Gå til innhold

Horizon: Zero Dawn kan bli Sonys neste store spillserie


Anbefalte innlegg

 

 

 

Jevnt over er sandkassespill definisjonen av middelmådighet blant spill. De er tynne spill stoppet med billig fyllmaterieale for å hale ut tiden.

 

 

Spill som Grand Theft Auto V (Metacritic 96), Fallout 4 (Metacritic 84), Middle-earth: Shadow of Mordor (Metacritic 84), Metal Gear Solid V (Metacritic 91) og The Witcher 3 (Metacritic 93) sier noe annet en middelmådighet for å nevne noen få.

 

 

Du mener, for å nevne de siste oppfølgerne til godt sementerte spillserier?

 

Og shadow of mordor var middelmådig. Nemesis-systemet var kult, stemmeskuespillet var bra men resten var meh.

 

Men hva synes du om GTAV å Falout 4 da likte du di spillene.? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Du mener, for å nevne de siste oppfølgerne til godt sementerte spillserier?

 

Og shadow of mordor var middelmådig. Nemesis-systemet var kult, stemmeskuespillet var bra men resten var meh.

 

 

Ditt ordvalg. Du kaller en hel sjanger for middelmådige spill. Så hva du egentlig vil frem til er et spørsmål. For du har vel ikke prøvd Horizon enda?

Lenke til kommentar

Men hva synes du om GTAV å Falout 4 da likte du di spillene.? :)

 

Har bare spilt opp til IV, som jeg husker som ok. Jeg likte at jeg fikk mer Fallout men følte at verdenen føltes uferdig ut og at selve handlingen ikke var spesielt fengende.

 

 

 

Ditt ordvalg. Du kaller en hel sjanger for middelmådige spill. Så hva du egentlig vil frem til er et spørsmål. For du har vel ikke prøvd Horizon enda?

 

 

Jeg kaller en sjanger for stort sett middelmådig. Det er det "jevnt over" betyr.

 

Jeg har selvfølgelig ikke prøvd Horizon enda, men med mindre du sitter på media jeg ikke har tilgang til så står jeg på mitt; En utvikler som bare har laget pene, men kjedelige førstepersonsskytere for konsoll og en sjanger som stort sett er middelmådig gir sannsynligvis et middelmådig spill.

Endret av Zedarius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg kaller en sjanger for stort sett middelmådig. Det er det "jevnt over" betyr.

 

Jeg har selvfølgelig ikke prøvd Horizon enda, men med mindre du sitter på media jeg ikke har tilgang til så står jeg på mitt; En utvikler som bare har laget pene, men kjedelige førstepersonsskytere for konsoll og en sjanger som stort sett er middelmådig gir sannsynligvis et middelmådig spill.

 

 

Blir litt som å si FPS sjangeren er middelmådig pga X spill ikke levde opp til forventningene og ignorerer samtidig alle dem som gjorde det. Ganske tåpelig. Derav min liste over spill som er langt ifra middelmådig.

 

Har ikke prøvd Horizon enda så kan som folk flest ikke si noe om det dårlig eller bra. Men Guerrilla Games har en bra track record med spill som Killzone 2 ( Metacritic 91), Killzone 3 (Metacritic 84) og Killzone: Shadow Fall (Metacritic 73) som det svakeste i serien. Alle godt over hva som anses som middelmådige spill utifra anmeldere.

 

Nå tas det selvfølgelig ikke høyde for din spill smak da det er for å være helt ærlig ikke av noe interesse i denne diskusjonen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...