Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Altfor mye ørkenbrett etter de siste oppdateringene og man får ALTFOR mye av det samme lootet på de samme plassene.

Duos -> får nesten bare det gamle kartet.

Squad -> får nesten bare det nye kartet.

Det er iallefall min erfaring i det siste, men det er nok bare tilfeldig. 

 

Litt usikker på hva du mener med det siste.

Lenke til kommentar

Fortnite Battle Royale er fint og flott, har jo også fordelen av å være gratis, har langt enklere grafikk som er langt lettere å kjøre med god ytelse osv.. Men weapon handling osv gjør det jo til et helt annet spill spør du meg. Takler bare ikke spill som har så fryktelig dårlig våpenfølelse og handling.

Lenke til kommentar

Vurderer og kjøpe.. Men fortnite er liksom enklere og ta i mens pubg har jeg fått høre er veldig tungt på mesteparten skjermkort.

 

(Seff kommer jeg til og spille på laveste fordi det er en bedre advantage i forhold til folk som "TROR" de gjemmer seg i grass.)

 

Visst riggen i siggen din er korrekt, ser jeg ingen problemer med å kjøre PUBG.

 

Alt på det laveste? Tull... AA kan du gjerne ha på ultra, PP kan du ha på minst medium (gir sharpning effect fra medium), texture kan du ha på ultra, view distance kan du ha på ultra. Resten kan du ha på hva du vil.

 

Med GTX1060 får jeg over 90fps med AA på ultra, PP på medium, texture på high og resten på very low. 

Så GTX1070 kan vel kjøre alt på ultra 1080p å ha over 60fps rimelig greit? :D 

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

PUBG er døende. Det var fett i starten men hadde ikke svidd av 250 spenn på det i dag. Fortnite er fremtiden.

På samme måte som du er døende i så tilfellet, du vett det kommer til å skje en gang, men neppe med det første.  :)

Lenke til kommentar

PUBG er døende. Det var fett i starten men hadde ikke svidd av 250 spenn på det i dag. Fortnite er fremtiden.

Hvorfor er Fortnite fremtiden? Er ikke det ganske subjektivt? Jeg kan for eksempel ikke fordra den grafiske stilen på Fortnite.

Bygging er også noe jeg klarer meg fint uten.

 

Det er ingen grunn til at de ikke kan leve sammen, for de er forskjellige nok.

Selv om det i fremtiden kan komme alternativer som ender opp med å være bedre og mer populære enn begge.

Lenke til kommentar

Spiller lite av begge deler, men når PUBG banner millioner av spillere men likevel ikke får bukt med juksere, samt ikke tar tak i sine store problemer så sier det seg selv at det dør ut før eller senere.

 

Er ikke superfan av Fortnite selv, men tar en runde i ny og ne når Battle Royale-trangen kommer. Når RDR2 kommer med en slik modus som det går rykter om så blir det det for alle penga.

Lenke til kommentar

(Seff kommer jeg til og spille på laveste fordi det er en bedre advantage i forhold til folk som "TROR" de gjemmer seg i grass.)

 

De endret på dette for mange måneder siden. Du ser det samme gresset uansett hvilken kvalitet du velger på teksturene. Gresset har samme draw distance og kvalitet uavhengig av innstillinger. Så gjemmer du deg i gresset, er du gjemt :)

 

Problemet for meg er ikke spillet i seg selv, men den endeløse cheatingen. Det ødelegger spillet 100%.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

(Seff kommer jeg til og spille på laveste fordi det er en bedre advantage i forhold til folk som "TROR" de gjemmer seg i grass.)

 

 Så gjemmer du deg i gresset, er du gjemt :)

 

Problemet for meg er ikke spillet i seg selv, men den endeløse cheatingen. Det ødelegger spillet 100%.

 

Ikke nødvendigvis, grass blir ikke renderet over x antall meter.

Lenke til kommentar

Endeløs cheating... Som jeg enda aldri har opplevd. I hvert fall ikke støtt på en åpenbar cheater.

Er jeg rett og slett for dårlig rank eller noe siden jeg aldri møter på dem?

 

Helt sikkert derfor. :p

 

Men fra spøk til alvor. Selv om jeg senest for noen timer siden tapte et game til en jeg er rimelig sikker på cheatet, så er jeg ikke ofte borti dem. Jeg ligger på mellom rank 100-170 solo.

 

Grunnen til at jeg er så sikker på at han cheatet er at jeg sitter i andre etasje av et bygg.

Det er 3 rom jeg kan være, hvor av 1 ikke har noe vindu i det heletatt, mens i de to andre kan en gjemme seg slik at det er umulig å se deg til tross for vindu.

Der sitter jeg muse stille i totalt 4 sirkler.

 

Allikevel kommer fyren inn i bygget og kaster 2 granater inn i kun rommet jeg satt.

Og det er ikke en gang det letteste rommet å kaste inn i og rommet har heller ingen fordeler kontra de to andre.

Hadde han kastet 1 granat inn i hvert rom, fair enough, da tar han elimineringsmetoden, men å fokusere på der jeg satt, bullshit. Deathcam viste forøvrig at han fokuserer på det rommet jeg var i og kastet ikke så mye som et blikk mot de andre.

 

Det som ville løst en del er region lock.

Aldri skjønt hvorfor det f.eks er så mange asiatere på EU serveren når de har egen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Fortnite Battle Royale er fint og flott, har jo også fordelen av å være gratis, har langt enklere grafikk som er langt lettere å kjøre med god ytelse osv.. Men weapon handling osv gjør det jo til et helt annet spill spør du meg. Takler bare ikke spill som har så fryktelig dårlig våpenfølelse og handling.

Det med weapon handling jobbes jo med på fortnite. De hadde jo nettopp en shooting range ute som gjør weapon handling bedre. Føler bluehole jobbet utrolig sent.

Lenke til kommentar

Nå har ikke PUBG Corp / Bluehole så alt for mye å jobbe med hva gjelder weapon handling osv.. Det er jo en av styrkene til spillet. Fortnite Battle Royale er temmelig arcade sammenlignet med PUBG. Fortnite Battle Royale minner meg langt mer om H1Z1 enn det minner meg om PUBG. To ganske så forskjellige spill innenfor samme sjanger.

 

Påstander om at PUBG er på vei ned er jo bare flåsete, fremdeles millioner av aktive spillere, populariteten ser ikke ut til å synke så vet ikke helt hvor man får slike teorier ifra?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...