Gå til innhold

Nintendo Switch - forhåndsbestillinger, levering og tilgjengelighet


Anbefalte innlegg

Dette begynner å bli hysterisk! Herre fred. Har en kompis som heller ikke har hørt et eneste pip. Altså vi har ikke fått noe som helst mail om at varen er sendt.

La det være sagt: det er Platekompaniet jeg er oppgitt over, pakken klarer jeg å vente på.

Platekompaniet har en nettbutikk jeg er svært skeptisk til. De har enda ikke fått orden på mine sider slik at man kan se ordrene sine. Hadde 3 spill forhåndsbestilt fra dem og jeg skulle kansellere 1 og måtte sende mail til kundeservice for å vite hva jeg hadde bestilt... Om man logger inn på siden og velger ordrehistorikk så får man bare en blank side uten tekst. Slik har det vært i mange år nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har, som nevnt tidligere, gitt opp hele releasen over nett. Bergsala skuffer og nettbutikkene skuffer med hvordan de håndterer kundeservicen. Heldigvis har jeg gode kontakter i lokale butikker. Ordrene mine fra CDON med konsoll, div tilbehør og Zelda Lim.Edt. går rett i retur når den dukker opp neste uke. Har fått tak i konsoll og lim.edt. på lokal Elkjøp, som jeg henter i morgen tidlig. Tilbehør har jeg booket på lokal Gamestop i morgen tidlig. Min medlidenhet til alle de som ikke får det levert til i morgen. :dontgetit: 
Det som også er synd, er at dette gir så elendig reklame for Nintendo og deres produkter. Og er det noe jeg ønsker, så er det at Nintendo kan fortsette å være en del av å innovere gaming industrien. Og da er et proffesjonelt salgsledd en viktig del av dette. Huff. Da fikk jeg løst verdensproblemer.. :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fuck Nintendo. Var på Kompletts pick up point nå, og fikk ikke lov å ta ut pakka fordi Nintendo nekter dem før i morgen.

Er vel ikke så rart? Samme gjelder vel i alle butikker for alle produkter med release-dato.

Selvsagt. Men når jeg får hentemelding med beskjed om at varen kan hentes, burde jeg også få informasjon om at det ikke gjelder før i morgen. Litt mer info fra Bergsala og Komplett hadde vært noe.

Lenke til kommentar

Platekompaniet skrev som svar på min forespørsel for over fire timer siden at pakken var sendt og at posteb ville sende meg sporingsnummer. Klokken er passert fire, ingen mail fra posten. Ei heller i spamfilteret. Appen sier ingenting er på vei. Og platekompaniet har ikke engang et nr jeg kan ringe. Kun mail som sikkert ikke blir betjent særlig lenge etter fire. Det står de garanterer svar innem 48 timer. Sukk.

Lenke til kommentar

Platekompaniet skrev som svar på min forespørsel for over fire timer siden at pakken var sendt og at posteb ville sende meg sporingsnummer. Klokken er passert fire, ingen mail fra posten. Ei heller i spamfilteret. Appen sier ingenting er på vei. Og platekompaniet har ikke engang et nr jeg kan ringe. Kun mail som sikkert ikke blir betjent særlig lenge etter fire. Det står de garanterer svar innem 48 timer. Sukk.

 

Jeg fikk NETTOPP mail om at Switchen har blitt sendt! Så da håper jeg du også har fått det :)

 

Edit: Ser der ja! Da kan vi feire  :w00t:

Endret av Makrell i tomat
Lenke til kommentar

Hvis noe ikke passer i postkassa blir det levert til postkontoret/post i butikk. Det tas en avgjørelse på brevterminalen før utkjøring om hvorvidt det er vits å ta med "brevet" på en postombæringsrunde eller om den skal rett til hentekontoret. Dersom de er i tvil sendes det ut med postbudet som fysisk forsøker. Dersom han/hun ikke lykkes kommer brevet til nærmeste hentekontor neste virkedag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...