Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

 

 

Frister å ha FIFA18 på Switch bare for å ha noe å spille på farta. Med tanke på hvor dårlig versjon det blir av FIFA 18 så burde prisen være på 299 eller noe fra launch day. Har ikke sjekket prisen men jeg hadde ikke betalt mer enn 200-250 med tanke på at jeg kjøper spillet til 450 på PC i tillegg.

Gamestop har kampanje med 50% ekstra på innbytte av ps4, xbox one, switch spill mot Fifa 18.Byttet inn Destiny 2 på ps4 inn på min lokale Gamestop og fikk 600 kr for det så betalte teknisk sett bare 50 kr for Fifa 18 på Switch.

Så du betalte ingenting for destiny 2? Logic flawed....

 

Betalte veldig lite for Destiny 2 da jeg byttet inn en del spill jeg ikke brukte lengre og fikk så Fifa 18 billigere en vanlig pris var poenget mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kult for deg!

Spillet var egentlig for repetitivt for min smak. Finnes heller ikke noe mål i spillet. Men koselig i begynnelsen, ihvertfall.
Det er hele poenget med spille, man skal skape sine egne mål.

 

Switch har en fantastisk tid fremfor seg ihvertfall. Har gaming PC og PS4 men ingen av de har blitt rørt siden jeg fikk meg Switch, og jeg spiller som regel 40+ timer i uka.

 

Edit: Leif.

Endret av Tullefanten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kult for deg!

 

Spillet var egentlig for repetitivt for min smak. Finnes heller ikke noe mål i spillet. Men koselig i begynnelsen, ihvertfall.

 

Trodde det skulle være fantastisk, men det var ekstremt repetitivt. Koselig til å begynne med ja, men så var det bare å gjøre ting om og om igjen for å få litt finere ting enn sist.

Lenke til kommentar

Vurderer Switch i julegave til ungene. De er 7 og snart 9. Virker som en perfekt konsoll for dem. Eneste negative er at ekstrautstyret koster flesk. 900 for en håndkontroller? Noen som har erfaring med prokontroller fra tredjepart?

 

 

Om du har DNB Mastercard får du 20% på Power. Dette er noe de kjører 4-5 ganger i året. Kommer en slik kampanje i løpet av de neste mnd mest sannsynlig. Har egentlig aldri hatt en positiv opplevelse med 3.parts kontrollere, så jeg ville styrt unna. Men har egentlig ingen innsikt i hva som er ute og hva som kommer på den fronten til Switch da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg digger Joy Cons faktisk, både i håndholdt modus og løst når Switch er tilkoblet TV. Føler ikke noe behov for en Pro kontroller endå, men den dagen behovet for flere kontrollere melder seg blir det vel å investere i en Pro kontroller.

 

Lar Pro kontroller koble seg til på PC uten altfor mye styr?

 

Spilte BotW en god time på flyet i dag. Hadde nok ikke sett for meg det for ørten år siden når jeg spilte OoT på en svær gammeldags TV.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...