Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får sende en e-post til Elkjøp jeg da.

 

At man ikke kan sikkerhetskopiere lagringsfiler til SD-kort er hinsides idiotisk.

Der er jeg veldig enig med deg. Å med den nye "oppdatering" som skal kommer så er det bare mulig å sikkerhetskopiere om du betaler for nintendo online delen (eller har jeg misforstått)? Det er for dårlig synes jeg.

 

Når jeg klagde på min controller i sommer på min lokale Power, så endte jeg opp med en helt ny switch. Gjorde ikke meg noe da, hadde egentlig kun tatt konsoll hjem å prøvd diverse spill, så var ikke noe "spesielt" som ble slettet fra min konsoll da. 

Endret av suuhoo
Lenke til kommentar

Har omtrent utelukkende brukt switchen håndholdt. Og jeg kjøpte min på lanseringsdagen og den er like fast og fin som den dagen jeg fikk den.

 

Behandler den dog svært pent og har en hardcase når jeg har den i sekken. Men ja. Savegames til SD-kort hadde vært kjekt. Nå er ikke de 20USD i året noen sum å snakke om for å få skylagring, men skulle vært et gratis alternativ.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg hadde pes med at konsollen min fikk "blåskjerm" når den ville, helt tilfeldig. Men ville ikke sende den til sverige for da hadde de sletta BOTW-saven min på over 100 timer. Da skulle jeg hatt USB/skylagring. Ser ut som de fiksa det i en eller annen patch for nå kræsjer den aldri lengre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Får sende en e-post til Elkjøp jeg da.

 

At man ikke kan sikkerhetskopiere lagringsfiler til SD-kort er hinsides idiotisk.

Der er jeg veldig enig med deg. Å med den nye "oppdatering" som skal kommer så er det bare mulig å sikkerhetskopiere om du betaler for nintendo online delen (eller har jeg misforstått)? Det er for dårlig synes jeg.

 

Når jeg klagde på min controller i sommer på min lokale Power, så endte jeg opp med en helt ny switch. Gjorde ikke meg noe da, hadde egentlig kun tatt konsoll hjem å prøvd diverse spill, så var ikke noe "spesielt" som ble slettet fra min konsoll da. 

 

Tror faktisk jeg ville vært fornøyd med en helt ny Switch, men spent på om jeg får når det er såpass mange måneder siden jeg kjøpte den.

 

Hele Nintendo Online er for dårlig syns jeg. At kan ikke kan ta backup av lagringsfiler i 2018 uten å måtte betale er helt hinsides.

 

LItt kjedelig om man sitter med noen hundre timer med BoTW, som jeg tror DKC gjør :( Mitt intrykk er at spille falt veldig i smak der i hvert fall. Men det er jo Nintendo i ett nøtteskall.

Stemmer det. Har 180 timer i BoTW (to gjennomspillinger) som er den som svir mest. Legger nok det spillet på hyllen for godt nå hvis jeg får ny maskin. De andre spillene er det ikke så viktig om jeg mister femgangen i. Odyssey og Stardew Valley som egentlig er de eneste spillene jeg vil fortsette å spille nå og da er jo spill som er gøy å starte på nytt i. 

Lenke til kommentar

Syns ikke det var så mye fremgang i BOTW etter at jeg banka ganon. Bare å springe rundt og lete etter shrines ble jeg kjapt lei av. Selv om det bare sto 22% complete på kartet. Prøvde de DLC'ene men de var alt for vanskelige for min smak.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ser ut som de har lagt ekstremt mye arbeid i denne versjonen av Mario Tennis (i forhold til de fleste andre Mariosportsspillene fra det siste tiåret), og jeg vet mange har hatt svært mye glede av Mario Tennis 64 og GC, så jeg gleder meg stort til å prøve ut dette.

 

 

The game’s official page on My Nintendo lists it as taking up 2000.68 MB of storage, which converts to a mere 2GB. Considering Aces is one of Nintendo’s key Summer games and is being marketed as a AAA title, the miniscule storage requirement is quite an accomplishment by the publisher.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...