Gå til innhold

For hver gang Google-føreren overtok rattet, måtte Tesla-føreren gripe inn 1600 ganger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg flirer litt oppgitt når jeg leser overskriften. Det er som å regne ut månedsprisen på noe som tar et minutt(eller månedslønn regnet ut fra hvor lang tid det tar å sette verdensrekord på 100 meter).. Jeg vet det er matematisk korrekt men det høres bare teit ut når Tesla sin sjåfør *ikke* rørte rattet 1600 ganger. De kunne heller skrevet 'Google sin bil kjørte 1600 ganger så langt som Tesla sin mellom hver inngripen'.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Teslasjåførene måtte gripe inn en gang hver femte kilometer når autopiloten var aktivert.

 

Tesla var fullstendig useriøse når , de lanserte autopiloten, og den har allerede ført til dødsulykker. En autopilot som må korrigeres hver femte kilometer er bare tull. Selv Googles som må korrigeres hver 8000 kilometer er farlig, men så har jo ikke Google lansert den ennå. Tesla blir snart innhentet av konkurrentene og drukner i gjeld og kvalitetsproblemer. De er da ferdig som bilmerke!

 

Ellers utrolig hvordan Musk pisser Trump oppetter ryggen og lar seg bruke til å gi Trump legitimitet. Det handler kun om penger for den mannen!

 

Kom igjen Salvesen, fortell oss at Tesla er best og Musk er verdens frelser...

Endret av 2LK70DN1
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er ikke den tabelen litt merkelig? Mersedrs og tesla har jo vanvittig mye mer inngrep enn de andre så kan det hende at de andre bare har kjørt på rette traffikfrie veier utenfor byene mens tesla og benz har kjørt i by

Meg bekjent kjører i alle fall Waymo lite på trafikkfrie veier utenfor byer, da de ikke får satt programvaren på skikkelig prøve der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Teslasjåførene måtte gripe inn en gang hver femte kilometer når autopiloten var aktivert.

 

Tesla var fullstendig useriøse når , de lanserte autopiloten, og den har allerede ført til dødsulykker. En autopilot som må korrigeres hver femte kilometer er bare tull. Selv Googles som må korrigeres hver 8000 kilometer er farlig, men så har jo ikke Google lansert den ennå. Tesla blir snart innhentet av konkurrentene og drukner i gjeld og kvalitetsproblemer. De er da ferdig som bilmerke!

 

Ellers utrolig hvordan Musk pisser Trump oppetter ryggen og lar seg bruke til å gi Trump legitimitet. Det handler kun om penger for den mannen!

 

Kom igjen Salvesen, fortell oss at Tesla er best og Musk er verdens frelser...

 

Glemt dosen med antidepressiva idag?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Teslasjåførene måtte gripe inn en gang hver femte kilometer når autopiloten var aktivert.

 

Tesla var fullstendig useriøse når , de lanserte autopiloten, og den har allerede ført til dødsulykker. En autopilot som må korrigeres hver femte kilometer er bare tull. Selv Googles som må korrigeres hver 8000 kilometer er farlig, men så har jo ikke Google lansert den ennå. Tesla blir snart innhentet av konkurrentene og drukner i gjeld og kvalitetsproblemer. De er da ferdig som bilmerke!

 

Ellers utrolig hvordan Musk pisser Trump oppetter ryggen og lar seg bruke til å gi Trump legitimitet. Det handler kun om penger for den mannen!

 

Kom igjen Salvesen, fortell oss at Tesla er best og Musk er verdens frelser...

 

På'an igjen ja, nei jeg er ferdig å diskutere samme emne med deg om og om igjen. Det går i det samme hver gang, uansett hvor mange ganger det viser seg at du tar helt feil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

...

Hei, jeg fant en sjelevenn til deg. :D

http://e24.no/boers-og-finans/elbil/finsk-bensinstasjon-gr-nder-tesla-kommer-til-aa-gaa-konkurs/23918432

 

Han har grunnlagt bensinstasjonkjeden St1 og spår at Tesla snart går konkurs, og vi må jo regne med at eieren av en bensinstasjonskjede er objektiv når han uttaler seg om en elbilprodusent som kan ødelegge næringsgrunnlaget hans?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

...

Hei, jeg fant en sjelevenn til deg. :D

http://e24.no/boers-og-finans/elbil/finsk-bensinstasjon-gr-nder-tesla-kommer-til-aa-gaa-konkurs/23918432

 

Han har grunnlagt bensinstasjonkjeden St1 og spår at Tesla snart går konkurs, og vi må jo regne med at eieren av en bensinstasjonskjede er objektiv når han uttaler seg om en elbilprodusent som kan ødelegge næringsgrunnlaget hans?

Og så kommer han fra det land som - ifølge vår venn 2LK70DN1 - skal oversvømme hele verden med biodrivstoff/syntetisk drivstoff snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Teslasjåførene måtte gripe inn en gang hver femte kilometer når autopiloten var aktivert.

 

Tesla var fullstendig useriøse når , de lanserte autopiloten, og den har allerede ført til dødsulykker. En autopilot som må korrigeres hver femte kilometer er bare tull. Selv Googles som må korrigeres hver 8000 kilometer er farlig, men så har jo ikke Google lansert den ennå. Tesla blir snart innhentet av konkurrentene og drukner i gjeld og kvalitetsproblemer. De er da ferdig som bilmerke!

 

Ellers utrolig hvordan Musk pisser Trump oppetter ryggen og lar seg bruke til å gi Trump legitimitet. Det handler kun om penger for den mannen!

 

Kom igjen Salvesen, fortell oss at Tesla er best og Musk er verdens frelser...

 

At Googles bil bare trengte inngripen hver 8000 km er vel rimelig bra. Som menneskelig sjåfør må jeg "gripe inn" mot egen kjøring mye oftere enn det. For eksempel: jeg holder på å skifte fil, men ser plutselig noen i blindsonen. Jeg må bråbremse for en fotgjenger eller en bil som bryter vikeplikten. Jeg sklir på glatt føre og må ta i bruk motgående kjørefelt for å unngå bremsende biler foran meg. Kan godt hende jeg er en dårlig sjåfør, men så er jeg kun et menneske.

 

Poenget mitt er at jeg tror Google kjører mye bedre. Skal ikke si noe om Teslas autopilot.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vil også si at google sin automatikk imponerer. De eksemplene jeg har sett banker tesla sin autopilot ganske greit. Men de to blir vel lit å sammenligne epler å pærer enda. En er selvkjørende og en er avansert lane assist.

 

Også mye moro lessing på ulykesrapporter hos DMV i California  https://www.dmv.ca.gov/portal/dmv/detail/vr/autonomous/autonomousveh_ol316+

 

Ser ut som Google har hatt mang en småbulk...  :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...