Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er vel ganske sant. Jeg merker at jeg som i beste fall er en middelmådig bruker må gå for pace for å i det hele tatt ha en sjanse mot de som mestrer spillet bedre. Også er det kjedelig at det bare er et par formasjoner som brukes. 

 

Jeg kjenner at jeg er drittlei av å møte lag med Martial, Rashford, Salah, Sterling & co. Det er generelt lite variasjon i lagene jeg møter føler jeg.

Lenke til kommentar

Det er de jævle YouTuberne sin feil. De skaper en mainstream om hvilke spillere folk bør ha. Dette sprer seg som ild i tørt gress. Mange spillerne som folk benytter så mye er ikke de beste i sin posisjon, men det er som du sier, enklere å løpe rett frem mot mål enn å slå 10 pasninger på veien. I tillegg bærer årets FIFA-spill preg av det er veldig liten skillgap for 99% av spillerne og da blir det slik at folk kjører på med Bakayoko, Martial, Jesus, Rose osv.

 

Hadde de fikset opp i kjemisystemet så folk ikke trenger å endre formasjon in-game, samt gjort at gode midtbanespillere også må være sterke, pasningsikre og være gode til å forsvare seg ville man sett langt flere varianter. Akkurat nå spiller UT kun på et attribute, fart. Det er tross alt for jævlig at toppscoreren i PL føles som en tog som skal snu på femøringen.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Synes ikke at Arnautovic (192 cm, 73 jumping og 90 strength), Firmino (181 cm, 85 jumping og 79 strength) og Sissoko (187 cm, 80 jumping og 88 strength) er så små.

 

Aké og de tre på topp er små, men Aké har bra jumping og strength. Jeg slår omtrent aldri innlegg.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som har vært borti å bli bannet fra transfer market på Companion app / Web app? Jeg ble det etter nok en lang grinde-økt på jobb, og etter at jeg har opprettet tre saker hvor jeg har forklart saken min ble jeg avkortet med dette svaret: (Se vedlagt bilde).

 

Tente på alle plugger, så jeg kontaktet Microsoft på chat på morgenen i dag. Der var kundeservicen en helt annen, og etter mye frem og tilbake endte jeg opp med å få refundert hele summen for FIFA.

 

Det er ikke optimalt, men for meg som er en svoren tilhenger av bronsepakkemetoden og trading ble uansett spillopplevelsen handicappet av å ikke kunne 'jobbe' på telefonen. Nå håper jeg bare at den _feilaktige_ bannen jeg fikk ikke bærer med videre over i FIFA 19. Ville vært kjedelig å miste alle coinboosts, 100 slots på transfer list osv.

post-1465-0-51455400-1517907110_thumb.png

Lenke til kommentar

The Link arrangerer FIFA konkurranse med 2000,- kr i potten den 17 Mars. Vi har fått med oss en av norges beste FIFA spillere, og håper flere vil være med.

 

Mer info på www.thelink.no


Om lanet:
The Link er i all hovedsak et rusfritt kulturarrangement, hvor data og spill står i fokus. Vi er et crew på 8 stk fra Svelvik i Vestfold, som jobber med The Link på frivillig basis. Vi har lang erfaring med data, nettverk og arrangering av konkurranser innenfor disse plattformene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...