Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joycons har alt for små knapper. Spiller med PRO controller og det føles helt greit. Vokste selv opp med Melee og Gamecube-kontroller, men den frister lite når den må ha kabel.

Ser den. Stikka på Joycons er ganske kjip også. Har kun Joycons, og pro controller er for dyrt for kun ett spill. Alle andre spill fungerer forsåvidt greit uten pro controller.

Lenke til kommentar

Takk for tips!

 

Rayman er fantastisk, spiller det for tiden på PS3 sammen med dama.

 

Godt å høre, de fleste spillene jeg har tenkt å kjøper eller har kjøpt er for å spille med dama, som var en av betingelsene for anskaffelsen av Switch.  Kjøpte Crash Bandicoot på Gamestop til 299 og, siden hun vokste opp med det på PS, så får jeg kanskje spille Zelda alene

Lenke til kommentar

A hilarious and horrifying glitch in Nintendo's latest major game, "Super Smash Bros. Ultimate," enablebra ss players to produce an infinite number of "assist trophies."

 

https://nordic.businessinsider.com/super-smash-bros-ultimate-trophy-glitch-how-to-2018-12?r=US&IR=T

 

Må si jeg er overrasket over hvor bra spillet fortsetter å kjøre til tross for alt som skjer på skjermen.

Lenke til kommentar

Nintendo Switch is America’s fastest-selling console

Nintendo has sold more than 8.7 million Switch consoles in the US since its launch in March 2017 through November of 2018. Oh yes, fans are loving this console.

 

It is making these sales at a faster pace than the other consoles from this generation. It beats both Microsoft and Sony after the same amount of time after their releases.

https://www.geeky-gadgets.com/the-nintendo-switch-is-americas-fastest-selling-console-19-12-2018/

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...