Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ryktes at Mario Odyssey får perfekt score i EDGE magazine:

http://nintendoeverything.com/super-mario-odyssey-receives-first-review-in-edge-awarded-with-a-perfect-score/

 

(kun en artikkel om reviewen og ikke den faktiske reviewen fra bladet)

 

Ryktes også fra Tyskland at et magasin der gir spillet perfekt score og blir kalt et av tidenes beste spill. Dette blir bra :)

 

 

Jeg håper man kan bruke oppsamlede coins til annet enn kostymer eller samlestatuetter, som er det jeg har sett hittils i div. videoer.

Håper på en eller annen form for perks eller bruksutstyr :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Veit dette er Switch tråd, men kan dere diskutere Odyssey i en annen tråd? Eller merke informasjon om gameplay o.l. som "spoiler. Jeg ønsker at mitt første møte med Odyssey skal være så fersk(?) som mulig. 

Lenke til kommentar

Ville unngått den. Er vel ganske dårlig den filmen som følger med til skjermen også. Kjøp glassbeskyttelse som er mye bedre.

 

Mitt alternativ er finere(om man liker Zelda :wee:), billigere og bedre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

Ville unngått den. Er vel ganske dårlig den filmen som følger med til skjermen også. Kjøp glassbeskyttelse som er mye bedre.

 

Mitt alternativ er finere(om man liker Zelda :wee:), billigere og bedre :)

 

 

Jeg er vel ute etter en hard-shell case, noe som tåler noe tungt oppå seg uten at innsiden trykker ned på switchen. 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er vel ute etter en hard-shell case, noe som tåler noe tungt oppå seg uten at innsiden trykker ned på switchen. 

 

 

Ja og det er IKKE den til 299,-

 

 

Her er den jeg har, og gir betraktelig mer beskyttelse uten å være FOR stor. Klart du får mer hardføre cases enn dette, men for min del var dette midt i blinken til den prisen og som jeg kan kaste nedi en sekk på farten.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut til at den gripcasen er forskjøvet leveringsmessig ut i neste måned. De virker å legge mye arbeid i å få best mulig resultat under avstøpningsprosessen, så kvalitet kan jeg vente på :)

 

Gleder meg hinsidig til jeg får min altså!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...