Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Kjøpte på Proshop bundle med Super Smash Bros med GC controll og adapter.

 

De sendte den I DAG.

 

Posten skriver at den annkommer... 12 DESEMBER...

 

Måtte kjøpe spillet IGJEN på eshop, og laster ned nå...

 

Forbanna.

 

Nå har jeg 2 kopier av Smash... :grumpy:

 

600 kr i vasken... Med mindre Nintendo har et eller annet system for slike situasjoner...

Endret av ToTTy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg ha droppa Smash, men det er fordi jeg ikke liker Smash (som igjen er fordi jeg aldri har blitt god i det). Dessuten digger jeg Mario + Rabbids. Men objektivt er det nok Mario + Rabbids du bør droppe, da de tre andre er av de aller fleste annsett som klart bedre (det sier mest om hvor gode de er, da Mario + Rabbids også er et bra spill), og Mario + Rabbids er litt mer særegent og for mer spesielt interesserte.

 

Med andre ord, enig med brukeren over meg.

Samme her, har aldri blitt solgt på Smash, og digget M+R. Men Smash er nok den flest folk liker av de to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte på Proshop bundle med Super Smash Bros med GC controll og adapter.

 

De sendte den I DAG.

 

Posten skriver at den annkommer... 12 DESEMBER...

 

Måtte kjøpe spillet IGJEN på eshop, og laster ned nå...

 

Forbanna.

 

Nå har jeg 2 kopier av Smash... :grumpy:

 

600 kr i vasken... Med mindre Nintendo har et eller annet system for slike situasjoner...

 

Jeg uthevet problemet ditt.

Hvis du ikke kan vente på fysisk utgave må du handle elektronisk, ingen vei utenom.

Lenke til kommentar

Kan ta takke til at Posten er som regel lynraske på denne tiden (selv om de proklamerer med det motsatte) pga. økt bemanning for juleposten. Min erfaring siste årene er at Posten er raskere denne tiden.

Og det slo til igjen i dag. Bestilte noe fra komplett. Fra sendt gikk det 1 dag til den var fremme på post-i-butikk. Vanligvis tar dette 2-3 dager.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt Smash siden N64 men vurderer det pga single player. Er denne modusen bra? Kommer nok ikke til å spille det så mye i multiplayerda jeg ikke spiller online, og vennene mine er litt mer Rainbow Six Siege enn Nintendo for å si det sånn. Blir vel maks en kveld eller tre med gutta og pils før de eller jeg går lei.

 

Har forøvrig gått til innkjøp av ny Switch, vinglepetter som jeg er. Digg med en ny maskin der JoyCons virker igjen. 800 timer tok litt knekken på de forrige stikkene som ble såpeglatte og litt løse, skal være mer forsiktig denne gang.

Lenke til kommentar

Jeg synes singleplayer er bra så langt, men er ingen garanti for at du kommer til å like det. Det finnes «adventure mode», men dette er kun kamper etter kamper med noen RPG-aktige elementer rundt (et slags level-system og skill trees og sånt). Alle disse kampene har en gimmick som gjør dem ulike andre kamper, og disse gimmicken representerer helt enormt mange karakterer fra spillhistorien. For eksempel representeres the Imprisoned fra Skyward Sword med en gigantisk svart stillestående King K Rool som beskyttes av Ghirahim. For min del gir dette nok krydder til at det hele ikke blir for ensformig, men hvis du i utgangspunktet ikke er storfan av smash-kamper, er det vanskelig å si om dette vil fungere for deg.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Jeg synes singleplayer er bra så langt, men er ingen garanti for at du kommer til å like det. Det finnes «adventure mode», men dette er kun kamper etter kamper med noen RPG-aktige elementer rundt (et slags level-system og skill trees og sånt). Alle disse kampene har en gimmick som gjør dem ulike andre kamper, og disse gimmicken representerer helt enormt mange karakterer fra spillhistorien. For eksempel representeres the Imprisoned fra Skyward Sword med en gigantisk svart stillestående King K Rool som beskyttes av Ghirahim. For min del gir dette nok krydder til at det hele ikke blir for ensformig, men hvis du i utgangspunktet ikke er storfan av smash-kamper, er det vanskelig å si om dette vil fungere for deg.

Takk for svar. Tror jeg står over enn så lenge da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...