Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der er en designsvaket med Wrist strap'ene, da det er mulig å skyve dem på kontrolleren fra både over og under siden. Skyver du inn fra feil side ender du opp som bildet under, og det er nærmest helt umulig å få de løs fra hverandre igjen, fikk jeg selv erfare...  :hm:

attachicon.gifC5-8-KDVAAEgXEB.jpg

Jeg oxo satt di feil vei, men dro di ut men måtte bruke kraft til å få di ut da.

"Oxo"? "Di"? Hva betyr det? Mener du "de"?

Med mindre jeg får smake på selda (ekiz) så står jeg over :-D

:w00t:

.ukas-high-five-selda-ekiz-380x320.jpg

Hahahaha! Jeg dauer!  :rofl:

Den var ment i aller beste mening. Sånn... Skal slutte med griset nå. Lover! :ninja:  (resultatet av å sitte 2,5 timer på buss pga. trafikk (vanligvis tar bussturen 30 min...)

Der er en designsvaket med Wrist strap'ene, da det er mulig å skyve dem på kontrolleren fra både over og under siden. Skyver du inn fra feil side ender du opp som bildet under, og det er nærmest helt umulig å få de løs fra hverandre igjen, fikk jeg selv erfare...  :hm:

Jeg oxo satt di feil vei, men dro di ut men måtte bruke kraft til å få di ut da.

Er ordblind, ja mente de.

Dersom du legger til et bitte lite snev av godvilje; hva tror du?

Rått parti, men hadde vel ikke forventet noe annet heller da. Forsåvidt ganske greit for en håndholdt, men frameraten er for grusom på switch til at jeg kunne spilt det der. Selve grafikken hadde vært grei nok med tanke på håndholdt, men den hakkinga i bildet... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...