Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Boys: hadde dere greid å kjørt bil på en forsvarlig måte selv om dere ble runket/sugd samtidig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på hvor man kjører og hvor mye det kreves at man følger med. Men jeg tror nok ikke jeg hadde tatt sjansen i det hele tatt egentlig.

Skrevet

Dette har jeg prøvd, faktisk… Blei runka mens jeg kjørte. Jeg opplevde det ikke som vanskelig å kjøre, men i realiteten var det nok ikke forsvarlig allikevel.

Anonymous poster hash: e9692...398

Skrevet

Etter min ERFARING:
Fokus er faktisk viktig.
Man må fokusere for å kunne nyte opplevelsen ordentlig.

Og om man kommer, så må man stresse for å opprettholde fokus -- eller gi slipp på fokuset på veien for å nyte opplevelsen.

Det er en særdeles dårlig ide;
Fokuset kan egentlig bare være ett sted om gangen, og da blir det ett sekund her og et sekund der.

Litt som å se på TV mens du løper på tredemølle.
Desto fortere du løper, desto dårligere TV-opplevelse.
Desto mer du fokuserer på TV-en, desto lavere kvalitet på treningen.

Jeg ville nok funnet det mye mer pirrende å bare gjøre det parkert på en parkeringsplass, eller i grøften, mens andre andre biler suser forbi.
Med forbehold om at folk kunne blitt fornærmet og at det kunne vanket bot; jeg bryr meg ikke.
Jeg synes det er dødssexy å ha sex med en partner skjult i offentligheten.

• Liker 1
Skrevet

Nei, liker ikke å leke russisk rulett i trafikken!

Derimot parkert bil på trygg plass uten at det kommer folk å glaner inn vindu etc så ja. ;)

Skrevet

Har prøvd, ikke helt trafikksikkert for å si det mildt, spesiellt ikke når spruten kom. Liker bedre å parkere ved veien å ta en skikkelig pulings :)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å prøve å finne ut av det. Potensialet for å ende opp med ansvaret for å ha drept en barnefamilie i en frontkollisjon (i tillegg til at det neppe er den sikreste stillingen for passasjeren å være i hvis man skulle komme ut for en ulykke) overskygger med god margin mitt behov for seksuell tilfredsstillelse.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har blitt runket mens jeg kjørte bil, jeg hadde nok litt problemer med konsentrasjonen, men det er lettere å kjøre bil mens man blir runket enn det er å spise kebab eller snakke i telefonen, noe jeg klarer helt fint, men unngår mest mulig da det er viktig å ha 100% fokus på veien. Nå har jeg bluetooth og spiser kebaben min på sjappa og runking skjer på soverommet eller dass  :)

Endret av Mr.Duklain
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...