Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg ikke bare kan gi opp dette, er at jeg er enig i at det finnes fysiske særtrekk ved menn og kvinner. Og at jeg har latt være å sette meg inn i disse tidligere.

 

Jeg har påpekt hvordan det står til med dine kunnskaper rundt dette før. Du har fortsatt ikke satt deg inn i de fysiske særtrekkene. Du har antagelig lest en liste med meget generelle trekk og med en gang et av trekkene er "feil" så er kjønnet feil.

 

Det er desverre ikke så enkelt Widewanka. Alle menn har kvinnelige trekk og alle kvinner har mannlige trekk. For å fastslå kjønn ut ifra et bilde så må det mer til enn det tullet du kommer med.

 

Jeg lurer på om du kan poste et bilde av deg selv så jeg kan bevise at du er transe med samme type tull som du driver med her :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke særlig troverdig forklaring. 

 

Sukk. Det baller på seg, dette her. Nå mistenker jeg Chris LaSala og Sharda LaSala, og TB Joshua. 

 

Har tenkt at youtube-profeten Chris LaSala hadde en høy og lys stemme, fordi han var engasjert og budskapet ble båret fram klart og tydelig. Etter å ha sett nærmere på ham i kveld, ser jeg at det ikke er noe annet enn en "Pål Bang-Hansen-stemme". 

 

Noooo. Føler meg ganske ribbet. Men det kan fortsatt være håp, ved å abonnere på noen av de små kristne youtube-kanalene som kanskje har under 1000 visninger pr video. 

 

Kanskje overdriver jeg litt også. Får nesten håpe det, for dette er ikke kjempegøy. Men en må jo alltid ønske sannheten velkommen... selv om den kan være svært brutal.

Lenke til kommentar

Alle mennesker begynner livet som kvinner...  :) 

Og som Abigor sier, man må være bra naiv og skrudd om man skal tro alt det gærningene i denne tråden mener og tror... Lurer på om de selv skjønner at troen deres har fratatt dem medmenneskeligheten jeg...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Soseks skrev:

"Alle menn har kvinnelige trekk og alle kvinner har mannlige trekk.​"

 

Da er De velkommen til å fortelle om de kvinnelige trekkene ved Usain Bolt...

 

Han løper som et kvinnfolk..

 

Ikke særlig troverdig forklaring. 

 

Neivel? Hvordan løper kvinner? Hopper de som kenguruer kanskje? Eller setter de ett ben foran det andre, slik menn gjør? 

 

 

Jeg skjønner uansett ikke hvorfor du velger å vurdere hvorvidt noen er transer eller ikke, basert på stereotypiske sosiale konstruksjoner? Vel, ikke i det hele tatt forsåvidt. Hvem som er transer og ikke, påvirker jo ikke deg overhodet. Men når du nå først har fått dette for deg. Hvorfor baserer du deg på det estetiske, når du vet at plastisk kirurgi kan endre alt?

 

Ta din forestilling om kløft i haken som noe maskulint for eksempel. For det første, så er det ikke noe problem for en plastisk kirurg å enten lage kløft, eller fylle den igjen. Så disse "elite" folkene. De kan "ruge" frem mennesker i laboratorier, men de kan ikke lage, eller fylle igjen et lite hakk i haken? Selvfølgelig kunne de gjort det om det var slik at de eksisterte, og de ønsket å skjule sine "spor". Eller hva det enn nå er du tror..

 

kløft i haken oppstår naturlig når fosteret dannes, og det skjer uavhengig av kjønn. Det er kjevebenene som under utviklingen er en "pinne" på hver side av ansiktet som vokser fremover til der de møtes. Og der sveiser de seg sammen som et groende benbrudd. Om det gror litt skjevt, eller ufullstendig; voila: Kløft! Det er altså en imperfeksjon i tillegg. Noe som krasjer litt med ideen din om at "eliten" lager "lytefrie" mennesker.

 

kløft dannelse på haken skjer både gutte og jente fostre. Ideen om at det er et "maskulint" trekk, er en ren sosial konstruksjon. Mannlig skallethet kan derimot ha med høyt testosteron nivå å gjøre. Og er slik sett et svært maskulint trekk. Men i vår kultur klarer det ikke å trumfe våre konstruerte forestillinger. Det er ikke mange som synes Larry David er særlig maskulin ihvertfall.

 

Bruce Willis derimot. Men han har jo ingen kløft i haken?!?  :confused:

 

Så har vi folk som Jude Law med veldig feminine trekk, men kløft likevel?

 

At du tror du kan se ut fra videoer og bilder om noen er transer eller ikke, basert på samfunnets forestillinger om hva som er maskulint og feminint. Det er vel kanskje i seg selv en like stor vrangforestilling som ideen din om at denne "eliten" eksisterer. Som må bytte kjønn av en eller annen enda uforklart grunn? Hvorfor de bytte kjønn? Kan de ikke bare lage barna til å være det kjønnet de skal være? Ser du en litt logisk brist her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

abigor: Du kommer stadig med oppmuntrende tilbakemeldinger.

 

Gabriel: Er det virkelig så enkelt å tette igjen en kløft i haka?

Jeg lurte faktisk på om disse kvinnene i utgangspunktet kan ha hatt en gigantisk kjeve som ble operert bort, og de etter fjerningen satt igjen med den lille kløfta i haka. Men det er nok å dra det for langt...

 

Tror at disse menneskene har kommet veldig langt når det gjelder metoder, men det å sy på legemsdeler fra andre mennesker uten livslang medisinering kan rett og slett være en umulighet. 

Altså, uansett hvor langt vitenskapen kommer kan de kanskje ikke komme videre til neste stadium når det gjelder transplantasjon, dersom det er en umulighet? 

 

I de siste videoene til Patricia Steere har hun virkelig slått seg løs når det gjelder morsomme bemerkninger om frimurere. 

Hva driver hun på med? Hun velger tydeligvis å parkere motstanderne med humor. 

For eksempel i videoen om fergetur med Mark Sargent, sier hun at hun har ny hatt. Og at det var i hvert fall 33 hattetyper å velge blant i butikken. GET IT? Litt senere prøver hun å latterliggjøre transvestigation ved å si: Transvestigation, noen ser med en gang hvem som er menn og kvinner?? Mark Sargent sier, "Er dette et gyldig spørsmål å ta opp?"

Senere holder hun armen foran brystkassen, og sier, Dette er vårt håndtegn. Får ikke håpe det er et frimurerisk håndtegn. 

Under flat-Earth treffet i Seattle på Pyramid kafe, sier hun: "Noen kommer til å ta oss for å være på Pyramid kafe, de kommer til å tro det er en samling for frimurere. Men jeg forsikrer om at valget var helt tilfeldig. "

Haha. Hun har slått seg helt løs når det gjelder slike bemerkninger, virkelig. Men ansiktet hennes taler for seg selv... Hun sa også at hun må ha en hatt pga sin tandre hudtype. Men samtidig går hun med bare skuldre. 

En fergetur på 15 min ved USA høres interessant ut. Men fergeturen til Mark og Patricia minnet veldig om de fergeturene jeg har vært på i Norge, kanskje bortsett fra at det var en plakat med bilder av spekkhoggere og hvilke typer hopp de pleide å gjøre. 

Lenke til kommentar

Popcornet er framme...

 

I videoen "Ex 32nd degree mason confesses: Can a christian be a mason? Is freemasonry Godly?" sier han at frimurernes ritualer alltid foregår vendt mot øst.

Og at dette er det samme som soldyrkelse, på grunn av retningen og på grunn av at alle losjer har et bilde av sola på østveggen. 

Han mener at babylonske religioner pleier å tilbe mot øst. Minner meg på solbildet i salen der de har nobelprisutdelinger.

 

Kunne aldri klart å komme på det selv. I kommentarfeltet sies det også at det er ukristelig å sverge eder.

Fra et bibelsk perspektiv, hva skal de med alle disse ritualene? Bibelen vurderer ikke de kristnes verdi med tallrangering, men i forhold til om de lever moralske liv, og gir til de fattige. 

Lenke til kommentar

Teorien sier at det er toppen av frimurerne som er på toppen av samfunnet, og etterforskningen viser at det også er disse som er hemmelige transgenders. 

 

Stort sett har jeg kun info om frimurere fra internett. Men har i dag sammenlignet to leksikon, og hva de skriver om frimurere. Det eldste leksikonet (fra omkring 50-tallet), skriver at den første norske losjen het St. Olaus' orden. 

Leksikonet som er litt nyere skriver også noe, men har ikke med at den første norske losjen het St. Olaus' orden. 

Det er sikkert en interessant opplysning ift at kongen deler ut St. Olavs orden. 

Og det virker som Olav Haraldsson er et viktig forbilde for disse folkene. 

Men fant nå ut at de har flere losjer som er oppkalt etter helgener, for eksempel St. John's logde, og St. Thomas lodge.

 

Den gamle norske primstaven som var en slags kalender, var full av markeringer for diverse helgener. 

 

En bombe er kanskje alle Heavy-rockerne som er født kvinner. Men det kan jo være derfor de liker å gå med langt hår og hodetørklær. Det er deres versjon av hijab, liksom. 

Gitaristen Brian Johnson, en kan nesten se på størrelsen at han er født kvinne, og på armlengden. 

Axl Rose har også korte armer, og liker å gå i lange kilter (lange skjørt). Det kan være fordi han er skotsk, men også fordi han er født kvinne.

Kom faktisk over en video som mener at Usain Bolt er født kvinne. Kan jeg ha tatt så feil? Men videoen begrunner det litt dårlig syns jeg. Selv om Usain er en del av eliten, har han lange armer og brede skuldre.

Lenke til kommentar

Hvorfor bytter eliten kjønn på ungene sine?

 

I første rekke er det nok at de når toppen av frimureriet. Om de deretter har mulighet til å trekke seg unna i stillhet eller om de fortsatt er seg selv, vet jeg ikke. 

Toppen av frimureriet er en luciferiansk organisasjon som visstnok hater ekte kvinner. 

Falske kvinner har derfor tatt mange ekte kvinners plass. Det samme gjelder mennene, men de tolererer visst bedre ekte menn enn ekte kvinner. 

De dyrker en dualisme, som de av og til viser ved et V-tegn. Som visstnok betyr at de er to kjønn. En slalgs bipolaritet?

 

Det ser ut til at det gir dem større sjanser til å få magiske talenter, som evne til å komponere populære sanger og lignende. Generell evne til å nå et stort publikum. 

 

Mente egentlig ikke Brian Johnson, men den lille gitaristen som hopper rundt i en skoleuniform i fløyel. 

Men har sett på bilder at alle i AcDc har korte armer. 

Lenke til kommentar

 

Hvorfor bytter eliten kjønn på ungene sine?

 

I første rekke er det nok at de når toppen av frimureriet. 

Uh.. du hevder jo ikke bare kvinne>mann, men også at mann>kvinne-operasjoner foregår. Kvinner er ikke velkomne i frimurerlosjen, så hvorfor gjør de da gutter om til jenter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De kan ikke gjøre gutter fullstendig om til jenter, så de forblir transer.

De liker bakvendte og vrangsnudde ting, men det kan være en viss gevinst i det også for dem. 

 

For eksempel leder en slik analyse til en helt ny forståelse av det britiske kjøpesenteret Liberty. I min gamle forståelse ledes senteret av godt voksne, homofile menn, men de ansetter kvinner i en del tilfeller. 

I min nye forståelse ledes senteret av voksne, homofile menn, som ikke ansetter kvinner, men transer i kvinneklær. 

Senteret er altså fullstendig Gay...

 

Fra utsida ser det ut som en del av de ansatte er kvinner, men det er ikke tilfelle. Og dette vil stemme på en hel rekke andre aktiviteter i samfunnet, dessverre. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...