Gå til innhold

iPhone 7-tråden

PongPing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jon Olsson (tidligere profesjonell skikjører, nå aktiv YouTuber) har filmet dagens vlog ved å kun bruke iPhone 7 Plus. Må si jeg er imponert over kvaliteten. 

Veldig god kvalitet, jeg ble også positivt overrasket. 

Må dog huske på at Marcus er en dreven videoredigerer, tar jeg ikke feil så bruker han OSIRIS LUTs til å få fargene til å se bedre ut. Må derfor ta videoen med en liten klype salt, dette er redigerte klipp i post og man kommer ikke til å få slik kvalitet/farger "out of the box" på sin iPhone.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes iPhonen lyser opp hele tiden, tilsynelatende uten grunn. Den lyser opp bare jeg tar i telefonen, virker det som. Er dette normalt/er det en grunn til at den gjør det? (Det er en stund siden sist jeg hadde en iPhone, så det kan være at det alltid har vært sånn med iPhone, idk.)

"Løft for å vekke" er en ny funksjon i iOS10. Kan slås av i innstillingene (under skjerm antageligvis, evt. tilgjengelighet).
  • Liker 1
Skrevet

Den passer med Casemate dekslet som jeg har, men som nevnt tidligere her så anbefaler jeg absolutt ikke dette produktet likevel. I sollys så ser det ut som om en netting som dekker skjermen...

Skrevet (endret)

Telenor sa over telefon i dag at de trolig får inn nye 7 plus-eksemplarer på mandag. Hvor mange kunne de ikke si noe om. Det var også meget mulig at telefonene kom senere enn mandag.

Endret av erlendks
Gjest medlem-329093
Skrevet

Kan man kjøpe denne i fysisk butikk i dag, eller er det forhåndsbestilling og laaaang kø?

Skrevet

Da var endelig telefon i hus! :w00t:

Hvor kjøpte du den? Når og hvilken model?

Er temmelig lei av og vente selv. Kjøpte hos Apple store 09.09 KL 0923. Sort 7+ 128gb

Skrevet (endret)

Da var endelig telefon i hus! :w00t:

Hvor kjøpte du den? Når og hvilken model?

Er temmelig lei av og vente selv. Kjøpte hos Apple store 09.09 KL 0923. Sort 7+ 128gb

Kjøpte hos apple.no, iPhone 7 Plus 32 GB matt svart

N2hag33.png

Endret av swatch
Skrevet

Positivt overrasket over batteriet på vanlig iPhone 7. Brukt den mye i dag siden kl 07.00 og sitter her nå med 20% igjen.

Min gamle iPhone 5 var på 0% rundt kl 16.00 med samme bruk :)

Skrevet

Har bestilt gjennomsiktige tynne silikon case til 8kr stk fra eBay. Men har noen tips til noe bedre og tynnere? Hater egentlig å bruke case, 'men har vært nødt siden 6Plus. De er så sinnsyk glatte.

Ja,  Puro ultra slim. 0,3mm

Skrevet

Er det noen her som har mottatt telefon fra DHL? 

Skal få min levert på døren i morgen, men er ikke hjemme fra 08-20. 
Ringer de og gir deg muligheten til å få den levert på skole/jobb? 

Skrevet

Har bestilt gjennomsiktige tynne silikon case til 8kr stk fra eBay. Men har noen tips til noe bedre og tynnere? Hater egentlig å bruke case, 'men har vært nødt siden 6Plus. De er så sinnsyk glatte.

Ja,  Puro ultra slim. 0,3mm

Finnes det enda tynnere? :)

Skrevet (endret)

En lang historie kort til dere som har fått dem

Det er bare bakdel og sidene som er å bekymre seg for ang skraper (alle typer, men jetblack for min del)?

HELE fronten er dekket i glass???

Endret av Andynator
Skrevet (endret)

Noen som har link til iPhone 7 32 GB i sort hos Djuice? 

Eventuell noen som vet hva de raskeste måten (Må fortsatt være fra Djuice). 

Endret av Anikkp
Skrevet (endret)

Fikk tak i iPhone 7 i går.

Andre som har opplevd at første lading av batteriet går veldig tregt?

Har hatt den i laderen ca siden kl 23 i går, og nå 05:30 er den bare ladet opp til 61%. Batteriet var helt tomt da jeg plugga den i laderen.

Bruker wall-adapteren som fulgte med i eska.

Endret av Ziiimba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...