Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

Freelancer ble et spill som først nå er mulig, beundrer Chris Roberts for at han i det hele tatt gidder alt styret med den sagaen.

Prøvde seg på noen b filmer, bare det er imponerende siden holywood er ikke enkelt, endelig er tiden moden for å prøve igjen.

 

Alle kunstnere har noe å lære ifra han, og hans kone som egentlig har mye av æren.

De lykkeligste spillerne av SC vil bli de med minst teknisk innsikt, men mange av de som jeg vet vil bli helt hekta er idag kritikere :)

 

Sånn er livet, neste år kommer Gamer til og skrive mye mer så vi kan komme tilbake med hvem fikk rett etc.

Med Dice som hadde muligheten er det bare pr idag selskapene rundt Chris Roberts som vil være klar for neste generasjon simulatorer som alle andre plugger inn i.

 

Blir som autocad i sin tid ble enerådende på mange områder selv om motoren i bunn var utdatert egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

En uke igjen til CitizenCon:

 

"Join us on Sunday, October 9th as we celebrate the fourth anniversary of Star Citizen’s crowdfunding campaign with you, our amazing community. Hosted by Chris Roberts, watch as we showcase what we’ve been working on since last year’s event, and take a look ahead at continuing work on both Squadron 42 and the Procedural Planets system slated to come online in Star Citizen Alpha 3.0. Of course, that’s not all you can expect from our CitizenCon Presentation, but you’ll have to tune in on October 9th to find out more!"

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15536-CitizenCon-2946-Details

 

For vår del, så starter det ved midnatt natt til mandag 10. oktober. Men i kjent SC stil, så får de det vel neppe i gang før 00:30-01:00 en gang.

 

Nå er det ikke mer enn en måneds tid siden de hadde forrige presentasjon på Gamescom, men jeg tror ikke de viste alt der og at de har spart litt krutt til CitizenCon presentasjonen. Selv håper jeg vi får se mer av Sq42 denne gangen. Hadde vært moro om vi hadde fått sett deler av et oppdrag der og hvordan det blir.

 

Hva håper og/eller tror dere vi får se?

Lenke til kommentar

Vet ikke, var rett og slett helt målløs etter det siste dem viste. Dem har kommet 100x lengre enn jeg noensinne ville trodd. Planetsystemet, landing fra verdensrommet og ikke nok med det. Launche en bil fra et skip som dem kjørte rundt med..... amazed hva dem har fått til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil bare se kamerastabiliseringen og nettverksoppgraderingene deres egentlig. Det er det eneste jeg "trenger" for å spille det som allerede er ute, for akkurat nå er kameraet i førsteperson for "hakkete" og FPSen alt for lav. De har lagt ut noen videoer av kamerastabilisering allerede og det ser ut som akkurat det de trenger - bort med de awkward førstepersonsbevegelsene og inn med silkemyk smoothness. Det er iallefall alt jeg trenger akkurat nå. Både tror og håper de vil vise mye mer da, selvfølgelig. Gleder meg til folk får se ansiktene de rendrer i SC og hvor mye bedre enn det aller aller meste der ute nå de er.

 

Selv om jeg ikke er sånn kjempeinvestert i spillet personlig så håpet jeg de kan dra en lang langfinger opp av hatten til alle som tvilte til slutt. Jeg vil så gjerne se det spillet - Jeg vil så gjerne spille det :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er så milevidt ifra call of mummy, og lignende at beroliger.

Selv BF serien har endt opp som en stor skuffelse, siden håpet de ville ekspandere spill verdenen og mye mer, men det ble sørgelige greier når ser hva tidligere Crytek ansatte har fått til med frie tøyler i Star Citizen.

 

I ettertid var det ikke konsoll bransjen som saboterte utviklingen av mer avanserte grensesprengende spill, det var middelmådighet og redsel for å utfordre gjennomsnitts mennesket som liker det samme om og om igjen hvis føler seg som supermann.

 

Husker clan's som skrøt av nobel innstilling og så fort de ble ydmyket av gjerne en enkelt spiller eller to ble script kiddies.

Kjernen av denne type mennesker finner du i hva som er igjen av goons, og for ikke å snakke om udugelighet personifisert derek smart :)

 

Minner meg om en kar som hadde sterke meninger om en villa jeg tegnet, senere fikk jeg se ved en tilfeldighet makkverket han hadde tegnet selv, jeg måtte brøle av latter når tenkte på at jeg i det hele tatt brydde meg den gangen.

Lenke til kommentar

Enhver som har det minste peiling på virtuelle verdener forstår hva som skjer med Star Citizen.

En stor mengde Talent hjelper til, og det umulige blir mulig men selvsagt er dette frustrerende for mindretallet som ville ha en moderne rask produsert kopi av noe som er "bygons" og ville vært glemt innen måneder.

 

Kun freaks ville brydd seg, og den store delen "som vil ha nå, vil ha nå" labbe skuffet videre til neste skuffelse.

Ser i ettertid at alle pre render spill tiltrekker seg de samme kunde gruppene, kast og bruk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For håpe det blir noe av dette, akkurat nå ser det ut som no man's sky, tom verden men forståelig nok... Har det kommet hint om release dato?

Ingen hint enda. Men ting kan tyde på at første episode av Squadron 42 kampanjen kommer i løpet av neste år.

 

Det var snakk om å vise frem et oppdrag fra Sq42 på presentasjonen som var for noen dager siden, men de rakk ikke få ferdig den siste polishen på det og de tok derfor det tunge valget om å utsette den delen. Men det er gode muligheter for at man får se dette enten i november eller desember på en av livstreamene som kommer da! Jeg tror at så fort folk får se det, så vil de fleste av kritikerne stilnes, og dermed forstår jeg at de ønsker å ta seg god tid på dette for å komme med det beste produktet som er mulig.

Lenke til kommentar

Sprøtt å si det men jeg føler dette er et fundamentalt gjennombrudd i kamp mot middelmådighet.

Inkluder politikk siden marxister bruker samme taktikk som dårlige kapitalister eller globalister.

 

Underminer alle forsøk på ekte nyskapende prosjekter, og hvis en nasjon er velfungerende grus den med analfabeter.

Ser mange fellestrekk i spillbransjen nå når den er en pengemaskin, bare vent på politisk korrekt definisjoner på hva et spill er, og hva det kan inneholde.

Lenke til kommentar
Er det folk som blander sammen scripta og pre-rendra her eller? Selvfølgelig vil jo også oppdrag være scripta til en viss grad. Samme gjelder spillet generelt. Greit nok at subsumption (AI systemet) sikkert blir avansert, men tror vi skal langt inn i fremtiden før spill lever sine egne liv...

 

Så skjønner ikke hva folk forventer. Godt mulig at en del bare ikke forstår dette, eller så er det svertekampanjer mot prosjektet på gang her. Ikke noe nytt at folk elsker å være negative, men enkelte argumenter bare faller på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar

 

Er det folk som blander sammen scripta og pre-rendra her eller? Selvfølgelig vil jo også oppdrag være scripta til en viss grad. Samme gjelder spillet generelt. Greit nok at subsumption (AI systemet) sikkert blir avansert, men tror vi skal langt inn i fremtiden før spill lever sine egne liv...
 
Så skjønner ikke hva folk forventer. Godt mulig at en del bare ikke forstår dette, eller så er det svertekampanjer mot prosjektet på gang her. Ikke noe nytt at folk elsker å være negative, men enkelte argumenter bare faller på sin egen urimelighet.
 
Spillet vil vise oss alle hva Natur er, og verdsette begge deler.
2 bein ha 2 bein i hver leir er godt råd i alle sammenhenger utenom derek smart og goons ha ha, føler nesten med de når taper igjen og igjen.

 

Lenke til kommentar

Synes beste informasjonen fra denne Citizencon var bekreftelsen at dette vil faktisk bli som Rust in Space. Med de store åpne verdene har de nå bekreftet at en kan finne "ore veins" og ressurser på planetene som en kan kjempe over i en persistent univers med permadeath og hvis du har Insurance må du fortsatt vente en god stund på respawn og en mister alt en ikke har Insurance på. Kjipt å miste den Xi'an battlerifle en lootet når en boardet en Xi'an military Corvette i neutral Space til en drittsekk som ambushed deg  :D Dette åpner så mange muligheter for player driven content med ressursbaser og raiding med skikkelig planlegging akkurat som i Rust. Men i motsetning til Rust blir mappene så store og mulighet til å være første personen på en asteroide eller planet kan en faktisk "gjemme" seg og hoarde masse ressurser i det skjulte :) Oh Yes.

Endret av Gunman1986
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...