Gå til innhold

Jeg søker en likesinnet visjonær med interesse for entreprenørskap/ forretning


Gjest medlem-436265

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-436265

Jeg søker en likesinnet ung aspirerende entreprenør/forretningsperson som vil gjøre noe stort!

Hvorfor?
1. Jeg vil jobbe meg opp til milliardær klassen.

2. Bygge videre på velstanden, og konkurrere ut dagens uetiske milliardærer (sweatshops, korrupsjon, forsøpling osv.)

3. Oppleve de eksepsjonelle mulighetene som kommer med velstanden.

4. Utvikle et avansert stort nettverk med "nuclear shelters" som potensielt kan overleve både en atomkrig og "nuclear winter".

5. Finansiere og lede helt nytt prosjekt for å utvikle første fullendte løsningen for et menneskelig "utopia", noe som aldri er gjort før. For det vil vi trenge alt fra filosofer, ideologer til vitenskapsfolk.
(jeg kan dessverre ikke dele mer enn dette her)

Jeg vil kort fortalt, sikre menneskehetens fremtid så godt som mulig, samtidig som jeg kan sikre meg og mine nære mot hvilken som helst krise som kan komme vår vei, alt fra atomkrig til økonomisk kollaps, til ekstreme flyktningkriser og klimaendringer.

Jeg søker hovedsakelig en partner som vil bli med på denne reisen eller en lignende. Vi kommer til å jobbe veldig tett sammen, utvikle et nært arbeidsforhold og vennskap. Vi kommer til å studere mye og kombinere vår kunnskap i arbeidet vårt. Sammen tror jeg vi kan få til mye bra og forhåpentligvis oppnår vi våre usannsynlige ambisjoner og endrer verden!

Du...

  • Bor i Oslo.
  • Er minimum 18 år.
  • Føler deg annerledes enn alle andre.
  • Ønsker å drive med forretning og entreprenørskap.
  • Er villig til å dedikere dine neste 10-15 år til å jobbe hardt og for å bli velstående
  • Har god evne til selv-refleksjon og tenke rasjonelt.
  • Har ingen problem med å være ydmyk, innrømme dine feil eller utfordre dine egne standpunkter.
  • Er ikke politisk aktiv og har ikke et fast politisk ståsted.
  • Stoler ikke på våre såkalte ledere, politikere eller autoriteter.
  • Ignorerer ikke at atomkrig kan bryte ut og at det er en tydelig feil i samfunnet og systemet vi lever i.
  • Har ikke stor interesse i å feste og drikke hver fredag.
  • Aksepterer aldri status quo.
  • Har tro på deg selv.

Om meg
Jeg er 19 år gammel og en "high school dropout". Jeg er interessert i entreprenørskap, forretning og filantropi. Nå studerer jeg for meg selv og jobber med egne planer/idèer. Jeg lever nå for å oppnå en drøm og har ingen interesse for å leve som en "vanlig person".

 

 

Er dette interessant for deg? Send meg en melding her eller en mail på følgende epost:
[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var på et grunder kurs for noen uker siden og de ropte ut mot oss som satt i salen: Det handler om å få sendt noen en faktura og få inn penger!

 

Litt spesielt synes jeg men igrunn er det sant. Men samtidig så handler ikke grunder bare om det. Det handler om å utvikle ideen og forretnngen.

Lenke til kommentar

 

Jeg var på et grunder kurs for noen uker siden og de ropte ut mot oss som satt i salen: Det handler om å få sendt noen en faktura og få inn penger!

 

Litt spesielt synes jeg men igrunn er det sant. Men samtidig så handler ikke grunder bare om det. Det handler om å utvikle ideen og forretnngen.

e-faktura.

 

Avtalegiro.

 

 

Altså, folk vil jo ha noe for pengene. De vil ikke betale og bare få en tjeneste/produkt. De vil jo være fornøyd med det hele, både produkt og den totale følelsen de sitter igjen med. Det samme gjelder firmaer, fordi det er jo mennesker som er firmaer. Den gode følelsen sitter lenge og skaper nye kunder. Avtalegiro og E faktura er egentlig veldig kaldt og upersonlig faktisk synes jeg.

Lenke til kommentar

Jævlig til drittsekker på denne tråden her da. Bare fordi dere jobber 9-16 betyr ikke at det passer til alle. Å besvare denne tråden med uhøfligheter er ufint.

 

Jeg sier til TS. Go for it! Som du ser så må du iallefall være tykkhudet. Ting er vanskeligere enn du tror og du vil møte mye motstand.

Endret av zeebra
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jeg var på et grunder kurs for noen uker siden og de ropte ut mot oss som satt i salen: Det handler om å få sendt noen en faktura og få inn penger!

 

Litt spesielt synes jeg men igrunn er det sant. Men samtidig så handler ikke grunder bare om det. Det handler om å utvikle ideen og forretnngen.

e-faktura.

 

Avtalegiro.

 

 

Altså, folk vil jo ha noe for pengene. De vil ikke betale og bare få en tjeneste/produkt. De vil jo være fornøyd med det hele, både produkt og den totale følelsen de sitter igjen med. Det samme gjelder firmaer, fordi det er jo mennesker som er firmaer. Den gode følelsen sitter lenge og skaper nye kunder. Avtalegiro og E faktura er egentlig veldig kaldt og upersonlig faktisk synes jeg.

 

 

Jeg syns det er praktisk. Vil du ha små hjerter på dine fakturaer? Mulig forretningside til OP. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg var på et grunder kurs for noen uker siden og de ropte ut mot oss som satt i salen: Det handler om å få sendt noen en faktura og få inn penger!

 

Litt spesielt synes jeg men igrunn er det sant. Men samtidig så handler ikke grunder bare om det. Det handler om å utvikle ideen og forretnngen.

e-faktura.

 

Avtalegiro.

 

 

Altså, folk vil jo ha noe for pengene. De vil ikke betale og bare få en tjeneste/produkt. De vil jo være fornøyd med det hele, både produkt og den totale følelsen de sitter igjen med. Det samme gjelder firmaer, fordi det er jo mennesker som er firmaer. Den gode følelsen sitter lenge og skaper nye kunder. Avtalegiro og E faktura er egentlig veldig kaldt og upersonlig faktisk synes jeg.

 

 

Jeg syns det er praktisk. Vil du ha små hjerter på dine fakturaer? Mulig forretningside til OP. 

 

 

Ja det er jo veldig praktisk. Men det kaldt. Grunntanken er at den ene tjenesten er den andre verd. Penger er bare tall. At mange bare foretrekker det på den måten er greit nok :-)

Lenke til kommentar

Jævlig til drittsekker på denne tråden her da. Bare fordi dere jobber 9-16 betyr ikke at det passer til alle. Å besvare denne tråden med uhøfligheter er ufint.

 

Jeg sier til TS. Go for it! Som du ser så må du iallefall være tykkhudet. Ting er vanskeligere enn du tror og du vil møte mye motstand.

Jeg jobber i en startup som gjør det ganske bra nå, svært få ansatte (kun en fast, heltid faktisk, meg) men noen millioner på bok og noen kontrakter som er verdt noen millioner når kriteriene er møtt. Jobber også med et mini-prosjekt på siden med en kamerat da jeg har tro på det kan gi meg fast passiv inntekt.

 

Grunnet interessene og kompetansen min har jeg møtt mange som OP her, mange forskjellige mennesker med samme fundament presentert på forskjellige måter og jeg kan ikke annet enn å se varsellamper når jeg leser OP. Jeg sier ikke at han ikke kommer til å få til noe, det er mulig han gjør, jeg tror nå ikke det blir i nærheten av milliardklassen, men mulig han får til ting han prøver på, men, det er absolutt ikke den eneste grunnen til å jobbe med noen, jeg ville aldri jobbet med en jeg har fått inntrykk av hva OP er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...