Gå til innhold

Call of Duty: Infinite Warfare splittar Windows Store og Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer ikke til å kjøpe det uansett, men for hver som ikke kjøper så er det jo 10stk som kjøper.
Jeg må innrømme at jeg ikke skjønte problemet før jeg leste hele greia en gang til å så denne settningen, kan jo også hende at nynorsk er tungt å lese, herregud.
 

Spelarane som kjøper Windows 10-versjonen av Call of Duty: Infinite Warfare, vil ikkje kunne spele saman med dei som kjøper spelet på Steam.


Altså, wtf?
Trodde nå at pc spill uansett hvor man har kjøpt det kunne faktisk spille det på samme servere som alle andre PC spillere, hvor vanskelig kan det være?
Det er jo ikke akkurat konsoll vs pc vi snakker, men det er kanskje derfor det er slik, at siden du også kan spille "anywhere" at det er det som tuller det til, ikke vet jeg men.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Dette må jo være helt krise for de som kjøper via Windows Store? Call of Duty har litt så som så levetid på PC de siste årene generelt på grunn av lavt antall spillere etter noen måneder. De få som kjøper via Windows Store vil jo sitte i smørja uten folk å spille mot temmelig fort.

 

Kjøpte selv Legacy Edition på Steam, ja det er helt latterlig da jeg kun var interessert i Modern Warfare Remastered og hele businessmodellen stinker noe så latterlig da de tvinger deg til å kjøpe Infinate Warfare, et spill jeg har null interesse av for å få en jævla Remastered av et annet spill...

 

Vel, det ble refund gitt. Multiplayer kjører jo helt jævlig dårlig...... Det er faktisk helt katastrofe. Singleplayer fungerer helt fint, med alt på maks utenom super sampling så ligger jeg på 71 FPS+ hele tiden. Ingen spikes eller noe som helst. Dette med 2x GTX 980 SLI og 3440x1440 oppløsning.

 

Fyrte opp multiplayer og det er lag spikes i alle retninger. Spillet påstår at ytelsen aldri dropper under 45 FPS, men det føles som jeg er nede på 10-15 FPS hvert 30 sekund. Så fort man løper eller beveger seg eller havner i skuddveksling så føles spillet så laggy og sluggish at det er helt vannvittig. Det å sette ned innstillingene hjelper heller ikke... Makan til møkk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...