Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare vær obs på å spille snakepass i docked mode... For enkelte ganger føler jeg for å kaste kontrolleren i veggen. Og det er dumt når konsollen er kontrolleren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær obs på å spille snakepass i docked mode... For enkelte ganger føler jeg for å kaste kontrolleren i veggen. Og det er dumt når konsollen er kontrolleren.

Haha, mottatt :)

Jeg tror uansett Snakepass blir litt VEL barnevennlig for en gubbe som meg. Vi får se hva jeg velger etterhvert :)

Gjest Slettet+89234341
Skrevet (endret)

Edit: leste feil

Endret av Slettet+89234341
Skrevet

Nintendo har solgt nesten 5 millioner Nintendo Switch-konsoller

PS4 solgte 6 millioner på samme tid i sin tid. Switch har vært short in supply overalt utenom Skandinavia siden release da, noen som vet om PS4 var det samme?

https://www.gamer.no/artikler/nintendo-har-solgt-nesten-5-millioner-nintendo-switch-konsoller/382941

Var høy etterspørsel på PS4 I starten også. Selv var jeg sent ute med å forhåndsbestille og fikk ikke konsollen før i februar. Konsollen ble vel lansert i november året før jeg fikk den (om ikke jeg husker altfor feil)

Gjest Slettet+89234341
Skrevet

PS4 ble sluppet like før jul, så spørs hvor mye det påvirket ting. Er da en del som får den til jul, en del som får penger til å kjøpe den etter jul.

Skrevet

Jepps, tipper det er pga situasjoner som kan skape en følelse av frykt (at du ser Marios reaksjon; skjelver av frykt i mørke områder). Blir vel PEGI 7 da sannsynligvis. Ingen betydning på noe somhelst i hele tatt.

Skrevet

Switch er regionfri, så bortsett fra bortfall av norske rettigheter for kjøper og evt strøminntak(vet ikke om de har samme som oss over der?), så er det bare å kjøre på. :)

Skrevet

Kjøpte meg en Switch på bruktmarkedet jeg. Første Nintendoen jeg har eid siden N64. Switch med alle standargreiene + Zelda + Mario Kart + Pro Controller for 3500. Alt som nytt. Liker det godt foreløpig. Zelda er herlig :)

Skrevet

Har de plutselig ordna supply issues i Japan altså?

Bare for et par uker siden stod jo mangfoldige 1000 i kø utenfor butikkene, hvor de var heldige om de fikk et lodd, deretter loddet butikkene ut de få konsollene de fikk inn randomly blant de som fikk lodd. 

Sinnsyke tilstander :p

Skrevet

Kjøpte meg en Switch på bruktmarkedet jeg. Første Nintendoen jeg har eid siden N64. Switch med alle standargreiene + Zelda + Mario Kart + Pro Controller for 3500. Alt som nytt. Liker det godt foreløpig. Zelda er herlig :)

Bra pris!! 

Skrevet

Bra pris!! 

Ja! Hun ville egentlig ha 4500, men jeg klarte å prute ned til 3500. Fornøyd med det. Liker Switchen veldig godt foreløpig. Zelda er knall, og selv  samboeren liker det!

Bare synd at alt av spill er så dyrt. 500kr er litt drøyt.

Skrevet

Spørst litt. For et spill som ikke har replay value er det mye, men for feks Zelda som man lett kan legge 150 timer i er det ikke så ille. Tenk ift en kinofilm til 120 kr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...