Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Tror nesten alle har blitt drept av cheaters. Bortimot hver økt blir man drept av en cheater eller flere.

Bortimot hver økt? Nå har ikke jeg spillt på over 1 uke pga. reise, men hvilken ranking ligger du på? Det er mulig antallet cheaters påvirkes av rankingnivå, men jeg ligger som regel på top 1%. Opplever dere cheatere rundt der? Jeg sjekker alltid death cam, og har enda til gode å se at jeg blir drept av en cheater.

 

Mange spillere skriver "juksemaker!" hver gang man blir drept av en som er bedre, eller mer heldig enn deg i situasjonen. Cheatere finnes, helt klart, men det er stor forskjell på "mulig cheater fordi det ser ut til at han visste hvor jeg var", og "åpenbar cheater som skyter på 500 meter uten scope, gjennom bakken, på flere spillere".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tror nesten alle har blitt drept av cheaters. Bortimot hver økt blir man drept av en cheater eller flere.

Bortimot hver økt? Nå har ikke jeg spillt på over 1 uke pga. reise, men hvilken ranking ligger du på? Det er mulig antallet cheaters påvirkes av rankingnivå, men jeg ligger som regel på top 1%. Opplever dere cheatere rundt der? Jeg sjekker alltid death cam, og har enda til gode å se at jeg blir drept av en cheater.

 

Mange spillere skriver "juksemaker!" hver gang man blir drept av en som er bedre, eller mer heldig enn deg i situasjonen. Cheatere finnes, helt klart, men det er stor forskjell på "mulig cheater fordi det ser ut til at han visste hvor jeg var", og "åpenbar cheater som skyter på 500 meter uten scope, gjennom bakken, på flere spillere".

 

 

 

Ligger høyt ranket 0-5 % selv og det er et hav av cheaters, gårsdagens fangst: 

 

https://streamable.com/ff313 

 (profilen hans rimlig ny konto: https://pubg.op.gg/user/LoongSSS?server=eu dette er hans teammate //  https://pubg.op.gg/user/applebannatea?server=eu )

 

https://streamable.com/brm7k - drepte hans teammate før dette så han blei nok sur full toggle

Endret av Lixxon
Lenke til kommentar

 

 

Tror nesten alle har blitt drept av cheaters. Bortimot hver økt blir man drept av en cheater eller flere.

Bortimot hver økt? Nå har ikke jeg spillt på over 1 uke pga. reise, men hvilken ranking ligger du på? Det er mulig antallet cheaters påvirkes av rankingnivå, men jeg ligger som regel på top 1%. Opplever dere cheatere rundt der? Jeg sjekker alltid death cam, og har enda til gode å se at jeg blir drept av en cheater.

 

Mange spillere skriver "juksemaker!" hver gang man blir drept av en som er bedre, eller mer heldig enn deg i situasjonen. Cheatere finnes, helt klart, men det er stor forskjell på "mulig cheater fordi det ser ut til at han visste hvor jeg var", og "åpenbar cheater som skyter på 500 meter uten scope, gjennom bakken, på flere spillere".

 

Ligger høyt ranket 0-5 % selv og det er et hav av cheaters, gårsdagens fangst:

 

https://streamable.com/ff313

(profilen hans rimlig ny konto: https://pubg.op.gg/user/LoongSSS?server=eu dette er hans teammate // https://pubg.op.gg/user/applebannatea?server=eu )

 

https://streamable.com/brm7k - drepte hans teammate før dette så han blei nok sur full toggle

Helt greit. Klart eksempel på åpenbar cheater. 20 i KD, og over 75% headshots. De beste i verden (f.eks shroud og lignende) er ikke i nærheten av dette.
Lenke til kommentar

Ikke juksere hver match men det virker ut som det er sykt mye. Mistet helt motivasjonen etter de siste ukene der det er mye suspekte deaths

 

Skjønner ikke hva som er moro og jukse i et sånt spill som dette. Må gi jævla lite tilfredsstillelse

Det er sånne utsagn som dette som irriterer meg. «Suspekte deaths»? Har du replays som viser hva du skaller om? Jeg kan gjerne kalle en death suspekt, så ser jeg kull cam, og innser at den er helt ordinær. Det er altfor lett å bli forbanna når man dør og skrike cheater som en slags forsvarsmekanisme altfor ofte.

 

Har du kill cam som viser cheater, eller sjekker profilen og ser at spilleren har åpenbar hackerstats som i posten over, greit, men hvis du vil si at det for tiden er mange suspekte deaths, så nå du underbygge det med replays eller lignende.

 

Suspekt death er ikke det samme som cheater.

Endret av Reeve
Lenke til kommentar

 

Ikke juksere hver match men det virker ut som det er sykt mye. Mistet helt motivasjonen etter de siste ukene der det er mye suspekte deaths

 

Skjønner ikke hva som er moro og jukse i et sånt spill som dette. Må gi jævla lite tilfredsstillelse

Det er sånne utsagn som dette som irriterer meg. «Suspekte deaths»? Har du replays som viser hva du skaller om? Jeg kan gjerne kalle en death suspekt, så ser jeg kull cam, og innser at den er helt ordinær. Det er altfor lett å bli forbanna når man dør og skrike cheater som en slags forsvarsmekanisme altfor ofte.

 

Har du kill cam som viser cheater, eller sjekker profilen og ser at spilleren har åpenbar hackerstats som i posten over, greit, men hvis du vil si at det for tiden er mange suspekte deaths, så nå du underbygge det med replays eller lignende.

 

Suspekt death er ikke det samme som cheater.

 

Voldsomt så hissig? Ser naturligvis på killcam og hvis folk skyter meg gjennom vegger eller springer og dreper meg fra 400 meter uten og sikte inn kalles dette suspekt. Ro deg litt ned :)

Lenke til kommentar

 

Ikke juksere hver match men det virker ut som det er sykt mye. Mistet helt motivasjonen etter de siste ukene der det er mye suspekte deaths

 

Skjønner ikke hva som er moro og jukse i et sånt spill som dette. Må gi jævla lite tilfredsstillelse

Det er sånne utsagn som dette som irriterer meg. «Suspekte deaths»? Har du replays som viser hva du skaller om? Jeg kan gjerne kalle en death suspekt, så ser jeg kull cam, og innser at den er helt ordinær. Det er altfor lett å bli forbanna når man dør og skrike cheater som en slags forsvarsmekanisme altfor ofte.

 

Har du kill cam som viser cheater, eller sjekker profilen og ser at spilleren har åpenbar hackerstats som i posten over, greit, men hvis du vil si at det for tiden er mange suspekte deaths, så nå du underbygge det med replays eller lignende.

 

Suspekt death er ikke det samme som cheater.

 

 

Klarer du virkelig ikke å lese mellom linjene? En suspekt death er f.eks. et ekstremt raskt headshot hvor siktet på replayen viser at motstander ikke trenger å røre på våpenet når han sikter inn, det er allerede på hodet. Skjer dette ofte så kan man begynne å lure, det er ikke så mange på det nivået, og når man vet replayen ikke er av høyeste nivå, så er det bedre å kalle det en suspekt death enn å skrike juks med en gang? Andre ting er jo folk som tåler evig i blant. Er dette desync eller juks? Folk som skyter gjennom betong og vegger. Men igjen er det replayen, desync eller juks? Ikke alltid lett å si med 100% sikkerhet. Da sier man suspekt deah. 

Lenke til kommentar

Mulig jeg har flaks, men jeg blir sjeldent drept av cheaters. Er ranket mellom topp 500-600 for øyeblikket. Mellom 2250-2300 i rating.

 

Men en gang har jeg blitt drept av en cheater. Usikker på hva han brukte av cheats, men når han drepte meg, som var et stykke unna, så spawnet looten min rett under beina på han.

Han hadde også typisk kinesisk navn.

Sjekket deathcam og den lootcraten var ikke der før jeg døde.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Mye juks utenom ting som er direkte relatert til auto-aim osv.. Teleportering av lootcrates, instant bruk av med-kit/first-aid/band-aid/energy drink/painkillers osv.. Insant revive av teammates. Endel som bruker ESP også så de har kontroll på alle spillere til enhver tid. Dette er det ofte mye vanskeligere å oppdage på replay og death cam og havner du i dueller med slike spillere så er det jo ikke gitt at de har andre cheats så selve duellen kan jo virke fair nok den. Visstnok også relativt enkelt å laste inn scripts i Logitech Gaming Software som motvirker re-coil på forskjellige våpen så du har mer eller mindre null re-coil i spillet osv..

 

Så det er jo ikke på langt nær alle som jukser like åpenbart. Men ja, det har blitt fryktelig mange som gjør det helt åpenbart også uten å bry seg. Veldig mange situasjoner hvor folk bare står og hoppe rett opp og ned med alt fra Micro-UZI og UMP til AKM og Kar98 og skyter folk i alle retninger uten å engang forsøke å sikte i noen større grad. Folk som treffer og skyter folk i helt umulig situasjoner igjennom vegger, terreng osv..

 

 

Virker også som det er flere juksemakere i Squad enn det er i Duo, og det flere i Duo enn det er i Solo og det flere i TPP enn det er i FPP.

Lenke til kommentar

 

 

Ikke juksere hver match men det virker ut som det er sykt mye. Mistet helt motivasjonen etter de siste ukene der det er mye suspekte deaths

 

Skjønner ikke hva som er moro og jukse i et sånt spill som dette. Må gi jævla lite tilfredsstillelse

Det er sånne utsagn som dette som irriterer meg. «Suspekte deaths»? Har du replays som viser hva du skaller om? Jeg kan gjerne kalle en death suspekt, så ser jeg kull cam, og innser at den er helt ordinær. Det er altfor lett å bli forbanna når man dør og skrike cheater som en slags forsvarsmekanisme altfor ofte.

 

Har du kill cam som viser cheater, eller sjekker profilen og ser at spilleren har åpenbar hackerstats som i posten over, greit, men hvis du vil si at det for tiden er mange suspekte deaths, så nå du underbygge det med replays eller lignende.

 

Suspekt death er ikke det samme som cheater.

 

Voldsomt så hissig? Ser naturligvis på killcam og hvis folk skyter meg gjennom vegger eller springer og dreper meg fra 400 meter uten og sikte inn kalles dette suspekt. Ro deg litt ned :)

Jeg er ikke hissig, jeg prøver bare å skille mellom de som litt for ofte roper «cheater», og de som faktisk møter på cheater. En som dreper deg gjennom en vegg er jo en åpenbar cheater, ikke en suspekt cheater. En som skyter deg på 400 meter uten scope er vel suspekt, men det vil være rimelig åpenbart om det bare er et heldig treff, eller skudd som treffer hver gang, og uten recoil.

 

ESP og lignende er jo såkalte vanskeligere å oppdage enn aimbots og lignende. Det forstår jeg.

 

Poenget mitt er vel at det er enormt forskjellig hvor ofte folk OPPLEVER å møte på cheatere, og da vil jeg tro det er fordi folk har forskjellig terskel for hva de tror er cheats. Som sagt, åpenbare cheatere er greit, men spilleren som du tror har ESP, kan gjerne heller ha fått informasjon om hvor du er fra teammates, fulgt etter deg en stund, eller lignende. Jeg vet ikke hva du mener med «suspekte deaths», men jeg tenkte jo såklart at minst en prosentandel av disse suspekte deathsene ikke var cheat, men skille/flaks/informasjon fra teammates eller lignende.

 

Tl;dr: De fleste som har spillt en del har opplevd å bli kalt cheatere, uten at de faktisk er det. Personen du drepte er fullstendig overbevist over at du jukser, og rapporterer deg, men det fører selvsagt til ingenting, siden du jukser faktisk ikke.

Lenke til kommentar

Og ditt innlegg bidrar til tråden på hvilken måte? Det å sammenligne Fortnite og PUBG er jo som å sammenligne en potet med en banan. Det er jo to helt forskjellige spill. Eller tenker du kanskje på Fortnite: Battle Royale som er et annet spill enn Fortnite? Det er jo forsåvidt også to temmelig forskjellige spill, blir litt som å sammenligne Team Fortress med Battlefield.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var vell en uke eller 2 siden sist.

 

Er jo såpass mye bugs fortsatt virker det som. Så når jeg så på kill cam de gangene vi bli tatt så var det ingen steiner, ingen fjell eller lignende som var i skytteren sitt sikte

 

Dette er vell ikke cheats :p? Når jeg på killcam kan se at det ikke er en stein der..men suspekt når han faktisk kunne skyte gjennom fjellet ene gangen, Uansett om det ikke renderer på han sin side, så burde han vell egentlig skutt midt i en stein ? selv om han ikke ser den

Lenke til kommentar

 

 

r..men suspekt når han faktisk kunne skyte gjennom fjellet ene gangen, Uansett om det ikke renderer på han sin side, så burde han vell egentlig skutt midt i en stein ? selv om han ikke ser den

Her kan du at det går fint å skyte gjennom fjell: https://streamable.com/brm7k

-

 

huff møtte akkurat enda en ny obvious cheater, håper virkelig de klarer å fikse cheatingen bedre der folk skyter glatt gjennom alt av vegger ... jeeeezzz ---> https://streamable.com/iyt5i

 

 

synes de burde gjøre noe med noe kontoer, noe trust faktor opplegg - han her har helt ny konto 12 games bare møtte han i går: https://pubg.op.gg/user/Q-F-Z-686776660-?server=eu

burde vært noe temp bans gitt ut tidlig når det er så obvious..   

 

 
 
  • K/D
    53.80
  • Avg. Damage
    3,326
  • Win %
    58.3%
  • Top 10%
    66.7%
  • Longest kill
    1,002.0m
  • Headshot
    40.9%
  • Avg. Rank
    #9.2
  • Avg. survived time
    16:47
  • KDA
    55.80
  • Most Kills
    39
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...