robertaas Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Hvilken del av Donald sin politikk har ikke blitt kritsert i denne tråden. Har du ett eneste eksempel? Du må ikke forveksle demonisering med reel og faktabasert kritikk. 2
robertaas Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Mye morro ved mellomvalget som vi ikke får se stort av i Norge.
nirolo Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Du må ikke forveksle demonisering med reel og faktabasert kritikk. Aha, så når de du er uenige med kritiserer Donald så kaller du det demonisering. Akkurat som da du omdefinerte Donalds rasisme til å være kynisme. 4
DrAlban3000 Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Det var nesten 3 ganger større i 2009, under Obama. Men som vanlig har fakta liten betydning når man skal bashe Trump. Obama overtok en økonomisk krise, snudde hele regnestykket og senket underskuddet noe vanvittig. Nå stiger den igjen. Kort fortalt: Obama snudde en håpløs situasjon til en god en, Trump er i ferd med å snu den tilbake. Dette er fakta i saken. Det tror jeg du vet også, men som vanlig bare kliner du på med påstand etter påstand. Når noen stiller et kritisk spørsmål raser det, men påstandene fortsetter. Vel. På tide å poste noe fakta igjen, som f.eks Tweets fra den mest løgnaktige presidenten USA har hatt. 2
Skatteflyktning Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Obama overtok en økonomisk krise, snudde hele regnestykket og senket underskuddet noe vanvittig. Nå stiger den igjen. Kort fortalt: Obama snudde en håpløs situasjon til en god en, Trump er i ferd med å snu den tilbake. Dette er fakta i saken. Å tro at Obama eller Trump har noen spesielt stor innvirkning på økonomien er ikke fakta ... men fantasi. 1
DrAlban3000 Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Å tro at Obama eller Trump har noen spesielt stor innvirkning på økonomien er ikke fakta ... men fantasi. Tror du eller tror du ikke følgende: Bush administrasjonen sitt valg om å gå til krig i Irak kostet mye penger.
Skatteflyktning Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Tror du eller tror du ikke følgende: Bush administrasjonen sitt valg om å gå til krig i Irak kostet mye penger. Tror du eller tror du ikke: Obamacare kostet mye penger. Alt staten gjør er skadelig for økonomien, men hverken Obama eller Trump har spesielt stor innflytelse på det.
Mchansern Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Dette er nok grunnen til at han nok en gang skylder på at det er The Media som er THE TRUE ENEMY OF THE PEOPLE. Han vil vel ikke at folk skal få vite at han gir faen i høyreekstremisme Ah, forresten jeg glemte å legge til noe: Ikke bare gir han (beviselig) fullstendig faen i høyreekstremismen i landet sitt. Han skylder også på media som the true enemy of the people et par dager etter at CNN mottok bombelignende pakke fra MAGAbomberen. Alt hans snakk om unity, peace og at landet må forenes osv. er selvfølgelig bullshit og han hadde ikke greid å selge det inn til en åtteåring en gang. Han kunne ikke brydd seg mindre. Endret 29. oktober 2018 av Mchansern 2
xRun Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Straks live: Daglig pressebriefing i WH med Sarah Huckabee Sanders. Dette er den første "daglige" pressebriefingen på svært lenge, og en lang rekke tema er utestående. Blant disse er forrige ukes pakker med bombelignende gjenstander til presidenter og andre politikere, mediekritikk som den sanne fienden samme dag som enda en slik pakke ble funnet adressert til CNN, skytingen i Pittsburgh, flere skytinger den siste uken, det nye varslede møtet med Putin, tariffer og mye annet. Planlagt start for 4 minutter siden, går live i nyhetskanaler og på nett når det starter: Alternativ stream: Endret 29. oktober 2018 av xRun
DrAlban3000 Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Tror du eller tror du ikke: Obamacare kostet mye penger. Alt staten gjør er skadelig for økonomien, men hverken Obama eller Trump har spesielt stor innflytelse på det. Ikke noe svar å få ser jeg. Edit: Ikke at jeg forventer det altså. Jeg mener politikerne har mulighet og makt til å påvirke økonomien i landet og ha deg et eksempel. Du ga meg et annet (godt) eksempel. Endret 29. oktober 2018 av DrAlban3000 1
Skatteflyktning Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Ikke noe svar å få ser jeg. Edit: Ikke at jeg forventer det altså. Jeg mener politikerne har mulighet og makt til å påvirke økonomien i landet og ha deg et eksempel. Du ga meg et annet (godt) eksempel. Politikerne i congressen setter budsjettet, ikke presidenten.
robertaas Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Aha, så når de du er uenige med kritiserer Donald så kaller du det demonisering. Slettes ikke, faktabasert kritikk og diskusjon er bra. Når derimot debatt eller nyheter blir en konkurranse om hvem som klarer komme med den lengste listen av negative personkarakteristikker så kaller jeg det demonisering.
nirolo Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Slettes ikke, faktabasert kritikk og diskusjon er bra. Når derimot debatt eller nyheter blir en konkurranse om hvem som klarer komme med den lengste listen av negative personkarakteristikker så kaller jeg det demonisering. Så da gjentar jeg spørsmålet mitt: Hvilken del av Donald sin politikk har ikke blitt kritsert i denne tråden. Det var tross alt du som sa at de fleste her ikke klarer å ta Donald på politikken han fører, men kun kommer med negative personkarakteristikker. 3
DrAlban3000 Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Politikerne i congressen setter budsjettet, ikke presidenten. Vil du ha padleårer til roturen din? Du er på vei vekk fra tema kompis. Du mente Trump og Obama har liten eller ingen påvirkning på økonomien, to eksempler ble gitt på det motsatte. Trumps skatt er et tredje. Du svarer med noe som er sant, men ikke relatert til spørsmålet. Har presidenten påvirkningskraft eller ikke Skatteflyktning? Enkelt spørsmål. 4
jjkoggan Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Slettes ikke, faktabasert kritikk og diskusjon er bra. Når derimot debatt eller nyheter blir en konkurranse om hvem som klarer komme med den lengste listen av negative personkarakteristikker så kaller jeg det demonisering.Når jeg stemmer på valget neste tirsdag så spiller personkarakteristikker av en kandidat en viktig rolle. Blir det en objektiv måte å vite når kritikk blir demonisering? Er det en klar linje eller er det avhengig av ens politiske ståstedet? Jeg ser lite kritikk som har ingenting å gjøre med Viktige personkarakteristikker som hver president burde ha eller ikke ha
jjkoggan Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Politikerne i congressen setter budsjettet, ikke presidenten.Vetomakten betyr at presidenten setter budsjettet også.
Mchansern Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Noen klarer vel lage negativ spin på selv denne... Du hadde riktig! Vi klarte det endelig! Nå har Den Onde Media fått ferten i at han måtte sterkt overtales av Ivanka og Jared til å skrive disse to tweetsene som fordømmer anti-semitism. Teknisk sett hadde jeg altså rett da jeg sa at han ikke skrev det selv og at en staff member skrev det. Dette er altså bevis nummer en million for at han ikke bryr seg overhodet. Komisk at noen tror at han faktisk bryr seg om å fordømme det der. https://www.newsweek.com/ivanka-trump-jared-kushner-anti-semitism-pittsburgh-shooting-1191486?utm_campaign=NewsweekTwitter&utm_medium=Social&utm_source=Twitter Endret 29. oktober 2018 av Mchansern 1
Autonoe Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Det var nesten 3 ganger større i 2009, under Obama. Men som vanlig har fakta liten betydning når man skal bashe Trump. Kilde på dette? Ifølge https://en.wikipedia.org/wiki/National_debt_of_the_United_States har gjelden aldri være høyere enn nå.
Lami Skrevet 29. oktober 2018 Skrevet 29. oktober 2018 Obama overtok en økonomisk krise, snudde hele regnestykket og senket underskuddet noe vanvittig. Nå stiger den igjen. Kort fortalt: Obama snudde en håpløs situasjon til en god en, Trump er i ferd med å snu den tilbake. Dette er fakta i saken. Det tror jeg du vet også, men som vanlig bare kliner du på med påstand etter påstand. Når noen stiller et kritisk spørsmål raser det, men påstandene fortsetter. Dette er helt feil. Hvor i svarte har du tallene dine fra? Kilder? Under Obama økte gjelden med 74% fra Bush's siste budsjett. https://www.thebalance.com/us-debt-by-president-by-dollar-and-percent-3306296 Dette er høyeste økning i dollar noen gang. Det er ikke akkurat en hemmelighet at Obamacare økte gjelden i USA betraktelig.
Anbefalte innlegg