Gå til innhold

Diskusjon.no fortsetter som før, vi er ikke solgt til VG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Det er nok fordi at VG per i dag bruker diskusjon.no sin løsning på kommentarer.. :) Og etter hva jeg har sett så står det at kommentarfunksjonen er levert av diskusjon.no under hver artikkel.. 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ja. Jeg har kommentert det noen ganger. VG var veldig klare på tek.no at samarbeidet med diskusjon.no skulle opphøre.

 

Diskusjon.no er uten tvil Norges beste og mest konstruktive forum. Det er også utrolig ryddig og godt drevet, uten at grådighet på overdreven reklame m.m. har tatt overhånd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja. Jeg har kommentert det noen ganger. VG var veldig klare på tek.no at samarbeidet med diskusjon.no skulle opphøre.

 

Diskusjon.no er uten tvil Norges beste og mest konstruktive forum. Det er også utrolig ryddig og godt drevet, uten at grådighet på overdreven reklame m.m. har tatt overhånd.

 

Takk for hyggelig tilbakemelding! 

 

Personlig har jeg ikke noe imot at VG/Tek.no fortsatt bidrar til aktivitet i forumet vårt. :)

 

De har endt opp med å bruke TU Media sitt publiseringssystem lenger enn forespeilet og hvor artikkelkommenteringen deres skjer vil neppe endre seg før de flytter artiklene over til Schibsted sitt publiseringssystem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig i det plankeby sier. Vi får bare nyte det til Schibsted kommer inn da. Noen tanker på hvordan veien etter Schibsted kommer inn blir, forsetter dere som idag uten tek.no tilknytning eller vil dere søke etter andre å sammerbeinde om?

 

Fult forstålig om dette ikke er noe du kan/vil snakke om enda :) Uansett så blir jeg her, hatt mange fine år på diskusjon.no og håper på vertfall like mange til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Schibsted ønsker å ha hele kaka for seg selv. De har sitt eget kommentar system i bruk, som nå er prøvd ut over tid. Det innføres nok hvert øyeblikk nå.

Da vil de leve på at artiklene sine kommentarer kommer opp på begge nettsidene (VG.no og tek.no).

Forøvrig så ser man at kommentering knyttet til Facebook, dør ut. De ulike mediehus så at kommentarer via Facebook bar preg av så mye usakligheter, at det var enklere å legge ned kommentering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Som moderator så er det klart å se at vi klarer å levere en mye mer "seriøs" tjeneste for Tek. Vi har mye bedre kontroll siden det er lagt opp som forum, og vi har egentlig "jern hånd" over kommentarer som kommer inn, og det filtreres veldig raskt hva som er og ikke er seriøst. 

 

Dersom de velger å gå over til Schibsted sitt system er dette synd, men, det er heller ikke overraskende som flere av dere påpeker. 

 

Skulle ønske de kunne holde diskusjon sitt kommentarsystem, men vi får se hva som skjer. Hvem vet, kanskje de ikke erstatter det. 

Lenke til kommentar

Ja det tror jeg godt på Omnia Vincit, Altså at dere skulle klare å levere et bedre produkt enn Schibsted og Facebook. 

Det er jo klart at tek.no (hw.no) og diskusjon.no sammarbeidet har fungert bra for begge partene, så da er jo spørsmålet hvordan vil det gå for diskusjon.no når dere "mister" tek.no. Er det sansynelig å drifte diskusjon.no uten noen tilknytning til "internett aviser", eller er det for tidlig å lurer på slikt? :)

 

Hilsen små beskymret forum bruker :)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Takk for hyggelig tilbakemelding! 

 

Personlig har jeg ikke noe imot at VG/Tek.no fortsatt bidrar til aktivitet i forumet vårt. :)

 

De har endt opp med å bruke TU Media sitt publiseringssystem lenger enn forespeilet og hvor artikkelkommenteringen deres skjer vil neppe endre seg før de flytter artiklene over til Schibsted sitt publiseringssystem.

Hvis de ikke er idioter så betaler de heller en slant for å beholde koblingen til diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er jo klart at tek.no (hw.no) og diskusjon.no sammarbeidet har fungert bra for begge partene, så da er jo spørsmålet hvordan vil det gå for diskusjon.no når dere "mister" tek.no. Er det sansynelig å drifte diskusjon.no uten noen tilknytning til "internett aviser", eller er det for tidlig å lurer på slikt? :)

 

Nei, det tviler jeg på. 

Lenke til kommentar

Ja det tror jeg godt på Omnia Vincit, Altså at dere skulle klare å levere et bedre produkt enn Schibsted og Facebook. 

 

Det er jo klart at tek.no (hw.no) og diskusjon.no sammarbeidet har fungert bra for begge partene, så da er jo spørsmålet hvordan vil det gå for diskusjon.no når dere "mister" tek.no. Er det sansynelig å drifte diskusjon.no uten noen tilknytning til "internett aviser", eller er det for tidlig å lurer på slikt? :)

 

Hilsen små beskymret forum bruker :)

Diskusjon.no er eid av Teknisk Ukeblad Media AS. Som del av det leverer vi også kommentarfelt til TU.no og Digi.no. Vi har også en samarbeidsavtale med Gamer.no. Vi har mye god diskusjon knyttet til artikkelkommentering, men mesteparten av innleggene på Diskusjon.no er fremdeles vanlige innlegg i vanlige tråder, og slik kommer det sikkert til å fortsette også. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...