Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Tror det er mye vanesak, jeg opplever ikke FPP sånn, men så har jeg nesten utelukket spilt FPP siden det ble sluppet.

Var litt rart de første par dagene når man er vant med et kamera som svever langt over hodet, men det gikk fort over for min del.
 

Lenke til kommentar

Kameraføringen er bedre, du føler deg ikke som en kortvokst osv.. som du gjør i FPP. For min del så har jeg ikke bugget flyving i TPP, noe jeg har i FPP som er hovedgrunnen til at jeg har lagt FPP helt fra meg inntil videre.

Merket at den buggen kommer visst du legger deg ned før du spawner i flyet. Du kan uansett bruke Alt til å se deg rundt når du er i flyet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Kameraføringen er bedre, du føler deg ikke som en kortvokst osv.. som du gjør i FPP. For min del så har jeg ikke bugget flyving i TPP, noe jeg har i FPP som er hovedgrunnen til at jeg har lagt FPP helt fra meg inntil videre.

Merket at den buggen kommer visst du legger deg ned før du spawner i flyet. Du kan uansett bruke Alt til å se deg rundt når du er i flyet

 

Tror det ikke er den buggen han snakker om, er en del som sliter med at de bare stuper rett ned / mister kontroll etter at de har hoppet ut av flyet. 

Lenke til kommentar

 

 

Kameraføringen er bedre, du føler deg ikke som en kortvokst osv.. som du gjør i FPP. For min del så har jeg ikke bugget flyving i TPP, noe jeg har i FPP som er hovedgrunnen til at jeg har lagt FPP helt fra meg inntil videre.

Merket at den buggen kommer visst du legger deg ned før du spawner i flyet. Du kan uansett bruke Alt til å se deg rundt når du er i flyet

 

Tror det ikke er den buggen han snakker om, er en del som sliter med at de bare stuper rett ned / mister kontroll etter at de har hoppet ut av flyet. 

 

Ok. Den buggen har ikke jeg hatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Visst jeg skal prøve å komme meg lengst mulig så bruker jeg å ligge 95% av vannrett. Hørtes logisk ut i hodet mitt, men ble kanskje ikke like logisk når jeg prøver å forklare det her :p

Så lenge du holder 126 km/t så er det egentlig det samme hvordan du vinkler kameraposisjonen utover det.

Lenke til kommentar

Kameraføringen er bedre, du føler deg ikke som en kortvokst osv.. som du gjør i FPP. For min del så har jeg ikke bugget flyving i TPP, noe jeg har i FPP som er hovedgrunnen til at jeg har lagt FPP helt fra meg inntil videre.

 

Den buggen har jeg heldigvis aldri opplevd. Kan ikke si at jeg føler meg kortvokst, men jeg har ikke tenkt så mye på det for å være ærlig. Har de plassert kamra litt langt nede? Dette med kameraføring skjønner jeg ikke helt, men greit nok.

 

 

Kjør bil i TPP, så forstår du hvorfor. Det er rett og slett ett annnet spill.

 

Spiller kun FPP atm, fordi alle jeg spiller med liker det. Men sverget egentlig til TPP selv.

 

Kjørte masse bil i TPP før FPP kom. Det var lettere. Jeg gjorde det også mye bedre i TPP, fordi det passer mye bedre til min spillestil. Mine to svake sider er gunplay og bevegelse, men i TPP synes jeg det er mindre viktig. Det er mye lettere å finne seg en god posisjon og bare ta de fightene man vet at man vinner. Jeg kan være mye feigere. Problemet er at man blir drept av sånne feiginger som meg hele tiden. Det sitter en fyr bak ett eller annet og camper. Blir litt kjedelig.

 

 

 

Dere som foretrekker TPP: Hvorfor?

Movement føles tregt i FPP også er det litt snodig at de har valgt å ha kamera i kne høyde. Føles ut som man er en dverg der man springer rundt :p I alle andre spill foretrekker jeg FPP.

 

 

Jeg synes opså det var litt tregt i starten, men nå merker jeg ikke noe til det. FPP har mye mer action synes jeg. Det kamra argumentet er artig, jeg har ikke tenkte på det før. Håper jeg ikke legger merke til det nest gang jeg spiller.

Lenke til kommentar

GTA V er likens, FPP føles helt merkelig ut å spille. Det kan sikkert ha noe med at spillet egentlig er laget for TPP? 

Jeg foretrekker vanligvis FPP i spill, men i PUBG føles det utrolig knotete ut. Sikkert bare vanesak som nevnt tidligere.

FPP har klart sine fordeler hvor du ikke bare kan stå bak et tre å se hva fienden gjør, men at man må fysisk bevege seg bort for å få et overblikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ping matching er nå live: https://wccftech.com/bluehole-ping-based-matchmaking-live-faq/

 

Prøvde noen runder solo i går. Spillet var ekstremt smooth i starten. Kunne f.eks droppe ned i Pecado med 20 andre og ha 0 lagg.

 

Jeg har for lav ELO i Solo siden jeg aldri spiller det til å legge merke til om det var cheaters, men jeg la ikke merke til kina-nicks eller cheaters. Skal prøve å få testet squad asap for å se om det fortsatt er like ille.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tickraten er vel mitt største "pet-peeve", da jeg ikke møter så mye cheatere (aka. jeg dør oftere etter at jeg har beveget meg bak en vegg, enn til en cheater).

Hadde fått den opp på iallefall 30HZ stabilt, hadde ting blitt så mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...