Gå til innhold

Horizon: Zero Dawn kan bli Sonys neste store spillserie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For å si det rett ut jeg har null tro på Horizon Zero Dawm og Guerilla Games. Enda et åpen verden spill som kommer til å bli kjedelig etter x antall timer. GG kan heller ikke kunsten å fortelle en engasjerende historie. Figurene ser og føles uinspererende og platte ut.
Det GG er flinke på er å lage et pent spill men HZD er ikke like imponerende i det departementet som sa Killzone spillene (1 og 2) kom ut.
Med mindre alle gameplay videoer / trailere vi har fått sett til nå, bare viser 1/10 av spillet og historien, og de har to-tre ess ermet, så er jeg sikker på at HZD vil bli en kalkun og være glemt innen en uke eller to etter lansering. Maks 7/10 fra Gamer.no og de kommer til å klage over samme greiene jeg har nevnt her.
Jeg ser virkelig ikke hypen ved dette spillet asså.

Må også nevne at de har kjørt seg inn i et hjørne med fiendesignet. Hvor mange roboter på 2 eller 4 bein kan du drepe før du er dritt lei.
Kampsystemet ser helt latterlig ut også, veldig Arcade, og kler ikke spillet i det hele tatt.
Nei huff, dette blir en av årets skuffelser.

Endret av Camrot
To innlegg flettet sammen
  • Liker 5
Skrevet

Finnes det nude patch til dette spillet? ;)

Slikt funker kun på pc versjonen som ikke kommer.

Synd det tekniske blir begrenset av en konsoll.

Begrensingen er hovedsakelig den over. :)

De fleste rene pc spill pleier å ha temmelig lave minimum systemkrav siden utvikler ønsker å maksimere kundebasen. 

Svake konsoller var hovedsakelig et problem ved forige generasjon og da mest lite minne. 

Ikke PS4 / One, ja godt mulig det blir et problem etter 2020 

Skrevet

Håper dette blir siste spiker i kista for sandkassespill.

Hvorfor det?

Jevnt over er sandkassespill definisjonen av middelmådighet blant spill. De er tynne spill stoppet med billig fyllmaterieale for å hale ut tiden.

• Liker 1
Skrevet

Jevnt over er sandkassespill definisjonen av middelmådighet blant spill. De er tynne spill stoppet med billig fyllmaterieale for å hale ut tiden.

Spill som Grand Theft Auto V (Metacritic 96), Fallout 4 (Metacritic 84), Middle-earth: Shadow of Mordor (Metacritic 84), Metal Gear Solid V (Metacritic 91) og The Witcher 3 (Metacritic 93) sier noe annet en middelmådighet for å nevne noen få.

• Liker 2
Skrevet

Gleder meg til dette spillet men avventer anmeldelser.

Regner med at dere har anmeldelse av dette spillet på release? Eller skal dere pumpe ut flere Se og Hør artikler angående E-sport og PewDiePie?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dropper glatt HZD pga Shift og Zelda som kommer samtidig.

Må spille  Horizon: Zero Dawn å Zelda, for Horizon: Zero Dawn ser helt jevla bra ut. :dribble: å det samme med Zelda men bare i Switch :dribble: ikke i WiiU da,   :) 

Gleder meg sykt til dette spillet.

Fy faen gledet meg helt jevla sykt mye til Horizon: Zero Dawn. :dribble: 

Endret av Jokingnutria
Skrevet

Spill som Grand Theft Auto V (Metacritic 96), Fallout 4 (Metacritic 84), Middle-earth: Shadow of Mordor (Metacritic 84), Metal Gear Solid V (Metacritic 91) og The Witcher 3 (Metacritic 93) sier noe annet en middelmådighet for å nevne noen få.

Du mener, for å nevne de siste oppfølgerne til godt sementerte spillserier?

Og shadow of mordor var middelmådig. Nemesis-systemet var kult, stemmeskuespillet var bra men resten var meh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...