Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må også nevnes at Roadmappet til Beta er ifølge citizencon presentasjonen 2-3mnd mellom hver oppdatering og rundt 6? store oppdateringer hvor de implementerer nye features fra star marine til farming så er det minst 12mnd - 18mnd til beta.

 

Squadron 42 tror jeg ikke kommer ut før slutten av 2017, som de nevnte smått men er egentlig veldig viktig er at de fortsatt sliter noe jævlig med engine og networking.

 

Tror det blir 2018 Q3 eller Q4 beta er ut. 

 

Citizencon2016 var beste salgs dagen CIG har hatt, så funding er ikke noe problem, flere tusen stk kjøpte det nye corvette skipet for $750. Og det blir garantert åpninger for å kjøpe Orion og alle de andre mer funksjonelle skipene.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Min mest etterlengtede funksjon til dette spillet er VR. Forhåpentligvis er VR teknologien kommet så langt at den kan integreres på en god måte til spillet er ferdig eller en stund etter at spillet er ferdig som en addon.

 

http://www.roadtovr.com/star-citizen-to-refocus-on-vr-support-in-early-2016/

 

 

$750 for et virtuelt skip. Det er omtrent prisen for en HTC Vive :p

 

Men det plager ikke meg det minste at folk bruker penger på slikt så lenge det gir penger i kassa til å bygge spillet. 

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Lengre enn til det kommer tusen av den typen innlegg  :wee:

 

Å kom igjen... ikke si det ikke rykker litt i kredittkortet når du tenker på alle de virtuelle skipene du kan kjøpe mens du venter... ;)

 

men seriøst... :

 

 

be vevy vevy quiet... I'm hunting doffyducks

 

Endret av Zork
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Lengre enn til det kommer tusen av den typen innlegg  :wee:

 

Å kom igjen... ikke si det ikke rykker litt i kredittkortet når du tenker på alle de virtuelle skipene du kan kjøpe mens du venter... ;)

 

men seriøst... :

 

 

be vevy vevy quiet... I'm hunting doffyducks

 

 

Ser ikke problemet med at SC brenner mye penger, som sagt før jeg har mye glede av å følge utviklingen alene, er besatt av seiling så godt mulig jeg ikke vil se mine mange virtuelle skip i bruk mye, men spiller det noen rolle?

 

Er vidunderlig å se noe annet enn call of mummy, og lignende dritt ha suksess.

Som sagt før påstår du enda dette er en svindel? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spille har ikke vært mer enn 3-4 år i utvikling så jeg skjønner ikke helt hva som er problemet deres. Spill som GTA og spill som er av en viss kaliber tar tid å utvikle. GTA tokk 4 år med et studio som sto klart til å starte produksjon med en gang. Star Citizen brukte de 2 første årene på oppbygging av studioene samt planlegging og utvikling av noen små deler av spillet som Hangaren og arena commander. Den virkelige utviklingen startet først i 2014 til 2015 når de fleste ansettelser ble gjort. Kommer spillet ut i løpet av 2018 er det innenfor. Det tar tid og bygge et studio fra bunnen av og det tror jeg dere ikke skjønner.

Endret av Gralle
Lenke til kommentar

Mange som ikke har begrep på slike ting. ÅÅÅÅÅÅ spillet er ikke ferdig på et år må være hoax lol.

Sq42 Kommer vel ut en gang i løpet av neste år og star citizen er vel så si ferdig i 2018 tenker jeg.

Men de er litt vel glade i og selge skip for overpris og lure folk til og tro at de får et stort overtak med LTI når det i realiteten er snakk om kanskje et par timer gameplay for og tjene nok ingame cash til og kjøpe forsikring. Noe annet vil bare gjøre spillet til pay 2win og da går ting til helvete rimelig fort. Personelig tror jeg bare Sq42 blir verdt og spille da Star citizen vil mangle  nevnerverdig penalty med og dø og dermed ruinerer hele opplevelsen for min egen del. LTI= masse cash til og lage et teknisk bra spill men desverre også ødelegge spenningen ved og spille det ved minimal penalty. Og blir rimelig useriøst univers også der 50% av spillerbasen har gratis forsikring av skip og resten får det for minimal pris. 

Lenke til kommentar

Mange som ikke har begrep på slike ting. ÅÅÅÅÅÅ spillet er ikke ferdig på et år må være hoax lol.

Sq42 Kommer vel ut en gang i løpet av neste år og star citizen er vel så si ferdig i 2018 tenker jeg.

Men de er litt vel glade i og selge skip for overpris og lure folk til og tro at de får et stort overtak med LTI når det i realiteten er snakk om kanskje et par timer gameplay for og tjene nok ingame cash til og kjøpe forsikring. Noe annet vil bare gjøre spillet til pay 2win og da går ting til helvete rimelig fort. Personelig tror jeg bare Sq42 blir verdt og spille da Star citizen vil mangle nevnerverdig penalty med og dø og dermed ruinerer hele opplevelsen for min egen del. LTI= masse cash til og lage et teknisk bra spill men desverre også ødelegge spenningen ved og spille det ved minimal penalty. Og blir rimelig useriøst univers også der 50% av spillerbasen har gratis forsikring av skip og resten får det for minimal pris.

Det er blitt sakt flere ganger at det blir panalty om du ødelegger skipet ofte selv med LTI så det blir neppe et problem. LTI har ingen spesielle fordeler og det er kun skipet i seg selv som er forsikret av den. Du trenger egen forsikring på alt annet, som oppgraderinger og last etc. Du får heller ikke tilbake skipet med en gang er det blitt nevnt i 10 for the chairman. Endret av Gralle
Lenke til kommentar

er det snakk om en ventetid da uten credit sink. som feks å mista skipet, pytt pytt får bare vente en dag så får jeg nytt uten at jeg trenger og gjøre noe for det opplegg da?

Er original backer så fulgte med i starten. Men communityet er så uber carebear så orker ikke følge med så ofte lengre. Når folk fikk sutra på seg egne spilleregler med pvp slider og tull så fikk jeg nok egentlig.

Lenke til kommentar

er det snakk om en ventetid da uten credit sink. som feks å mista skipet, pytt pytt får bare vente en dag så får jeg nytt uten at jeg trenger og gjøre noe for det opplegg da?

Er original backer så fulgte med i starten. Men communityet er så uber carebear så orker ikke følge med så ofte lengre. Når folk fikk sutra på seg egne spilleregler med pvp slider og tull så fikk jeg nok egentlig.

Eneste forskjellen på LTI og vanlig forsikring er at vanlig forsikring koster en symbolsk sum i spill valutaen. Du får jo igjen skipet ditt like fort som en med LTI. Gidder man ikke forsikre skipet må man nesten skylde på seg selv for dyrt er det sakt at det ikke blir. Endret av Gralle
Lenke til kommentar

Penaltyen er at du må vente lenger på nytt skip, men den som lever for se for ingenting er satt i stein. Skjer det ofte får det nok konekvenser det også slik jeg har skjønt det. Penalty er like for alle både med og uten LTI.

Er ikke så kalt original backer selv, men har sett alt de har gitt ut. Kjøpte mitt første skip i januar 2014. En Constellation pakke som senere er oppgradert til Constellation Phoenix. Freelancer MIS, Reclamimer, Endeavor Hope og Vanguard fulgte etterhvert

Endret av Gralle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...