Gå til innhold

Greit å kjøre over demonstranter som blokkerer veien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kona di får et illebefinnende og du må haste avgårde med henne til sykehuset. På veien møter du plutselig på en gjeng venstreradikale demonstranter som blokkerer veien. Du tuter på dem, men de nekter å flytte på seg. Hva gjør du? 

 

Hva hvis de er høyreradikale?  :hmm:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Kona di får et illebefinnende og du må haste avgårde med henne til sykehuset. På veien møter du plutselig på en gjeng venstreradikale demonstranter som blokkerer veien. Du tuter på dem, men de nekter å flytte på seg. Hva gjør du? 

 

Hva hvis de er høyreradikale?  :hmm:

 

 

Lite sannsynlig. Har ikke sett andre enn sosialister gjøre dette, men om teoretisk sett noen ekstremkapitalister... Ja vel. Radikale kapitalister er jo per definisjon for eiendomsretten, så de vil ikke nekte andre å komme seg frem. Lite usannsynlig som sagt. 

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Kona di får et illebefinnende og du må haste avgårde med henne til sykehuset. På veien møter du plutselig på en gjeng venstreradikale demonstranter som blokkerer veien. Du tuter på dem, men de nekter å flytte på seg. Hva gjør du?

Jeg ville ha gått ut av bilen og forklart situasjonen, eventuelt vist hva som foregår inne i bilen.

Lenke til kommentar

Kona di får et illebefinnende og du må haste avgårde med henne til sykehuset. På veien møter du plutselig på en gjeng venstreradikale demonstranter som blokkerer veien. Du tuter på dem, men de nekter å flytte på seg. Hva gjør du? 

 

Det har jeg aldri opplevd, men det har hendt at veien har vært sperret av barnehagebarn eller marsjerende korps. Hvor har du sett disse demonstrantene i kjørebanen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kona di får et illebefinnende og du må haste avgårde med henne til sykehuset. På veien møter du plutselig på en gjeng venstreradikale demonstranter som blokkerer veien. Du tuter på dem, men de nekter å flytte på seg. Hva gjør du?

 

Går ut av bilen og forklarer situasjonen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Går ut av bilen og forklarer situasjonen

 

 

Sikker?

 

Man kan ikke være sikker på at man overlever mer enn de neste 4 sekundene hvis man tar i betraktning at det er ca den tiden det tar fra en av hovedårene i hjernen sprekker og til hodet treffer skålen med forkostblanding man sitter å spiser ...

 

Men ellers er jeg rimelig sikker på at jeg ville valgt å gjøre det minst ekstreme hvis demonstranter hadde blokkert veien, nemlig antatt at de faktisk hadde nok vett til å slippe meg forbi

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Men ellers er jeg rimelig sikker på at jeg ville valgt å gjøre det minst ekstreme hvis demonstranter hadde blokkert veien, nemlig antatt at de faktisk hadde nok vett til å slippe meg forbi

 

 

Men det ser du jo at de ikke gjør.

 

 

Jeg har ikke erfart dette enda selv, og hva som skjer i og rundt situasjonen i videoen du la ut aner hverken du eller jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...