Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke så lett å se hvilken mann det er bilde av.

Det ligner veldig på Eddie Izzard. I så fall er han ikke politiker, og han har både mannlige og kvinnelige arveanlegg.

 

Trakk fram stemme, fordi du framstilte det som en bagatellmessig ting? Du mente det ikke var et skikkelig feminint eller maskulint trekk.

Du trakk frem stemme i en situasjon hvor ingen andre indikatorer var tilgjengelige - på telefonen. Det er litt vesentlig om man har 20 indikatorer tilgjengelige og dømmer bare fem av dem, eller om man har bare én indikator tilgjengelig og dømmer den ene.

Jeg må innrømme jeg virkelig tviler på om du ser forskjellen.

Lenke til kommentar

Det tviler du nok på. Ser likevel ikke så mye grunn til å nedgradere stemme som et kjennetegn.

Det var jo ikke poenget i det hele tatt heller - spesielt siden jeg ikke har sagt ett eneste ord om gradering av indikasjoner. Det er nesten så jeg begynner å tro at du ikke egentlig leser det jeg skriver.

Og bare for å understreke det - det er ikke noe jeg sier på tull eller for å være nedsettende. Jeg tviler faktisk på det for så langt har du hoppet over brorparten av det jeg har skrevet og det du har svart på er sjelden et svar på det jeg faktisk skrev.

...nedgradere stemmen som kjennetegn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har du virkelig fått meg ut å kjøre... Jeg har lys stemme, og noe "rart" som henger i skrittet... trodde jeg var far til mine to barn, men hvem vet... er jeg kjønnsreversert, mon tro... eller hva mener du, Budeia?

Jeg hadde breiere hofter enn dama da vi målte for noen år siden, så jeg er nok ikke far til barna våre jeg heller. Bare så rart at de er veldig like meg av utseende. Vi er nok kjønnsreverserte alle sammen tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde breiere hofter enn dama da vi målte for noen år siden, så jeg er nok ikke far til barna våre jeg heller. Bare så rart at de er veldig like meg av utseende. Vi er nok kjønnsreverserte alle sammen tror jeg.

Hele kjernen i konspirasjonen blir bare latterlig.

Hva slags syn må man ikke ha på seg selv dersom man tror at store andeler av befolkningen mishandler seg selv og sine barn bare for å score poeng mot ens gud.

"Du bytter kjønn på dine barn for at min gud skal stilles i dårlig lys." (*)

Snakk om selvbilde.

Det finnes folk innlagt med mindre vrangforestillinger enn dét.

 

(*) Dette er faktisk tilfellet. Påstanden er at dette gjøres fordi man går imot Guds skaperverk, og kjønnsbytte skal visstnok være et "motsatthet" av de store.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går i klærne han selger, så fin at:

 

Med en fin parykk mener jeg at han kunne ha passert som kvinne, iallfall slik som dagens samfunn er og slik som folk ser ut ;-)

Litt stor hake kanskje, og stemmen ville vel ha avslørt ham forresten. 

Tønneformet/epleformet kropp, men det er det mange som har i dette samfunnet.

Lenke til kommentar

Damer er nette og gjerne ikke så lange. Dee er vanlig lengde mann noe som blir besnærende sammen med kundene:

 

 

Du verden ja, her ser høyden ut til å være ca. 2 meter. Han når til toppen av prøverommet, men da med høyhælte sko. 

 

Noen som bodde i New York, skrev at mennene der er lave og kvinnene der er høye. Skal en derfor si at det er et mannlig trekk å være lav, og at det er forskjellig etter hvilken by en undersøker?

 

Så forvirrende kan det være hvis vi skal si at "alt er normalt" og alle har de trekk som passer for deres kjønn. 

Lenke til kommentar

Snakk om selvbilde.

Det finnes folk innlagt med mindre vrangforestillinger enn dét.

 

 

Uansett hva mitt eget selvbilde er, er det en stor greie i science fiction å kunne skifte ut befolkningen med unormale, eller delvis unormale mennesker. 

Filmen "They Live" blir ofte trukket fram som et eksempel. Der en fyr finner noen solbriller, som gjør ham i stand til å se at de fleste rundt ham har unormale ansikter.

 

Er du ikke i stand til å tenke at noen vil prøve denne typen ondskap i en virkelig verden?

Lenke til kommentar

Noen som bodde i New York, skrev at mennene der er lave og kvinnene der er høye. Skal en derfor si at det er et mannlig trekk å være lav, og at det er forskjellig etter hvilken by en undersøker?

Nei, man skal undersøke om påstanden er fakta, eller bare en tullepåstand, noe den er.

 

Men at du bruker tåpelige tullepåstander du har hørt et sted, som fakta, er jo det vi er vant til fra din side.

 

Så forvirrende kan det være hvis vi skal si at "alt er normalt" og alle har de trekk som passer for deres kjønn.

Men det er det da heller ingen som påstår. Stråmann er fint når du mangler fornuftige svar.

 

 

Uansett hva mitt eget selvbilde er, er det en stor greie i science fiction å kunne skifte ut befolkningen med unormale, eller delvis unormale mennesker.

Ja, i sci-fi finnes det mange fantastiske historier. Det samme gjelder fantasy.

 

Er du ikke i stand til å tenke at noen vil prøve denne typen ondskap i en virkelig verden?

Det å være i stand til å tenke fantasy-plott, betyr ikke at det er noen grunn til å tro at det er noe mer enn fantasy.

 

Jeg har sett Game of Thrones, men jeg går ikke rundt og tror at noen har laget en hær av døde bak en kjempemur, allikevel.

Lenke til kommentar

Uansett hva mitt eget selvbilde er, er det en stor greie i science fiction å kunne skifte ut befolkningen med unormale, eller delvis unormale mennesker. 

Filmen "They Live" blir ofte trukket fram som et eksempel. Der en fyr finner noen solbriller, som gjør ham i stand til å se at de fleste rundt ham har unormale ansikter.

I serien "V" er mange egentlig øglemennesker.

I Blade Runner er mange egentlig syntetiske mennesker.

I "Bruce Almighty" har en mann fått alle Guds krefter.

 

Hvor drar du egentlig grensen for hva du ikke tror på?

 

Er du ikke i stand til å tenke at noen vil prøve denne typen ondskap i en virkelig verden?

Scifi er en underholdstype hvor man bevisst benytter seg av elementer som er umulige.

Slår ikke "umulig" deg i det hele tatt som en bremsekloss for hva folk kan gjøre?

Lenke til kommentar

I serien "V" er mange egentlig øglemennesker.

I Blade Runner er mange egentlig syntetiske mennesker.

I "Bruce Almighty" har en mann fått alle Guds krefter.

 

Hvor drar du egentlig grensen for hva du ikke tror på?

 

Scifi er en underholdstype hvor man bevisst benytter seg av elementer som er umulige.

Slår ikke "umulig" deg i det hele tatt som en bremsekloss for hva folk kan gjøre?

 

Filmer kan også være en måte de forteller oss ting på. Star Wars må forresten være en mulig greie for deg...

 

Hvis en går ut fra mennesker som er sterkt demoniserte, og programmerte, er det ikke helt umulig med en kombinasjon av de tingene du nevner. Bibelen sier at frosker skal hoppe ut av munnen til en demonisert hersker i endetiden. 

Har selv sett i to tilfeller at noen har fått øgle-øyne, ett tilfelle på direktesendt tv og ett tilfelle i virkeligheten. 

Og en demonisert person får ekstra krefter og evner. Så jeg ser det ikke helt umulig med en sånn kombo.

Lenke til kommentar

Filmer kan også være en måte de forteller oss ting på. Star Wars må forresten være en mulig greie for deg...

Fordi...

 

Hvis en går ut fra mennesker som er sterkt demoniserte, og programmerte, er det ikke helt umulig med en kombinasjon av de tingene du nevner. Bibelen sier at frosker skal hoppe ut av munnen til en demonisert hersker i endetiden. 

Har selv sett i to tilfeller at noen har fått øgle-øyne, ett tilfelle på direktesendt tv og ett tilfelle i virkeligheten. 

Og en demonisert person får ekstra krefter og evner. Så jeg ser det ikke helt umulig med en sånn kombo.

Så... Magi. Det forklarer jo ganske mye av hva du har påstått så langt. jeg må innrømme jeg ikke hadde trodd du du faktisk trodde på magi, men så feil tok jeg altså.

 

Da er vel forsåvidt diskusjonen over. Man kan ikke argumentere mot magi hvor alt av fiksjon er potensiell virkelighet. Men greit nok. Jeg skal ha det i bakhodet videre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
fokkeslasken skrev (På 19.9.2019 den 8.06):

Fordi...

 

 

Så... Magi. Det forklarer jo ganske mye av hva du har påstått så langt. jeg må innrømme jeg ikke hadde trodd du du faktisk trodde på magi, men så feil tok jeg altså.

 

Da er vel forsåvidt diskusjonen over. Man kan ikke argumentere mot magi hvor alt av fiksjon er potensiell virkelighet. Men greit nok. Jeg skal ha det i bakhodet videre.

Hehe, du ga deg mens leken var god men sånn er det gjerne. Men hadde du fortsatt kunne nok denne meget underholdende tråden utartet seg i enda større absurditeter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...