Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tidligere i tråden skrevet at trådstarters konspirasjonsteorier er for sinnsvake til å kommentere, men jeg kan gi det et forsøk likevel.

 

Widewanka: Du vet at noen av oss har jobber der vi undersøker tusenvis av mennesker ganske grundig ikke sant?

Jeg har undersøkt menn og kvinner i alle former og størrelser, og fra alle sosiale lag (noen har til og med vært på tv).

Jeg har undersøkt døde mennesker og kjenner til anatomien og vet at kvinner og menn har den samme abdominale muskulaturen (i motsetning til din merkelige påstand tidligere om at johaug ikke kunne ha visse magemuskler). Vi har til og med det samme antall ribben (har vært borti noen kristne som faktisk tror menn har et færre ribben enn kvinner på grunn av Adam og Eva).

 

Jeg har undersøkt underlivet til kvinner med korte armer og lange armer, med alle typer haker og kjevepartier. Jeg har sett livmoren og eggstokkene deres i tillegg til en grundig titt inn i vaginaen og cervix.

Jeg har undersøkt prostata og testikler på både små og store menn, tynne og brede.

 

Så hvis så stort antall mennesker har blitt byttet om kjønn på så er i så fall operasjonen helt perfekt og disse menneskene har helt normale genitalia, er fertile og vet ikke en gang at noen har byttet om kjønn på dem. Da spør jeg deg: "Hvorfor faen skal vi da bry oss?"

Men jeg får vel bare til svar at jeg er en del av eliten jeg også eller ikke har insett at alle kvinnene med sterke kjevepartier som jeg har undersøkt vaginaen til, egentlig var menn. ^_^

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hei!

Forsåvidt er det noe jeg lurer på også, hvordan det fungerer i forhold til helsevesen og slikt. 

Det kan være at visse personer ikke blir sendt til obduksjon, eller at de kun blir sendt til visse patologer. 

 

Obduksjon er ikke alltid nødvendig, og de som du har obdusert kan være slike som har valgt å donere sine legemer til vitenskapen?

For en student vil det være interessant å se nøye på alle organer, men ellers er det vel egentlig ikke interessant å sjekke om en eldre person som døde i sitt hjem, i teorien var fruktbar som ung?

 

Lurer egentlig mest på hvordan det fungerer i idrettsverdenen, hvis reverserte kvinner skal kunne kjempe mot topptrente menn. Men det virker som iallfall Usain Bolt er en ekte mann. Han har veldig lange, flotte armer. Så det gir litt info om hvordan det fungerer i idrettsverdenen. Kan være andre idretter der reverserte kvinner kan markere seg bedre.

 

Usain har lav livlinje, lange armer, lang overkropp, framtredende panne og øyne som ligger godt inne i hodet under øyenbrynene. Damer har gjerne litt mer "åpne" øyne som ser ut til å ligge litt lengre framme enn øynene til en mann. Du får ikke en jentebaby til å utvikle seg slik som det her, uansett metode...

 

3CD2870F00000578-0-Focused_Usain_Bolt_of

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

Ha ha ha ha....  :D

Det er så latterlig at man samtidig vrir seg i skam over at noen har klart å gå igjennom skolesystemet å få med seg så ufattelig lite.. 

Her SER man jo et godt bevis på hvor fordummende religion er... At det går an... *tørker latter tårer* 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Huffameg :(

Noen grunn til at du bruker et bilde av en geit eller et dyrisk vesen med dyreører og horn... Melder du deg ikke på klisjeene av hvordan folk oppfatter djevelen?

 

Så et familiebilde i lokalavisa for noen år siden, og la for alvor merke til at menn har mye større hoder enn kvinner. 

Etter å ha hatt en åpenbaring av det da jeg så på det bildet, har jeg lagt merke til det seinere. Både på bilder og i virkeligheten. 

 

Disse andre opplysningene som har kommet seinere, er høyst trolig utvidelser av det som jeg allerede visste. 

 

Og analyser viser at det er noe spesielt med kjendisene, med frontfigurene. Husker en kommentar om at en kvinnelig lovsanger hadde de samme kinnbeina som Carola. Og at det var så fint...

Vi som hørte på og ikke hadde høye kinnbein, føltes som vi var helt utenfor med våre dvaske, lave kinnbein. 

Men i dag tror jeg dette skyldes at lovsangeren og Carola er transer, og at høye kinnbein faktisk er et mandig trekk. 

Dette gjelder også alle supermodellene med høye kinnbein. 

Det er jo fryktelig hvis Carola er transe. Helt fryktelig :(

Lenke til kommentar

Denne konspirasjonsteorien er vel dypere en hva Widewanka skjønner, bare se på hvordan Jesus har blitt billedlig fremstilt oppigjennom tidene med tydelig feminine trekk som langt hår, spinkel og lys i huden. Den kristne guden blir fremstilt på samme måte med langt hår og lys hud.

Kan jo også se på Norske politikere, Hareide for eksempel er jo veldig spinkel og har en veldig feminin stemme. Listhaug derimot virker jo veldig maskulin.

 

Men hvordan kan du Widewanka vite at du er kvinne og ikke mann?.

Man vet jo aldri hvordan eliten har forandret kjønnene, så kansje du er født mann og jeg er født kvinne?. Dette kan hverken du eller jeg vite med sikkerhet i følge det du skriver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det kan man jo vite, dersom kjønnsorganene fungerer som de skal. 

Det behøver ikke bety at alle må kunne få barn, men "jenter" vil jo oppdage at de ikke får mensen og de vil spørre sine foreldre om hvorfor. 

"Gutter" vil oppdage at foreldrene deres ikke vil være interesserte i å få dem til å bruke prevensjonsmidler, og sikkert andre ting. Hvis de har fått sydd på en penis vil det sikkert være noen vedlikeholdsoperasjoner ift. dette. 

Og selvsagt dette at de er nødt til å ta hormoner for å kunne opprettholde et ønsket skifte av utseende.

"Gutter" kan oppdage at hvis de ikke tar medisinene sine, vil de få mensen!

Lenke til kommentar

Det kan man jo vite, dersom kjønnsorganene fungerer som de skal. 

Det behøver ikke bety at alle må kunne få barn, men "jenter" vil jo oppdage at de ikke får mensen og de vil spørre sine foreldre om hvorfor. 

"Gutter" vil oppdage at foreldrene deres ikke vil være interesserte i å få dem til å bruke prevensjonsmidler, og sikkert andre ting. Hvis de har fått sydd på en penis vil det sikkert være noen vedlikeholdsoperasjoner ift. dette. 

Og selvsagt dette at de er nødt til å ta hormoner for å kunne opprettholde et ønsket skifte av utseende.

"Gutter" kan oppdage at hvis de ikke tar medisinene sine, vil de få mensen!

 

Nei man kan jo ikke vite dette hvis det er som du sier, legene er jo en del av eliten og kan forandre kjønn før man blir født.

Kansje legen gjør noe mystisk under ultralyd eller man får beskjed om å spise "medisiner" under svangerskapet?.

Lenke til kommentar

 

Det kan man jo vite, dersom kjønnsorganene fungerer som de skal. 

Det behøver ikke bety at alle må kunne få barn, men "jenter" vil jo oppdage at de ikke får mensen og de vil spørre sine foreldre om hvorfor. 

"Gutter" vil oppdage at foreldrene deres ikke vil være interesserte i å få dem til å bruke prevensjonsmidler, og sikkert andre ting. Hvis de har fått sydd på en penis vil det sikkert være noen vedlikeholdsoperasjoner ift. dette. 

Og selvsagt dette at de er nødt til å ta hormoner for å kunne opprettholde et ønsket skifte av utseende.

"Gutter" kan oppdage at hvis de ikke tar medisinene sine, vil de få mensen!

 

Nei man kan jo ikke vite dette hvis det er som du sier, legene er jo en del av eliten og kan forandre kjønn før man blir født.

Kansje legen gjør noe mystisk under ultralyd eller man får beskjed om å spise "medisiner" under svangerskapet?.

 

 

Hmm. Det høres ganske ambisiøst ut. Vi tror jo at disse folkene kan få til diverse ting. Men familien vil neppe holde det skjult for barna at de er en spesiell familie som tror på babylonske mysterier og der alle er av reversert kjønn. 

 

Å transplantere på både ytre og indre kjønnsorganer er ganske omfattende. Og etter hva vi vet vil det kreve livslang medisinering for at ikke kroppen skal støte bort de ukjente organene. 

Det gjelder for eksempel folk som har mistet en hånd, og har fått sydd på en annens hånd. 

 

Om vitenskapen egentlig har kommet så langt at "de" ikke behøver livslang medisinering for å beholde transplanterte organer, er nok mulig. Men jeg tviler litt. 

 

Nettopp for å unngå transplantasjon av fremmede organer, velger mange transpersoner å bygge opp en penis ved å høvle av hud fra underarmen. Underarmen vil lage ny hud, men bevegeligheten i underarmen vil bli noe dårligere for all ettertid, visstnok. 

 

Et tilleggsproblem er å få urinen til å gå gjennom penis, siden urinrøret på kvinner vil ligge noe lengre nede. 

Så om en transperson har fått utviklet en liten penis gjennom testosteron, er det ikke sikkert at vedkommende kan tisse ut av den lille penisen. 

(Begynner å bli flaut, dette.) Men strengt tatt vet vi ikke hvordan disse proffe og hemmelig "transene" ser ut i underlivet. Det sies at for eksempel Lady Gaga har beholdt sin penis. Ved å ta vekk testiklene fjerner en produksjonen av testosteron, antageligvis. 

Lenke til kommentar

Bruk google...

 

 

 

After an organ transplant, you will need to take immunosuppressant (anti-rejection) drugs. These drugs help prevent your immune system from attacking ("rejecting") the donor organ. Typically, they must be taken for the lifetime of your transplanted organ.

You will take other medications to help the anti-rejection drugs do their job or control their side effects. And you may need to take medications for other health conditions.

Organ rejection is a constant threat. Keeping the immune system from attacking your transplanted organ requires constant vigilance. So, it's likely that your transplant team will make adjustments to your anti-rejection drug regimen.

Lenke til kommentar

Organtransplantasjon er jo unødvendig hvis transformasjonen finner sted under svangerskapet?.

 

 

Se så små og deformerte peniser mennene hadde i før i tiden:hell.jpg

 

I gamle dager hadde ikke menn peniser, det var bare et snev av urinrør som hadde en bestemt funksjon. På den tiden så kunne man bare kysse det andre kjønn og så kom storken med en "gave" etter ni måneder.

Nå etter eliten har tatt styringen så må man faktisk "sexe" for å lage barn, men det er legene som er medlem av frimurerlosjen som bestemmer kjønn. Det er mulig de styrer dette igjennom "ultralyd" og "medisinering".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se så små og deformerte peniser mennene hadde i før i tiden:hell.jpg

Du misforstår denne illustrasjonen fullstendig. Disse mennene som er mer dyr enn mennesker (personer som oppfører seg som dyr) fører folk til helvete.
 
I dag kalles dette karikaturtegninger.
Endret av IHS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huffameg :(

Noen grunn til at du bruker et bilde av en geit eller et dyrisk vesen med dyreører og horn... Melder du deg ikke på klisjeene av hvordan folk oppfatter djevelen?

 

Så et familiebilde i lokalavisa for noen år siden, og la for alvor merke til at menn har mye større hoder enn kvinner.

Etter å ha hatt en åpenbaring av det da jeg så på det bildet, har jeg lagt merke til det seinere. Både på bilder og i virkeligheten.

 

Disse andre opplysningene som har kommet seinere, er høyst trolig utvidelser av det som jeg allerede visste.

 

Og analyser viser at det er noe spesielt med kjendisene, med frontfigurene. Husker en kommentar om at en kvinnelig lovsanger hadde de samme kinnbeina som Carola. Og at det var så fint...

Vi som hørte på og ikke hadde høye kinnbein, føltes som vi var helt utenfor med våre dvaske, lave kinnbein.

Men i dag tror jeg dette skyldes at lovsangeren og Carola er transer, og at høye kinnbein faktisk er et mandig trekk.

Dette gjelder også alle supermodellene med høye kinnbein.

Det er jo fryktelig hvis Carola er transe. Helt fryktelig :(

Jeg kom tilfeldig over bildet, titulert "the unholy spirit", og tenkte på sine tråder.

 

Det med hodestørrelse er tullball, både min søster og samboer bruker større hattestørrelse enn meg, og er ellers ikke større. Samboeren kan jo selvsagt være hemmelig transe til tross for at jeg så et barn komme ut av henne med egne øyne, men lillesøster har jeg god kontroll på at ikke var lillebror før.

Lenke til kommentar

Det er ikke meninga å mistenke normale personer som tilfeldigvis leser forumet. Mer å gjøre rede for noe som har vokst fram på andre deler av internett. 

Når jeg har googlet noen av kjendisene, kom det da også fram at det kom opp som forslag "født mann" etter noen navn. 

Så folk tenker sitt om noen av kjendisene...

 

Journalisten som jeg tidligere har linket til en video med (det amerikanske intervjuet), har måttet gå ut og benekte at hun er født mann, i likhet med enkelte andre i USA.

 

Og dette er ikke kun underholdning, hvis de arbeider for at vi alle skal bli som dem. 

Det er faktisk meget sannsynlig at de arbeider for at vi alle skal bli som dem etter hvert, siden de ser ned på oss og de er en meget aggressiv gruppe. 

De arbeider for å få flere vanlige kvinner til å ta aborter, og de håper at andelen normale mennesker skal synke enda mer. 

De fikk fjernet slumområder i Oslo, og den norske skikken med å få 7-8 barn pr familie. Eller mer. Det var ikke sikkert det var av omsorg for barna de gjorde dette, men det var kanskje av omsorg for dem selv. De ville ikke at "røkla" skulle være for mange. 

 

Syns det er en vanlig forskjell mellom ansiktene på dette tilfeldige bildet fra Google. Ikke nødvendigvis hattestørrelsen som skiller mest, men det er en tydelig forskjell i lengde blant annet.

 

http://weknowyourdreams.com/image.php?pic=/images/family/family-03.jpg

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

Det er ikke meninga å mistenke normale personer som tilfeldigvis leser forumet. Mer å gjøre rede for noe som har vokst fram på andre deler av internett. 

Når jeg har googlet noen av kjendisene, kom det da også fram at det kom opp som forslag "født mann" etter noen navn. 

Så folk tenker sitt om noen av kjendisene...

 

Journalisten som jeg tidligere har linket til en video med (det amerikanske intervjuet), har måttet gå ut og benekte at hun er født mann, i likhet med enkelte andre i USA.

 

Og dette er ikke kun underholdning, hvis de arbeider for at vi alle skal bli som dem. 

Det er faktisk meget sannsynlig at de arbeider for at vi alle skal bli som dem etter hvert, siden de ser ned på oss og de er en meget aggressiv gruppe. 

De arbeider for å få flere vanlige kvinner til å ta aborter, og de håper at andelen normale mennesker skal synke enda mer. 

De fikk fjernet slumområder i Oslo, og den norske skikken med å få 7-8 barn pr familie. Eller mer. Det var ikke sikkert det var av omsorg for barna de gjorde dette, men det var kanskje av omsorg for dem selv. De ville ikke at "røkla" skulle være for mange. 

 

Syns det er en vanlig forskjell mellom ansiktene på dette tilfeldige bildet fra Google. Ikke nødvendigvis hattestørrelsen som skiller mest, men det er en tydelig forskjell i lengde blant annet.

 

http://weknowyourdreams.com/image.php?pic=/images/family/family-03.jpg

 

 

Hvordan vet du at "de" arbeider mot oss?, og hvordan kan du da være så sikker på ditt eget kjønn?.

Kan du med hundre prosent sikkerhet si at det er ingen som har "tuklet" med dine gener?, dine foreldres gener eller besteforeldre?.

For hvis det er som du sier så er det ingen av oss som med sikkerhet kan verifisere vårt eget kjønn, menn kan føde barn og kvinner kan ha hårete brystkasse.

Uansett hva som er riktig så har det ingen praktisk betydning?, hvis det er sånn at "eliten" trikser med kjønn?... Hva så?, hva er målet?.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvordan vet du at "de" arbeider mot oss?, og hvordan kan du da være så sikker på ditt eget kjønn?.

Kan du med hundre prosent sikkerhet si at det er ingen som har "tuklet" med dine gener?, dine foreldres gener eller besteforeldre?.

For hvis det er som du sier så er det ingen av oss som med sikkerhet kan verifisere vårt eget kjønn, menn kan føde barn og kvinner kan ha hårete brystkasse.

Uansett hva som er riktig så har det ingen praktisk betydning?, hvis det er sånn at "eliten" trikser med kjønn?... Hva så?, hva er målet?.

 

 

Du må da synes det er ganske opplagt at en hemmelig organisasjon som består av hemmelige transgenders, har dårlige hensikter? 

De driver for det første med en profesjonell svindel, og de holder fanatisk på alle sine hemmeligheter mens de prøver å framstå som normale. 

Foruten dette er det omsorgssvikt å behandle barna på denne måten. På youtube ble det sagt at disse foreldrene slår barna sine, hvis de ymter om at de vil leve ut sin originale kjønnstilhørighet. Og det kan godt stemme. De må ha en streng disiplin som klarer å opprettholde denne tvangen. Det kan være at kastratsangere er de aller beste sangerne, men likevel er det upassende og det er svindel. Stakkaren har nærmest blitt avlet fram for å bli verdens beste sanger, uten å bli spurt selv om det og uten å få velge sin naturlige kjønnstilhørighet.

De sender ut "varslere" som påstår å fortelle hele sannheten, men ingen av dem har rørt temaet transgenders fordi de visste at det var den viktigste hemmeligheten og at de da ville miste livet. Disse varslerne kan forresten være hvem som helst også...

 

Utsagn som før virket merkelige, kan nå få sin forklaring. Tidligere var det veldig merkelig at Thomas Giertsen ble slått av en kvinne i håndbak, at to kvinnelige syklister vant triathlon over Finnmarksvidda, at kvinnelige elitesoldater klarer å ta 5 hang ups (løfte seg opp etter armene) for å kvalifisere seg.  Alt dette blir nå forklarlig. 

Så vidt jeg vet er turnøvelsen i ringer bare for menn? Kan ikke huske å ha sett noen andre enn herreklassen gjøre slike øvelser i ringer som henger ned fra taket. Det kan være en grunn til det...

 

Det er lett å mistenke både seg selv og sine nærmeste etter å ha lest noe slikt, men som sagt hvis kjønnsorganene fungerer som de skal kan vi gå ut fra at man er korrekt kjønn. Vet selv om noen kvinner med litt store haker, som samtidig har brede hofter. Så man må se på helheten. 

Men altså, ei jente som jeg gikk på vgs med har kløft i haken, dyptsittende øyne, og høye kinnbein. Forvirrende nok kan noen av dem ha store bryster, men det er ikke så vanskelig å ordne med operasjon. For eksempel Carola er en person som alltid har gitt et moderlig inntrykk (i hvert fall hos meg) siden hun har hatt så store bryster i alle år. Man tenkte aldri på at brystene kunne være falske (i hvert fall ikke jeg). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...