Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig å komme med en påstand om at telefonen er like god, og samtidig liste opp fordeler med den nye telefonen. Prisforskjellen ifra en iPhone 6S og en iPhone 7 er jo ikke allverdens, og med tanke på forskjellene i ytelse, forbedret kamera, vanntetthet osv så er det vel ikke så rart folk ønsker å gå for en iPhone 7 fremfor iPhone 6S.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

 

Fikk lagt inn bestilling hos Apple.no klokken 09:14 på fredagen, så har status som her:

rKw4jSc.png

 

Så får se når de faktisk sender denne da.

 

Ble oppdatert nå hos meg:

 

VVzPZN3.png

 

Går riktig vei ihvertfall!

 

 

Fikk en ny status på fredagen

4KKL7Xx.png

 

Så de må ha noen på lageret da, får se når de får sendt den, håper på iløpet av dagen.

 

Edit: også blitt trukket penger fra konto  :thumbup:

Endret av swatch
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Merkelig å komme med en påstand om at telefonen er like god, og samtidig liste opp fordeler med den nye telefonen. Prisforskjellen ifra en iPhone 6S og en iPhone 7 er jo ikke allverdens, og med tanke på forskjellene i ytelse, forbedret kamera, vanntetthet osv så er det vel ikke så rart folk ønsker å gå for en iPhone 7 fremfor iPhone 6S.

Nå har ikke jeg sjekka pris på 6s, men om den bare er litt billigere,så sier jeg heller: hvorfor selges 6s til blodpris?

 

Edit: har sjekka nå. Kun 1000kr i forskjell . Då er det jo ikke tvil. Bare og glemme 6S

Endret av Bruker-405938
Lenke til kommentar

Er det noen som har mottatt sendingsbekreftelse ifra Telenor / Djuice i det hele og store? Har de begynt å sende ut telefoner? Begynner å miste litt oversikten her når tråden går fremover i et uravelig tempo. :tease:

Ingen link verken fra Djuice eller Telenor, zzZ. Fikk ikke du Djuice-link før helgen? Isåfall; har du mottatt sendingsbekreftelse, eller har Djuice faktisk ikke hatt Plus-er i sort på lager?
Lenke til kommentar

Er det noen som har mottatt sendingsbekreftelse ifra Telenor / Djuice i det hele og store? Har de begynt å sende ut telefoner? Begynner å miste litt oversikten her når tråden går fremover i et uravelig tempo.  :tease:

Jepps, dama fikk 7 128GB Gold på fredag, og jeg fikk 7 Pluss 128GB Gold på lørdag fra Telenor..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...