Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

 

Er det bare jeg som er forbanna lei av at det plutselig dukker opp en når en har hoppet ut av flyet som kommer seg fortere ned enn deg?

Ikke skjønner jeg hvordan en klarer det, for mange ganger så kan en ikke dykke ned mer enn meg skal en klare å komme seg like langt.

Hvis du når maksfart (234) og slipper W-knappen akkurat i det fallskjermen utløses så faller du lenger ned en stund.

 

Så hvis mulig vil du alltid nå 234 før fallskjermen utløses for å nå målet kjappest mulig.

 

 

Ah.. Men dette har vært tilfeller hvor det egentlig ikke har vært snakk om maks fart, fordi det er snakk om situasjoner hvor det er snakk om å komme lengst fra der du hopper ut av flyet.

 

Så noen ganger så lurer jeg rett og slett på om enkelte spillere ikke blir renderet før det er for sent å snu, for jeg burde ha sett de for lenge siden når jeg ser rundt meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah.. Men dette har vært tilfeller hvor det egentlig ikke har vært snakk om maks fart, fordi det er snakk om situasjoner hvor det er snakk om å komme lengst fra der du hopper ut av flyet.

 

Så noen ganger så lurer jeg rett og slett på om enkelte spillere ikke blir renderet før det er for sent å snu, for jeg burde ha sett de for lenge siden når jeg ser rundt meg.

Det er ganske stor forskjell på stabilt nedover og maks bortover før så nedover. Så det er ofte lett å overse folk rundt seg. Jeg har også opplevd å se 2-3 stk, og når fallskjermene er ute seg jeg 5-8 stk. Usikker om det bare er meg som ikke så de, eller om de faktisk ikke ble rendret.

Lenke til kommentar

Er jo mye ymse rendering i starten av matcher. Ofte man lander i populære områder, blant annet Military Base hvor det er helt åpenbart at spesielt når det er mange som lander der samtidig så sliter spillet med å rendere endel ting. Jeg har ofte landet på taket, sett desperat etter våpen hvorpå det er ingenting å finne, løper deretter ned fra taket og inn i bygningen og finner ingenting i de tre første rommene også plutselig går jeg tilbake og da var det plutselig våpen i flere av rommene som ikke var der tidligere.

Lenke til kommentar

Et par oppdateringer til reglene på første side.

1. Svømming gjør ikke at du kommer deg lengre enn om du bare så langt oppover som mulig, mens du holder inne "w".

 

2. Gassmasken har ingen effekt på hvor mye liv du mister når du er utenfor den blå sirkelen.

 

Ellers virker det som den nyeste patchen (på over 4 GB forresten!) har fikset en del problemer med spawn. Jeg har ikke opplevd at ting ikke har spawnet før jeg lander siden den nye patchen, og biler/båter spawner også så tidlig at du kan se dem fra luften før du lander.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Haha ^^ Fin den der ja.

 

Fikk testet litt 1p i går. Det ble en heeeelt annen opplevelse, og fy faen så morsomt det er og flanke folk nå som de ikke kan sitte i hus / bak trær, murvegger osv og campe. Men var fortsatt ikke helt fornøyd med scalinga. Føles fortsatt alt for liten ut, samt våpenet er alt for høyt oppe når du løper osv. 

Er mye som må fikses her også, men uansett så er 1p her nå og det er uansett 100 gang bedre enn 3p.

Merket også helt sykt hvor mye kjappere folk dør i 1p. Var flere ganger at det bare var rundt 20-35 stykker igjen før den første sirkelen hadde begynt og krympe ^^

Lenke til kommentar

Lagginga avtar heldigvis utover, så om du klarer å overleve de første 10 minuttene med håpløs lagg og rubberbanding så er det relativt greit. Duo first-person er dog helt på jordet, kommer stortsett inn i lobby uten å se teammate og så fort en av oss blir downet så blir nummer to kicket fra spillet.

Lenke til kommentar

Er nok dessverre et resultat av laggingen. Jeg kunne loote tre hele bygninger ved school og knapt finne våpen, skulle gå til bygning nummer fire men havnet i en gunfight så jeg ble presset tilbake til en av de to først jeg allerede hadde lootet og da var det plutselig våpen der som helt garantert ikke var der tidligere..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det blitt gjort endringer på lootingen og? Føler det tar evigheter å finne seg ett ordentlig våpen nå etter patchen....

Varierer veldig, fant tre eller fire M4 og en SKS på veldig kort tid da jeg var alene i en by. Andre ganger så kan man gå igjennom nesten en hel by uten å finne noe spesielt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...