byttet til ren VG. MAO mistenker jeg rett og slett at jeg reagerte på PG.

 

Prøv deg på en VG juice, og se om det hjelper. Hvis du fortsetter og det er samme som jeg hadde blir det kikhoste-aktig og helt asshole.

 

Mr. Duklain: "lovlig", ikke "lovelig".

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er bare nysgjerrig - er det egentlig lov å selge nikotinholdige e-sigaretter i Norge? Dette er i hvert fall forbudt i Sveits.

 

Uansett foretrekker jeg mine gode Native American Spirit-rullings :p

 

Nei, det er ikke lovlig, ikke enda i alle fall, men heldigvis er det veldig lett å kjøpe utstyret i Norge og væske i EU / EØS-land.

Lenke til kommentar

Ja er lovlig. Finnes også en norsk el-sigg nettbutikk

 

http://www.vaporking.no/

 

Edit: Forskrev meg nå http://www.vaporking.no/blog/helseministeren-vurderer-e-sigaretter/

 

Det er IKKE lovlig å selge her, men det er lov å importere til eget bruk. ;)

 

 

Det er ikke det at de er små, de er for store. :p Jeg klarer ikke å få et godt grep fordi handen er for stor.

 

Hehe...oki. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...