Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

 

Vært backer siden 2014. Og kickstarter prosjekter er jo at du "donerer penger". I mine øyne blir det som å klage til hjelp barna å kreve penger tilbake pga de ike har stoppet "world hunger" o.l

Jeg har gitt dem litt over 500 usd. Men er jo penger jeg har. Bruker aldri penger jeg ikke kan avse til slike ting. Om man gjør det er det ikke deres feil. Men igjen så leser folk sjeldent 100% på rettningslinjer som forklarer folk hva dem faktisk sier ja til

 

 

 

 

Det er veldig enkelt da et såpass komplisert spill fortjener mange års utvikling. Se på kvaliteten på spill vi har idag, jeg vil ikke at dette skal bli et nytt No Mans Land. Spillet i dagens form er allerede ufattelig imponerende og jeg fatter ikke hvordan dem har klart det engang. Det gjør at jeg fester min lit til selskapet og har tro på dem. De har også nesten daglige utviklervideoer som viser et team fullt av talent.

 

 

Greit alt dette - mulig det blir tidenes ubestridte beste spill og verdt all utviklingen og all støtten.

 

Men det er nå engang ikke så veldig relevant for hva akkurat denne saken handler om - det handler om at de la inn et punkt i 'kontrakten' mellom seg og backerene sine som ga backerene mulighet til å få pengene igjen, og når det ble klart at de ikke kunne oppfylle dette punktet, så fjernet de bare punktet fra kontrakten og lot som det aldri har vært der.

 

De kan gjøre verdens beste jobb med spillet, men det rettferdiggjør uansett ikke denslags oppførsel.

Endret av Zork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Vært backer siden 2014. Og kickstarter prosjekter er jo at du "donerer penger". I mine øyne blir det som å klage til hjelp barna å kreve penger tilbake pga de ike har stoppet "world hunger" o.l

Jeg har gitt dem litt over 500 usd. Men er jo penger jeg har. Bruker aldri penger jeg ikke kan avse til slike ting. Om man gjør det er det ikke deres feil. Men igjen så leser folk sjeldent 100% på rettningslinjer som forklarer folk hva dem faktisk sier ja til

 

 

 

 

Det er veldig enkelt da et såpass komplisert spill fortjener mange års utvikling. Se på kvaliteten på spill vi har idag, jeg vil ikke at dette skal bli et nytt No Mans Land. Spillet i dagens form er allerede ufattelig imponerende og jeg fatter ikke hvordan dem har klart det engang. Det gjør at jeg fester min lit til selskapet og har tro på dem. De har også nesten daglige utviklervideoer som viser et team fullt av talent.

 

 

Greit alt dette - mulig det blir tidenes ubestridte beste spill og verdt all utviklingen og all støtten.

 

Men det er nå engang ikke så veldig relevant for hva akkurat denne saken handler om - det handler om at de la inn et punkt i 'kontrakten' mellom seg og backerene sine som ga backerene mulighet til å få pengene igjen, og når det ble klart at de ikke kunne oppfylle dette punktet, så fjernet de bare punktet fra kontrakten og lot som det aldri har vært der.

 

De kan gjøre verdens beste jobb med spillet, men det rettferdiggjør uansett ikke denslags oppførsel.

 

Kan være enig i at de burde fjernet dette smutthullet tidligere, og forbeholdt det de opprinnelige støttespillerne før denne sutrekoppen kom inn i 2014 var det ?

Som sagt noen originale støttespillere ville ha et mye enklere spill, levert raskt etc.

Dette har jeg forståelse for, folk som plutselig får bondeanger etter å ha spilt storkar kan ha det så godt.

 

Jeg har brent noen tusen daler selv, og kommer til å brenne mer selv om bor store deler av året i seilbåt.

For meg handler det om selve kjernen av spillutvikling på et så ekstremt grensebrytende nivå at det er verdt hver dollar selv om antall spilltimer vil bli begrenset så gir det mye glede å følge med :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg så 11 min ut i den videoen over og det der ser sykt ut! Detaljgraden på skip og interiør/eksteriør er jo helt ekstrem!

Ser spillinteressen ikkje har avtatt med årene :D

 

 

Haha nei, interessen lever i beste velgående men klart med 1 barn og 1 på vei så blir det jo mer begrenset med spilletid. Dessuten tar online spill som Destiny og Rocket League opp mykje av tiden jeg spiller :D Har jo forresten vært interessert i space sims siden vi spilte Starlancer på pc, og det er lenge siden! :D

 

Stusset forresten litt om det var deg eller ikke, er ikke mange i landet med den kombinasjonen av navn :) 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg så 11 min ut i den videoen over og det der ser sykt ut! Detaljgraden på skip og interiør/eksteriør er jo helt ekstrem!

Ser spillinteressen ikkje har avtatt med årene :D

 

 

Haha nei, interessen lever i beste velgående men klart med 1 barn og 1 på vei så blir det jo mer begrenset med spilletid. Dessuten tar online spill som Destiny og Rocket League opp mykje av tiden jeg spiller :D Har jo forresten vært interessert i space sims siden vi spilte Starlancer på pc, og det er lenge siden! :D

 

Stusset forresten litt om det var deg eller ikke, er ikke mange i landet med den kombinasjonen av navn :)

 

Starlancer var konge, er faktisk ikke så lenge siden eg spilte det igjen, installerte det på en laptop. Har ikke holdt seg spesielt bra :)

 

Er jo forresten samme fyr, Chris Roberts, som laga starlancer som er sjefen for Star Citizen og.

Lenke til kommentar

Joda, alle wing commander, starlancer og freelancer. Så han har bra med erfaring i sjangeren. Crowdfundinga har jo gått heilt bananas. Har vel samla inn nesten 120 millioner dollar nå, las en plass att dei nå har større produksjonsbudsjett enn GTA 5...

 

Stemmer, visste jeg hadde lest det et sted. Ja har lest en del artikler om det etterhvert men de har vel ikke noe lanseringsdato enda eller et ca mål? 120 mill er jo hinsides, håper spillet blir alt utvikler og ikke minst fansen vil at det skal være! Holder på å laste ned free flight demo nå for å teste litt :)

Lenke til kommentar

 

Joda, alle wing commander, starlancer og freelancer. Så han har bra med erfaring i sjangeren. Crowdfundinga har jo gått heilt bananas. Har vel samla inn nesten 120 millioner dollar nå, las en plass att dei nå har større produksjonsbudsjett enn GTA 5...

 

Stemmer, visste jeg hadde lest det et sted. Ja har lest en del artikler om det etterhvert men de har vel ikke noe lanseringsdato enda eller et ca mål? 120 mill er jo hinsides, håper spillet blir alt utvikler og ikke minst fansen vil at det skal være! Holder på å laste ned free flight demo nå for å teste litt :)

 

Om det blir alt fansen forventer spørs vel, forventningene har vel tatt heilt av etter denne demoen :D

 

Backa spillet på kickstarter så jeg har hatt tilgang til alphaen ei god stund, bare ikke forvent noe særlig høg framerate, er ikke optimalisert enda. Ser streamere med skylake i7 og titan x ligger på rundt 30 fps på gode dager :)

Lenke til kommentar

Hva om man bare liker det man ser? Er det ubegrunnet hype-runking å være entusiastisk ovenfor et prosjekt? Greit at det er lov å være kritisk, og man skal tåle å lese kritikk om ting man selv liker her i livet. Men det aller meste av kritikken folk kommer med mot Star Citizen er på nivå med "lol scam get rekt cucks". Det er vanskelig å ikke bli defensiv når man leser det. Selv når man ikke har noen bindinger til prosjektet i det hele tatt. Man skyver "skylden" over på fansen, fordi de er så dumme, istedenfor å faktisk snakke om produktet og utviklingen av det.

 

Thats me, anyway...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...