Gå til innhold

Nintendo Switch - forhåndsbestillinger, levering og tilgjengelighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har bestilt fra Lefdal?

 

Her er mine henvendelser til Lefdal denne uka og beskjeder:

 

Tirsdag: Switchen skal sendes i morgen

 

Onsdag: Switch er klargjort til sending, men ikke sendt. Den blir nok sendt snart, du skal få den innen fredag.

 

I dag: Kundeservicen på chat sier den er klargjort, men ikke sendt.

Ringer de senere på dagen og dama sier den faktisk ble sendt i går. Hurra!

 

Kl 18 fikk jeg mail om at den nettopp var blitt sendt. Hmmm

 

Ringte de igjen, og hun sa at den var sendt i går, men uten sporingsnr, derfor var det litt kluss.

 

Kl 21 fikk jeg ny mail med forventet leveringsdato 06.03.17. HVA SKJER MED LEFDAL?!

Endret av ahaug1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har en ordre fra forrige måned, hvor EDI meldingen ble laget kl. 17:28 og den ble scannet i Oslo kl. 23:04 samme dag. Det betyr at det er ganske så sikkert at de har en utsending kl. 18:00 som kundeservice sier.

 

Har fortsatt ikke kommet noen oppdatering på forsendelsen, men jeg får vente i spenning.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke noe med min bestilling fra Spillsjappa, bestilte switch og ble lovet den på release men på nettsiden under mine ordre står den som ikke sendt, men en annen pakke med et par ps4 spill jeg bestilte er sendt i dag men veier nesten 4kg, har de lagt med switchen i den mon tro?

På facebook siden til Spillsjappa sier de at de har sendt ut alle som er lovet men jeg har ikke fått noe beskjed om at den er sendt.

Lenke til kommentar

Et lite tillegg til posten jeg skrev i stad.

 

Jeg forhåndsbestilte Zelda hos Netonnet, og ringte de på tirsdag for å høre når de skulle sende det. Dama sa i tlf at de skulle sende det på fredag fordi det var release-dato på fredag. Jeg forklarte at jeg skulle HA det på fredag, ikke at de skulle sende det da. Hun sa at de ikke hadde lov å sende før release-dato, og det var nok til at jeg ba hun avbestille det for meg. Enda jeg sa de var de eneste som ikke sendte FØR release-dato. 

Derfor ble det Elkjøp i stedet. Spent på om jeg får det i morgen.

Lenke til kommentar

Kl 18 fikk jeg mail om at den nettopp var blitt sendt. Hmmm

 

Ringte de igjen, og hun sa at den var sendt i går, men uten sporingsnr, derfor var det litt kluss.

 

Kl 21 fikk jeg ny mail med forventet leveringsdato 06.03.17. HVA SKJER MED LEFDAL?!

 

Interessant.  Ser ut som nesten alle nettbutikkene har gitt samme løfter og forvirrende informasjon.

Lenke til kommentar

Vurderer å stikke inn til byen å kjøpe Switch i butikk om jeg ikke får den i posten i morgen, og heller sende Switchen i retur når jeg får den mandag/tirsdag. 

 

Spørsmål: La oss si jeg kjøper Switch på Gamestop på fredag. Kan jeg levere Switchen jeg fikk i posten fra Lefdal til Gamestop og få pengene tilbake? Vet noen vil si det er umoralsk, men jeg lurer. Kan de se at den ikke er kjøpt der?

Lenke til kommentar

Sitter og venter utenfor Coop Obs i Sandefjord nå. Hvis noen andre er lystne på Switch så er det ingen andre her, de skal visst ha 18 stk inne også. Vil ikke ta sjangsen på en Switch/Zeldaløs helg, ukedagene er for hektiske til at jeg kan stå over denne muligheten. Orderen fra Platekompaniet kommer med andre ord til å bli sendt i retur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flere som sliter med sporingen fra Platekompaniet? Eller er det nok en fadese?

 

 

Kun Switch. 0.7 kg i følge infoen. :p

 

Jeg har bestilt Switch, Zelda, bæreveske og en pro-controller, men har ikke fått noe sporingsnummer.

 

Sendte mail nå, får jeg ikke ett svar innen 10, så stikker jeg innom coop og kjøper det fysisk og avbestiller den som er på "vei". 

Lenke til kommentar

Pga posten og diverse andre stakk jeg på gamestop igår kveld å plukket med meg en av fem de hadde for folk som ikke hadde forhåndsbestilt.

De to kompissene mine var ikke like heldige.

 

Begge pakkene jeg venter på (netonnet og cdon, begge med posten) har ikke hatt oppdateringer på sporing på over 30 timer. Well done. (Sortert og videresendt)

 

Forøvrig fem minutter inn i botw før jeg la meg, oh my jeg teller minutter til jeg skal hjem igjen.

Endret av deac
Lenke til kommentar

Har endelig fått noe info fra elkjøp. Sporingen på Zelda sier at denne ble sendt fra Oslo klokken 03:34 i natt. Sporing på nett påstår levering i dag, mens beskjed på SMS påstår levering på tirsdag. Så får vi se hva som blir tilfelle.

 

Fikk epost klokken 9 i går kveld om at konsollen var sendt, men der er ikke sporingen aktiv enda. . .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...