Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med forhåndsbestilling fra Elkjøp? Har forhåndsbestilt Smash Bros Limited Edition fra dem og lurer på når jeg burde forvente at dem sender det ut

Forhåndsbestilte Switch og BotW på Elkjøp.

 

Zeldaspillet kom i passelig tid, men på et annet postkontor enn jeg pleier å bruke.

 

Konsollen leverte jeg pent tilbake, da den kom to uker for sent og jeg hadde all verdens tid til å finne en butikk som hadde den på lager og bare plukke den opp der.

Lenke til kommentar

Jeg har en slik en til nettbrettet:

https://www.biltema.no/kontor-teknikk/mobiltilbehor/mobilholdere/bordstativ-til-nettbrett-7-12-2000037521

Passer sikkert også til Nintendo Switch. :)

Jeg skal mest sannsynlig skaffe meg en Switch til sommeren, for eventuelle skattepenger + sparepenger. Men el-sykkel er 1. prioritert. :)

 

Kult :) Men ser ut som den modellen er mest tilpasset for å sitte å spille ved et bord etc? 

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte Switch og BotW på Elkjøp.

 

Zeldaspillet kom i passelig tid, men på et annet postkontor enn jeg pleier å bruke.

 

Konsollen leverte jeg pent tilbake, da den kom to uker for sent og jeg hadde all verdens tid til å finne en butikk som hadde den på lager og bare plukke den opp der.

Huff da, håper det har bedre hell, ser at dem har sendt det fra sentrallageret dems i utlandet. Så jeg krysser fingrene, og hvis jeg er uheldig og ikke får det før neste uke så er det greit uansett da jeg jobber hver dag fram til midten av neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...