Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ren trolling fra "Widewanka"..

 

Svetteperlene bryter fram etter hvert som flere kjønnskarakteristikker påpekes?

 

Dette har med religion å gjøre fordi teorien sier at disse menneskene gjør dette av religiøse årsaker, som å være unaturlig fordi Gud vil at vi skal være naturlige.

Og Bibelen sier det er en styggedom å gå kledd i klær til det motsatte kjønn. 

 

Det må jo også være veldig miljøfiendtlig å sette store deler av befolkningen på livslang medisinsk behandling for å oppnå det ønskede utseendet (livslang behandling med hormoner), i stedet for å la dem være naturlige. 

 

Det er et stort prosjekt å alltid skulle skjule det kjønnet en ble født med, og det har utviklet seg begreper som "top surgery" og "bottom surgery". I tillegg til disse kommer andre operasjoner, som korrigerende plastiske operasjoner i ansiktet.

 

Ser ut til å være stadig flere friske personer som settes på denne omfattende behandlingen, med operasjoner og hormoner. Og etter hvert hentes barna fra laboratoriet, hvis de ønsker seg barn. 

Big Pharma liker vel at alle disse personene er totalt avhengige av dem, livet ut. 

Riktignok startet denne tradisjonen i oldtida, sikkert mange år før Big Pharma eksisterte. 

Men det er ikke før i nyere tid at vi har blitt tvunget til å gå i skoleklasser med slike transgenders. 

Noe som er helt galt, at en ikke skal få vite kjønnet på dem en må være sammen med 30 timer i uka. 

 

Rett nok holder disse transgenders en armlengdes avstand til de naturlige og normale individene i klassen. Men dette skaper et miljø av utfrysning, som igjen skaper samfunnstapere av de i utgangspunktet normale elevene. 

Kort sagt blir det en ekstrem sykeliggjøring av alle sammen. Helt tragisk...

Lenke til kommentar

 

Ren trolling fra "Widewanka"..

 

Svetteperlene bryter fram etter hvert som flere kjønnskarakteristikker påpekes?

 

Dette har med religion å gjøre fordi teorien sier at disse menneskene gjør dette av religiøse årsaker, som å være unaturlig fordi Gud vil at vi skal være naturlige.

Og Bibelen sier det er en styggedom å gå kledd i klær til det motsatte kjønn. 

 

Det må jo også være veldig miljøfiendtlig å sette store deler av befolkningen på livslang medisinsk behandling for å oppnå det ønskede utseendet (livslang behandling med hormoner), i stedet for å la dem være naturlige. 

 

Det er et stort prosjekt å alltid skulle skjule det kjønnet en ble født med, og det har utviklet seg begreper som "top surgery" og "bottom surgery". I tillegg til disse kommer andre operasjoner, som korrigerende plastiske operasjoner i ansiktet.

 

Ser ut til å være stadig flere friske personer som settes på denne omfattende behandlingen, med operasjoner og hormoner. Og etter hvert hentes barna fra laboratoriet, hvis de ønsker seg barn. 

Big Pharma liker vel at alle disse personene er totalt avhengige av dem, livet ut. 

Riktignok startet denne tradisjonen i oldtida, sikkert mange år før Big Pharma eksisterte. 

Men det er ikke før i nyere tid at vi har blitt tvunget til å gå i skoleklasser med slike transgenders. 

Noe som er helt galt, at en ikke skal få vite kjønnet på dem en må være sammen med 30 timer i uka. 

 

Rett nok holder disse transgenders en armlengdes avstand til de naturlige og normale individene i klassen. Men dette skaper et miljø av utfrysning, som igjen skaper samfunnstapere av de i utgangspunktet normale elevene. 

Kort sagt blir det en ekstrem sykeliggjøring av alle sammen. Helt tragisk...

 

Jeg synes du bør bytte profilbilde.. Du er definitivt ingen fisher of men. Som nevnt før er det eneste du oppnår(sett i sammenheng med kristendom) med dette paranoide vanviddet å jage folk så langt fra korset man kan komme.

Lenke til kommentar

 

Ren trolling fra "Widewanka"..

 

Svetteperlene bryter fram etter hvert som flere kjønnskarakteristikker påpekes?

 

Dette har med religion å gjøre fordi teorien sier at disse menneskene gjør dette av religiøse årsaker, som å være unaturlig fordi Gud vil at vi skal være naturlige.

Og Bibelen sier det er en styggedom å gå kledd i klær til det motsatte kjønn. 

 

Det må jo også være veldig miljøfiendtlig å sette store deler av befolkningen på livslang medisinsk behandling for å oppnå det ønskede utseendet (livslang behandling med hormoner), i stedet for å la dem være naturlige. 

 

Det er et stort prosjekt å alltid skulle skjule det kjønnet en ble født med, og det har utviklet seg begreper som "top surgery" og "bottom surgery". I tillegg til disse kommer andre operasjoner, som korrigerende plastiske operasjoner i ansiktet.

 

Ser ut til å være stadig flere friske personer som settes på denne omfattende behandlingen, med operasjoner og hormoner. Og etter hvert hentes barna fra laboratoriet, hvis de ønsker seg barn. 

Big Pharma liker vel at alle disse personene er totalt avhengige av dem, livet ut. 

Riktignok startet denne tradisjonen i oldtida, sikkert mange år før Big Pharma eksisterte. 

Men det er ikke før i nyere tid at vi har blitt tvunget til å gå i skoleklasser med slike transgenders. 

Noe som er helt galt, at en ikke skal få vite kjønnet på dem en må være sammen med 30 timer i uka. 

 

Rett nok holder disse transgenders en armlengdes avstand til de naturlige og normale individene i klassen. Men dette skaper et miljø av utfrysning, som igjen skaper samfunnstapere av de i utgangspunktet normale elevene. 

Kort sagt blir det en ekstrem sykeliggjøring av alle sammen. Helt tragisk...

 

 

Siden du sier du vet så mye om transpersoner må jeg nesten spørre om hvor mange år du har sittet i klasserommet sammen med dem?.

Lenke til kommentar

 

Jeg synes du bør bytte profilbilde.. Du er definitivt ingen fisher of men. Som nevnt før er det eneste du oppnår(sett i sammenheng med kristendom) med dette paranoide vanviddet å jage folk så langt fra korset man kan komme.

 

 

Jo, det er et ganske nedslående tema. Men siden "de" skal ha skrevet i sin hemmelige pakt (Secret covenant) at de risikerer at det er et slør som faller og at alle kan se hvem de er... Da tenkte jeg å yte et aldri så lite bidrag med denne tråden slik at en ball forhåpentligvis begynner å rulle (og da fortrinnsvis globusjorda). For dersom ingen bringer informasjonen videre, vil det aldri skje noen samfunnsendring. Kan være nyttig å oversette opplysningene fra utenlandske videoer, fra engelsk til norsk. 

 

"Siden du sier du vet så mye om transpersoner må jeg nesten spørre om hvor mange år du har sittet i klasserommet sammen med dem?."

 

I utgangspunktet mistenkte jeg ingen fra skolen, ingen i det hele tatt. Men ved å se på bilder av barna deres på nettet har jeg faktisk begynt å mistenke noen. Det er noen mødre som har en litt rar, firkantet kjeve med et lite søkk under haka, en slags liten kløft i haka. Og disse har døtre med påfallende store haker. 

I går så jeg nøyere på bilder av ei fra barneskolen (pluss ungdomsskole og vgs), og fikk nesten hjertestans og datt av stolen da jeg så hvor lange armer hun hadde. Andre ting med den dama er at hun har stor kjeve, lang nese og null kroppsfett. Og familien arbeider i visse offentlige etater. 

Det er en stor skuffelse siden vi var venninner på barneskolen og besøkte hverandre. Men dette tok slutt ved starten av ungdomsskolen, noe som også kan være et hint om at hun oppdaget hvordan situasjonen var og at jeg ikke var som henne, jeg var nemlig normal. 

 

I ei bygdebok kom jeg over en brud som så ut som Anja Andersen i brudekjole, sånn omtrentlig. Og det var ikke noe pent syn. Hennes datter så ikke bedre ut. 

 

Leste en kommentar fra ei dame, som ikke skjønte hvorfor det her blir tatt opp nå. For hun hadde begynt å se det for tjue år siden. 

Men da så hun kanskje mer enn de fleste på det tidspunktet...

 

Mange legger merke til kvinnelige tennis-spillere? Er det virkelig kvinner? Tror ikke det.

 

15a0eb098981ed8a11e56837513014cc--lawn-t

Lenke til kommentar

Vrangforestillinger skiller seg fra illusjoner ved at de ikke trenger å involvere våre sanser. Vrangforestillinger stammer ikke nødvendigvis fra sansebedrag, men kan snarere beskrives som feilslåtte oppfattelser av psykologisk karakter. En vrangforestilling oppstår når vi mener noe som åpenbart ikke stemmer overens med allmennhetens oppfattelse eller virkeligheten. En vrangforestilling representerer en feil i forhold til mening eller betydning.

 

http://www.webpsykologen.no/artikler/illusjoner-vrangforestillinger-psykose/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ren trolling fra "Widewanka"..

 

Svetteperlene bryter fram etter hvert som flere kjønnskarakteristikker påpekes?

 

Nei "Widewanka", ingen svetteperler..
 
Jeg kjenner ingen transer. Men jeg har en kamerat som ble utstøtt av sin egen familie fordi han er homofil. Han forsøkte, og forsøkte å bli hetero, siden det ville være mye "enklere" for ham i forhold til familie. Men til slutt kunne han ikke lenger leve på løgnen. Hans egen mor sa da noe av det verste du kan forestille deg til ham. Mer opptatt av hvordan dette reflekterte på henne overfor menighet og naboer. Enn hvordan hennes egen sønn hadde det..
 
Dette er mennesker som innbiller seg at de er "gode", fordi de er kristne. Men kjærligheten overfor sine "neste" er tydeligvis like hul som ei tønne. Når de ikke en gang klarer vise kjærlighet overfor sine egne barn. Bare fordi de er født litt annerledes en resten.
 
Så når jeg ser slike mennesker, så har jeg litt lett for å se rødt, og bli sint. Det er så råttent, så pill råttent. Og ikke minst provoserende at så ekle mennesker i tillegg tillater seg å se ned på oss som faktisk ønsker våre neste godt, selv uten å ha et religiøst bein i kroppen.
 
Du "Widewanka", tror du at du er et "godt" menneske? Jeg tør påstå ut fra denne tråden at det er du enten ikke. Eller du sliter med psykiske problemer. Og siden jeg forsøker å tro det beste om alle til det motsatte er bevist. Så antar jeg at du ikke er direkte "ond". Selv om dine ord i denne tråden taler for det. Nei, jeg tror du trenger psykiatrisk behandling.
 
Jeg sa det i et tidligere svar til deg i tråden som du har valgt å overse, så jeg får heller gjenta det:
 
Når det gjelder disse transe teoriene dine.. Jeg synes du burde ta en prat med kirkelederen din. Og følg det rådet han gir deg. Du legger selvfølgelig ingen vekt på hva oss "ugudelige" her inne på forumet sier. Men jeg tror det etterhvert begynner å bli klart at du trenger hjelp du ikke kan få her. Du kan vurdere å prøve å se deg selv utenfra, og spørre deg selv om det er normalt det du driver med. Og uansett, hvor sundt det er. Men ikke ta vårt ord for det. Som sagt; prat med noen du stoler på. Dette her kan ikke være godt for deg, eller de rundt deg, om du har noen..
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er upassende å gjenta slike oppfordringer. 

Såså, de første månedene etter et slikt sjokk er mest krevende. Siden blir en mer emosjonelt likegyldig overfor temaet, selv om det fortsatt vil være der.

 

Grunnen til at jeg ikke bare kan gi opp dette, er at jeg er enig i at det finnes fysiske særtrekk ved menn og kvinner. Og at jeg har latt være å sette meg inn i disse tidligere. 

 

Men ble tidlig klar over forskjellen på Levis 501 og Levis 510, der Levis 510 var lagd for jenter og hadde et høyt og smalt liv. 

 

På et Sommeråpent tidligere, var det noen unge bondekvinner som ble intervjuet av Jeanette Platou. Disse bondejentene hadde rett og slett lagt merke til at den mandige arbeidsdressen ikke passet dem så godt. De ville ha en som var mer innsvinget nederst i ryggen, inspirert av noen bunadsjakker. Dette fordi den kvinnelige figuren innebærer en ganske bred bak, som brått svinger innover nederst ved ryggen. 

De sa at de omtrent følte seg som menn, da de gikk rundt i den arbeidsdressen som var lagd for menn. 

 

Si meg, mener du at disse bondejentene var helt dustete? De har oppnådd en viss popularitet, og selger dette arbeidstøyet til andre steder i landet. De er ikke sinnssyke, de...

Som sagt har de blitt ganske populære, og arbeidstøyet fikk en reportasje i Sommeråpent!

Lenke til kommentar

Det som er upassende, er alle innleggene dine i tråden.

 

Jeg ber deg innstendig om å ihvertfall prate med din kirkeleder om disse vrangforestillingene dine. Jeg kan ikke skjønne at det er upassende. Når du tror jorden er flat, og øyensynlig at du er den eneste ektefødte kvinnen i verden?

 

Kvinner og menn kommer i alle fasonger. Noen menn får feminine trekk, og noen kvinner får maskuline trekk. Det er ikke noe mysterium. Det er ikke noen konspirasjon. Det er en vrangforestilling du sliter med, at disse variasjonene skulle være noe unaturlig.

 

Har du en familie, så er de mest sannsynlig glad i deg. Og du skylder dem sannsynligvis bedre enn å sitte å mate disse vrangforestillingene dine på nettet i sene nattetimer.

 

Så for din egen skyld, og de du eventuelt er glad i.. Slutt med dette her..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er upassende å gjenta slike oppfordringer. 

Såså, de første månedene etter et slikt sjokk er mest krevende. Siden blir en mer emosjonelt likegyldig overfor temaet, selv om det fortsatt vil være der.

 

Grunnen til at jeg ikke bare kan gi opp dette, er at jeg er enig i at det finnes fysiske særtrekk ved menn og kvinner. Og at jeg har latt være å sette meg inn i disse tidligere. 

 

Men ble tidlig klar over forskjellen på Levis 501 og Levis 510, der Levis 510 var lagd for jenter og hadde et høyt og smalt liv. 

 

På et Sommeråpent tidligere, var det noen unge bondekvinner som ble intervjuet av Jeanette Platou. Disse bondejentene hadde rett og slett lagt merke til at den mandige arbeidsdressen ikke passet dem så godt. De ville ha en som var mer innsvinget nederst i ryggen, inspirert av noen bunadsjakker. Dette fordi den kvinnelige figuren innebærer en ganske bred bak, som brått svinger innover nederst ved ryggen. 

De sa at de omtrent følte seg som menn, da de gikk rundt i den arbeidsdressen som var lagd for menn. 

 

Si meg, mener du at disse bondejentene var helt dustete? De har oppnådd en viss popularitet, og selger dette arbeidstøyet til andre steder i landet. De er ikke sinnssyke, de...

Som sagt har de blitt ganske populære, og arbeidstøyet fikk en reportasje i Sommeråpent!

 

Stable jeg også ord etter kan hverandre ...

Endret av 96abrevs
Lenke til kommentar

Det som er upassende, er alle innleggene dine i tråden.

 

Jeg ber deg innstendig om å ihvertfall prate med din kirkeleder om disse vrangforestillingene dine. Jeg kan ikke skjønne at det er upassende. Når du tror jorden er flat, og øyensynlig at du er den eneste ektefødte kvinnen i verden?

 

Den siste kirkelederen jeg hadde, har stor kjeve, tykk hals og enormt lange armer. 

 

Så lenge det er jordmødre i jobb og det fins reklame for sanitetsprodukter, er det sannsynligvis noen ekte damer igjen. 

Er det noen som har sett reklame for tamponger og bind i det siste?? De som lager reklame er interesserte i å tjene penger... så da må det ennå være noen som kan kjøpe produktene. 

Lenke til kommentar

 

Det som er upassende, er alle innleggene dine i tråden.

 

Jeg ber deg innstendig om å ihvertfall prate med din kirkeleder om disse vrangforestillingene dine. Jeg kan ikke skjønne at det er upassende. Når du tror jorden er flat, og øyensynlig at du er den eneste ektefødte kvinnen i verden?

 

Den siste kirkelederen jeg hadde, har stor kjeve, tykk hals og enormt lange armer. 

 

Så, sannsynligvis en orangutang?

 

Poenget mitt var å finne noen du stoler på, og prate med den personen. Fordi her i denne tråden gjør du ikke annet enn å fôre vrangforestillingene dine. Og sitter du og googler på Internett i en verden med 7 Milliarder mennesker, så vil du finne noen med samme vrangforestillingene som deg.

 

Bruke heller Internett slik gud mente det skulle brukes:

 

 

 

Ser du? Manna for sjelen.  ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spørsmål: hvis de bytter kjønn for maktens skyld, endrer ikke det seksualiteten deres - men mange av kjendisene du har nevnt lever i forhold med folk med samme kjønn som de selv etter sigende ble født med. De får også barn, hvordan får en mann>kvinne-transe barn? Og hvordan klarer en som er født heterofil mann å være gift med/ha sex med en annen mann?

Lenke til kommentar

Spørsmål: hvis de bytter kjønn for maktens skyld, endrer ikke det seksualiteten deres - men mange av kjendisene du har nevnt lever i forhold med folk med samme kjønn som de selv etter sigende ble født med. De får også barn, hvordan får en mann>kvinne-transe barn? Og hvordan klarer en som er født heterofil mann å være gift med/ha sex med en annen mann?

 

Enten kan mannen være gift med en kvinne som også har skiftet kjønn (ja, det er helt bakvendt), eller han kan ha blitt homofil på grunn av at han ikke er seg selv lengre etter å ha steget til topps i elitens hierarki.

 

Det er ulike teorier om hvordan de produserer barn. Kan være at de henter ut eggceller og sædceller like før kjønnsskiftet foretas, og bruker disse senere. Eller de kan ta en tilfeldig sædcelle og plassere DNA i den..

Videre bruker de kanskje indiske surrogatmødre, eller de kan ha funnet opp ting som vanlige folk ikke vet noe om. Som for eksempel "fødestua" i Matrix der mengder av fostre ligger i en slags kuvøser.

 

Og ja, den siste kirkelederen jeg hadde var definitivt en orangutang :) No names mentioned.

Lenke til kommentar

Nei, det er jo ganske ko-ko. Aldri har vel uttrykket "Truth is stranger than fiction" høvd bedre.

 

Samtidig er det et faktum at en del mennesker nå opplever at det er annerledes å se på film, det er annerledes å se på TV. Fordi de ser markørene som viser at nesten alle på TV er tvekjønnede. 

Noen sier endog at de har gått over til å se på asiatiske filmer, fordi de asiatiske transene ser meget bedre ut. 

 

Og hvis det er en forandring i å se på TV, hva betyr det? Jo, at det er den såkalte eliten dette hovedsakelig gjelder. Selv om det også er andre...

 

Et eksempel fra nyhetene på kampanjen for å godta androgynitet:

 

http://www.tv2.no/nyheter/9275159/

Lenke til kommentar

Må vi bare se på Paradise Hotel da? Deltakerne der tilhører definitivt ikke eliten.

 

Generelt setter jeg ikke så stor pris på denne greia. Det var koseligere å se videoer om flat jord og Guds skaperverk, og så kom denne stygge saken inn fra sida og ga meg en rett høyre i ansiktet.

Men kan også si at det ikke var bra å være forblindet, og jeg er forpliktet til å se ting fra himmelens synsvinkel. Og da er det svært bra at noen kommer seg løs fra en forhekselse. 

 

Fra gammel tid av het det at de som stod på svære scener og spilte skuespill, ble omgjort til guder. Og det kan virke som TV har overtatt denne rollen i vår tid. De anser at de som er på TV blir omgjort til guder nærmest, og da vil de ikke at hvem som helst skal være på TV. 

Slik sett er det meget mulig at de velger ut systematisk de som skal være deltagere i realityserier som Paradise Hotel. 

Det ser ut til at de som tilsynelatende tilfeldig har fått en varig status som A-kjendiser, ikke har fått det så tilfeldig likevel. 

 

Enkelte deltagere er jeg i tvil om, men enkelte reverserte personer ser da også veldig bra ut. For eksempel deltagerne i denne sykonkurransen som ble sendt nylig, The Great British Sewing Bee. Ved første øyekast ser de ut som vanlige kvinner. Men kanskje ikke etter en omfattende analyse... 

(Hva betyr forresten dette her Spelling Bee, Singing Bee og Sewing Bee?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...