Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, MR SPEED said:

Kjøpte nå 

Nintendo Switch 2 Mario Kart World Bundle

Samme her med klikk og hent på Elkjip der jeg bor 😁

3 timer til henting.

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å vente på en oled utgave. Solgte min switch oled for å kjøpe steamdeck. Da kjøpte jeg steamdeck lcd, og det angrer jeg litt på. 

Fint om dere kan gi en tilbakemelding på faktisk batteritid når dere får testet. 😀

• Liker 1
Skrevet
kewell79 skrev (8 minutter siden):

Min komplett ordre har det stått åpen med 1 reservert på lager  en stund nå.

Men nå bare åpen. Noen som opplever det samme?

Min også. Har tatt en klikk og hent på Elkjøp for å få i dag. Blir nok å kansellere så fort jeg får tak i. 

Skrevet
barezell skrev (23 minutter siden):

Min også. Har tatt en klikk og hent på Elkjøp for å få i dag. Blir nok å kansellere så fort jeg får tak i. 

Akkurat det samme selv. Hvis komplett skal være så kjipe på utsending så skal de ikke få mine penger.

Skrevet

Litt overraskende å se folk stå i kø, men gøy at en ny spillkonsoll engasjerer så mye. Kommer det til å bli utsolgt før neste parti kommer i juli eller når det var?

Skrevet
Nimrad skrev (22 minutter siden):

Akkurat det samme selv. Hvis komplett skal være så kjipe på utsending så skal de ikke få mine penger.

Samme her også. Hva er poenget med å forhåndsbestille om de ikke sender ut minimum dagen i forveien tenker jeg for å sikre smidig leveranse tett på lanseringsdato? 

Skrevet
Nimrad skrev (32 minutter siden):

Komplett har bekreftet at de først sender ut i dag, se min tidligere post :) Fikk tilfeldig med meg at Platekompaniet hadde nattåpnet og bestemte meg reise inn. Kunne godt ha venta, men er liksom litt av konseptet for meg med en preorder at man har den @ launch...  kommer aldri til og preordre noe på komplett igjen

• Liker 2
Skrevet
BadCat skrev (På 2.6.2025 den 23.13):

Det er vanskelig å forsvare denne gatekeeperen når man får spillbærbar med RTX 4070 for 13k og Ultimate 2Ç Gamepad for 350 kr.

Jeg kan forsøke å forklare 8-åringen at hun kan få en RTX 4070 i stedet for Mario.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Jeg avbestilte min hos komplett.no selv. De har ikke startet å pakke varen engang på lanseringsdagen og jeg skulle hente hos dem. Det er ikke godt nok.

Jeg kjører da klikk og hent hos en Elkjøp butikk i nærheten.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...