Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lest bibelen og gikk kristen privatskole fra første til tiende klasse.

Jeg tror at om du leser hele så vil du nok finne en stor mangel på grunnlag for konspirasjonsteorier, det er ikke det bibelen handler om.

 

 

Ok. Hva mener du den handler om? Kikket på flere av småprofetene, og det handler vel om at Israel synder og trues av dom. Det står til og med at de lager sanger på harpe som Gud ikke har gått god for. Dette kan utvides til at all verdslig musikk er synd.

Ser du ikke at en befolkning systematisk kan læres opp til å synde, hvis de læres opp til å fravike Bibelens ord?

 

Angående 4 3 sitt bilde av en "transe". Det kan faktisk være at dette er en transe, dersom Flat Earth Society ble plassert ut for å latterliggjøre flat jord. Da var det liksom en forening å le av. I tillegg sier noen at Flat Earth Society ikke støtter seg til bibelordet om at jorda er urørlig. Men at FES har sagt at jorda rører litt på seg i forhold til stjernene.

Dette vet jeg ikke, fikk et godt inntrykk av FES da jeg kikket på deres side tidligere. Men "alle" flat-jordere mener visst at FES ble stiftet i den hensikt å latterliggjøre.

Lenke til kommentar

Hvordan kan det være et bevis på at jorda er en svær ball?

 

Det er egentlig svært tidlige "transitions" jeg tenker på her i denne tråden, så tidlige overganger at de nesten ikke kan oppdages. Men fant  her en video som viser hva testosteron kan gjøre. Jenta kommer egentlig i puberteten... det er også en video der jenta forteller om en uventet menstruasjon etter flere år på testosteron, og det sjokket det medførte.

Hun ble sittende skjelvende på toalettet i flere timer uten å kunne forholde seg til situasjonen. Oppdaget også en video der ei guttejente fortalte at hun bare gikk i vide bukser for å skjule at hun ikke hadde penis. Men det gikk an å kjøpe "packers" å stappe ned i buksa, noe hun vurderte å gjøre. Eller bare stappe en sokk ned i underbuksa!

 

Lenke til kommentar

 

Jeg har lest bibelen og gikk kristen privatskole fra første til tiende klasse.

Jeg tror at om du leser hele så vil du nok finne en stor mangel på grunnlag for konspirasjonsteorier, det er ikke det bibelen handler om.

 

 

Ok. Hva mener du den handler om? 

Den handler i essens om hvordan DU, personlig, skal oppføre deg og tenke for å bli frelst og komme til himmelen. Den handler IKKE om alle feilene du skal se etter hos andre, og at du skal lete etter antikrist og konspirasjoner. Du har hørt den om bjelken i øyet, ikke sant?

 

Og hvis du tror du driver med misjonering/forkynnelse her - hvis du skal drive med det, skal du holde deg til bibelens ord, ikke en hel haug av antagelser du finner på selv eller ser på youtube.

 

(PS, jeg er ikke kristen så for meg må du rave på som du bare vil - men jeg vet hva bibelen lærer deg om veien til frelse, og det "arbeidet" du holder på med er definitivt ikke en del av den veien. "Men eders tale skal være ja, ja, nei, nei; det som er mere enn dette, er av det onde." Gud har ikke kalt deg til å være sin etterforsker, du er 100% blind i åndelige ting, så du aner ikke en gang hva du ser etter.)

Lenke til kommentar

Den handler i essens om hvordan DU, personlig, skal oppføre deg og tenke for å bli frelst og komme til himmelen. Den handler IKKE om alle feilene du skal se etter hos andre,

 

Mulig, men når det er obligatorisk skolegang med diverse obligatorisk undervisning, skal en ikke bry seg med hva som læres i skole og barnehage, og deretter universitet, og i tillegg mediene?

Det står i Bibelen, vis sønnen tidlig den veien han skal gå.

Du personlig kan ha fått en overdose av å bli vist den veien du skulle gå. Men det betyr ikke at kristne foreldre skal være likegyldige til at Staten er veldig inngripende i den personlige tilværelse... Staten ønsker jo å bestemme hva vi skal mene om ditt og datt.

Lenke til kommentar

. Men det betyr ikke at kristne foreldre skal være likegyldige til at Staten er veldig inngripende i den personlige tilværelse... Staten ønsker jo å bestemme hva vi skal mene om ditt og datt.

 

Eh.. du hevder fortsatt å ha lest mesteparten av bibelen?

 

Paulus brev til romerne:

Enhver skal være lydig mot de myndigheter han har over seg. For det finnes ingen myndigheter som ikke er fra Gud, og de som finnes, er innsatt av Gud.  Den som setter seg opp mot dem, står derfor imot det Gud har bestemt, og de som gjør det, skal få sin dom.  For de som styrer, skal ikke skape frykt hos den som gjør det gode, men hos den som gjør det onde. Vil du slippe å frykte myndighetene, så gjør det gode, og du skal få ros.  Styresmakten er en Guds tjener, til beste for deg. Men gjør du det onde, har du grunn til å være redd. For styresmakten bærer ikke sverd uten grunn, men er Guds tjener som skal fullbyrde hans straff over den som gjør det onde.  Derfor er det nødvendig å være lydig, ikke bare av frykt for straffen, men også for samvittighetens skyld. 

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At en tidlig skal vise barna den veien de skal gå, betyr det å sende dem hver dag til en skole med såkalt LGBT-agenda og vitenskaps-agenda, der de går i blandede klasser med gutter og jenter?

 

 

Ja takk.

 

Den såkalte LGBT-agendaen vet jeg ikke helt hva du legger i. Om du mener å akseptere andre som de vil være (inklusive homser/transer) så lenge de ikke gjør deg fortred og du får være akkurat så streit eller ikke som du vil være, så ja til det også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Så var det dette med bjelken i eget øye da.. har du sett den ennå?

 

 

Antagelig ikke! Og hva er den bjelken?

 

Leste nylig at Google hadde fjernet et søkealternativ som kom opp ved inntasting av "women", tror det var "women should be in the kitchen".

men siden dette var såpass politisk ukorrekt skulle Google fjerne det.

Lenke til kommentar

 

Ja takk.

 

Men hva hvis noen er uenige? Hva hvis noen ikke ønsker å gå i samme skoleklasse som en eller flere som har gjennomgått "transitions"?

Hva hvis noen ikke ønsker å se slike personer hver gang de skrur på tv'n eller åpner avisa?

 

 

Din frihet stopper der du prøver å gjøre den til andres fengsel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan kan det være et bevis på at jorda er en svær ball?

 

Det er egentlig svært tidlige "transitions" jeg tenker på her i denne tråden, så tidlige overganger at de nesten ikke kan oppdages.

 

Hvordan? Fordi.

 

Du tenker på svært tidlige "transitions", men alikevel poster du bare bilder av voksne folk.

 

Jeg tviler sterkt på at du har ekspertisen til å se om en person er mann eller kvinne basert på kroppsbygning, hodeskalle og slike ting. Jeg antar at du ikke er  antropolog med spesialisering som gjør at du med stor sikkerhet kan vite om folk er transer bare ved å se på kropp/ansikt. Hvis vi tar med det i "nesten ikke kan oppdages" regnestykket så er det nok bare tullball fra ende til annen det du kommer med av bevis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men hva hvis noen er uenige? Hva hvis noen ikke ønsker å gå i samme skoleklasse som en eller flere som har gjennomgått "transitions"?

Hva hvis noen ikke ønsker å se slike personer hver gang de skrur på tv'n eller åpner avisa?

 

 

Da får de flytte til et land der slike ikke finnes. Tsjetsjenia hevder jo for eksempel det. Ellers får de la være å se på TV, eller lage sin egen transefrie kanal.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvordan? Fordi.

 

Du tenker på svært tidlige "transitions", men alikevel poster du bare bilder av voksne folk.

 

Jeg tviler sterkt på at du har ekspertisen til å se om en person er mann eller kvinne basert på kroppsbygning, hodeskalle og slike ting. Jeg antar at du ikke er  antropolog med spesialisering som gjør at du med stor sikkerhet kan vite om folk er transer bare ved å se på kropp/ansikt. Hvis vi tar med det i "nesten ikke kan oppdages" regnestykket så er det nok bare tullball fra ende til annen det du kommer med av bevis.

 

 

Nåja. Fant denne videoen der Geena Davis har en veldig mørk stemme. Tydeligvis tre male-to-female som sitter der. Til slutt sier programlederen; Oh, Susan's movie The Meddler... I could have talked with him all morning long!

 

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

 

Men hva hvis noen er uenige? Hva hvis noen ikke ønsker å gå i samme skoleklasse som en eller flere som har gjennomgått "transitions"?

Hva hvis noen ikke ønsker å se slike personer hver gang de skrur på tv'n eller åpner avisa?

 

 

Da får de flytte til et land der slike ikke finnes. Tsjetsjenia hevder jo for eksempel det. Ellers får de la være å se på TV, eller lage sin egen transefrie kanal.

 

Geir :)

 

Visjon Norge er kanskje safe..? Ikke for lommeboka, men for transer.  :wee:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...