Magnus Rydningen Skrevet torsdag kl 01:22 Skrevet torsdag kl 01:22 Flashback til camping ute for å kjøpe Nintendo Wii, bare den ble lansert i Desember. Endte opp med kraftig forkjølelse og klarte ikke spille noe særlig hele helgen😅 2
MR SPEED Skrevet torsdag kl 01:58 Skrevet torsdag kl 01:58 Kjøpte nå Nintendo Switch 2 Mario Kart World Bundle
Nizzen Skrevet torsdag kl 04:51 Skrevet torsdag kl 04:51 2 hours ago, MR SPEED said: Kjøpte nå Nintendo Switch 2 Mario Kart World Bundle Samme her med klikk og hent på Elkjip der jeg bor 😁 3 timer til henting.
fnwilborn Skrevet torsdag kl 05:24 Skrevet torsdag kl 05:24 Min skal hentes i Bergen og den kan først hentes i morgen, fredag sjette, etter kl 13...
Sjørøver Skrevet torsdag kl 05:31 Skrevet torsdag kl 05:31 Jeg har bestemt meg for å vente på en oled utgave. Solgte min switch oled for å kjøpe steamdeck. Da kjøpte jeg steamdeck lcd, og det angrer jeg litt på. Fint om dere kan gi en tilbakemelding på faktisk batteritid når dere får testet. 😀 1
kewell79 Skrevet torsdag kl 05:50 Skrevet torsdag kl 05:50 Min komplett ordre har det stått åpen med 1 reservert på lager en stund nå. Men nå bare åpen. Noen som opplever det samme?
barezell Skrevet torsdag kl 05:59 Skrevet torsdag kl 05:59 kewell79 skrev (8 minutter siden): Min komplett ordre har det stått åpen med 1 reservert på lager en stund nå. Men nå bare åpen. Noen som opplever det samme? Min også. Har tatt en klikk og hent på Elkjøp for å få i dag. Blir nok å kansellere så fort jeg får tak i.
Nimrad Skrevet torsdag kl 06:23 Skrevet torsdag kl 06:23 barezell skrev (23 minutter siden): Min også. Har tatt en klikk og hent på Elkjøp for å få i dag. Blir nok å kansellere så fort jeg får tak i. Akkurat det samme selv. Hvis komplett skal være så kjipe på utsending så skal de ikke få mine penger.
ballerusk Skrevet torsdag kl 06:28 Skrevet torsdag kl 06:28 Artig å se bildene fra Platekompaniet. Håper flere i tråden som kjøper i dag poster lanseringsbilder
bo1e Skrevet torsdag kl 06:41 Skrevet torsdag kl 06:41 Litt overraskende å se folk stå i kø, men gøy at en ny spillkonsoll engasjerer så mye. Kommer det til å bli utsolgt før neste parti kommer i juli eller når det var?
ManheiM Skrevet torsdag kl 06:46 Skrevet torsdag kl 06:46 Nimrad skrev (22 minutter siden): Akkurat det samme selv. Hvis komplett skal være så kjipe på utsending så skal de ikke få mine penger. Samme her også. Hva er poenget med å forhåndsbestille om de ikke sender ut minimum dagen i forveien tenker jeg for å sikre smidig leveranse tett på lanseringsdato?
Sven1337 Skrevet torsdag kl 06:57 Skrevet torsdag kl 06:57 Nimrad skrev (32 minutter siden): Akkurat det samme selv. Hvis komplett skal være så kjipe på utsending så skal de ikke få mine penger. Komplett har bekreftet at de først sender ut i dag, se min tidligere post Fikk tilfeldig med meg at Platekompaniet hadde nattåpnet og bestemte meg reise inn. Kunne godt ha venta, men er liksom litt av konseptet for meg med en preorder at man har den @ launch... kommer aldri til og preordre noe på komplett igjen 2
Markiii Skrevet torsdag kl 07:01 Skrevet torsdag kl 07:01 MR SPEED skrev (5 timer siden): Kjøpte nå Nintendo Switch 2 Mario Kart World Bundle Blir ikke folk lei Mario Kart og mer av det samme?
barezell Skrevet torsdag kl 07:21 Skrevet torsdag kl 07:21 Fikk bekreftelse fra Elkjøp med henting nå så da kansellerer jeg komplett. 3
MR SPEED Skrevet torsdag kl 07:53 Skrevet torsdag kl 07:53 Min er sendt med porterbuddy kommer i kveld 👍
fnwilborn Skrevet torsdag kl 07:54 Skrevet torsdag kl 07:54 *hype intensifies* Klokken 1300 i morgen kan ikke komme fort nok! 1
Nizzen Skrevet torsdag kl 08:41 Skrevet torsdag kl 08:41 Var først i køa på utlevering 🤣 Kjøpte med Zelda BOTW, siden jeg bare har det på wii-u 3
Donkey Kong Skrevet torsdag kl 08:49 Skrevet torsdag kl 08:49 BadCat skrev (På 2.6.2025 den 23.13): Det er vanskelig å forsvare denne gatekeeperen når man får spillbærbar med RTX 4070 for 13k og Ultimate 2Ç Gamepad for 350 kr. Jeg kan forsøke å forklare 8-åringen at hun kan få en RTX 4070 i stedet for Mario. 1 1
Nexxi Skrevet torsdag kl 09:09 Skrevet torsdag kl 09:09 Jeg avbestilte min hos komplett.no selv. De har ikke startet å pakke varen engang på lanseringsdagen og jeg skulle hente hos dem. Det er ikke godt nok. Jeg kjører da klikk og hent hos en Elkjøp butikk i nærheten. 3
PosteMonopolet Skrevet torsdag kl 09:33 Skrevet torsdag kl 09:33 Synes dere Mario Kart world egentlig er bedre enn gode gamle Mariokart 8 deluxe med Corse booster pack?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå