Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Merkelig å komme med en påstand om at telefonen er like god, og samtidig liste opp fordeler med den nye telefonen. Prisforskjellen ifra en iPhone 6S og en iPhone 7 er jo ikke allverdens, og med tanke på forskjellene i ytelse, forbedret kamera, vanntetthet osv så er det vel ikke så rart folk ønsker å gå for en iPhone 7 fremfor iPhone 6S.

Nå har ikke jeg sjekka pris på 6s, men om den bare er litt billigere,så sier jeg heller: hvorfor selges 6s til blodpris?

 

Edit: har sjekka nå. Kun 1000kr i forskjell . Då er det jo ikke tvil. Bare og glemme 6S

 

 

Ting selges for det markedet er villig til å betale for det. Slik vil det alltid være.

Lenke til kommentar

Er det noen som har mottatt sendingsbekreftelse ifra Telenor / Djuice i det hele og store? Har de begynt å sende ut telefoner? Begynner å miste litt oversikten her når tråden går fremover i et uravelig tempo.  :tease:

 

Min ble sendt fra Telenor på torsdag og jeg hentet den på fredag etter jobb. Vanlig 7´er matt sort 128GB.

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

 

 

Er det slik at hvis man spanderer en øl over Vipps så får man en bestillingslenke til 7 plus 128Gb i hvilken som helst farge?

Tror du på julenissen?

Tror det kan ordnes.

 

Hvordan kan man få opp humøret ditt? Fikse deg en link? ;)

Da hadde humøret blitt helt topp!

Spesielt hvis det er en matt sort 128gb, men det spiller vel egentlig ingen rolle:)

Lenke til kommentar

 

 

Fikk lagt inn bestilling hos Apple.no klokken 09:14 på fredagen, så har status som her:

rKw4jSc.png

 

Så får se når de faktisk sender denne da.

 

Ble oppdatert nå hos meg:

 

VVzPZN3.png

 

Går riktig vei ihvertfall!

 

 

Fikk en ny status på fredagen

4KKL7Xx.png

 

Så de må ha noen på lageret da, får se når de får sendt den, håper på iløpet av dagen.

 

Edit: også blitt trukket penger fra konto  :thumbup:

 

 

Og der fikk Apple sendt den!  :w00t:  :woot:

 

BDU8Hxa.png

Lenke til kommentar

 

Er det noen som har mottatt sendingsbekreftelse ifra Telenor / Djuice i det hele og store? Har de begynt å sende ut telefoner? Begynner å miste litt oversikten her når tråden går fremover i et uravelig tempo.  :tease:

 

 

Min ble sendt fra Telenor på torsdag og jeg hentet den på fredag etter jobb. Vanlig 7´er matt sort 128GB.

Grønn av misunnelse her, bestilte den samme fra Telia 09:04. Ikke sett snurten av den :(
Lenke til kommentar

 

 

 

Fikk lagt inn bestilling hos Apple.no klokken 09:14 på fredagen, så har status som her:

rKw4jSc.png

 

Så får se når de faktisk sender denne da.

 

 

Ble oppdatert nå hos meg:

 

VVzPZN3.png

 

Går riktig vei ihvertfall!

 

Fikk en ny status på fredagen

4KKL7Xx.png

 

Så de må ha noen på lageret da, får se når de får sendt den, håper på iløpet av dagen.

 

Edit: også blitt trukket penger fra konto  :thumbup:

 

Og der fikk Apple sendt den!  :w00t:  :woot:

 

BDU8Hxa.png

Kan trygt si at de 1500 gangene jeg har vært inne å sjekket statusen min fra Apple så har det stått det samme hver gang. 18 OKT - 31 OKT

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Fikk lagt inn bestilling hos Apple.no klokken 09:14 på fredagen, så har status som her:

rKw4jSc.png

 

Så får se når de faktisk sender denne da.

 

Ble oppdatert nå hos meg:

 

VVzPZN3.png

 

Går riktig vei ihvertfall!

 

Fikk en ny status på fredagen

4KKL7Xx.png

 

Så de må ha noen på lageret da, får se når de får sendt den, håper på iløpet av dagen.

 

Edit: også blitt trukket penger fra konto  :thumbup:

 

Og der fikk Apple sendt den!  :w00t:  :woot:

 

BDU8Hxa.png

Kan trygt si at de 1500 gangene jeg har vært inne å sjekket statusen min fra Apple så har det stått det samme hver gang. 18 OKT - 31 OKT

 

 

Var veldig vag leveringsdato du fikk da, trolig har de ikke fått inn telefonen enda og kommer til å endre på datoen din når de får inn nok telefoner?

 

DHL som skal levere min telefon, visstnok allerede i morgen, som er grei leveringstid her oppe i Tromsø :thumbup: 

94Jr1GS.png

Lenke til kommentar

Grønn av misunnelse her, bestilte den samme fra Telia 09:04. Ikke sett snurten av den :(

Min leverandør er også Telia, og jeg har fått høre at de har fått et veldig lite parti av Apple.

 

...og det vet jeg ikke om jeg skal tro på. Telia er en av norges største teleoperatører, selvsagt har de fått en haug med enheter!

Lenke til kommentar

 

Grønn av misunnelse her, bestilte den samme fra Telia 09:04. Ikke sett snurten av den :(

Min leverandør er også Telia, og jeg har fått høre at de har fått et veldig lite parti av Apple.

 

...og det vet jeg ikke om jeg skal tro på. Telia er en av norges største teleoperatører, selvsagt har de fått en haug med enheter!

 

Ja de sitter nok bare å ruger på de for å irritere kundene sine...

Lenke til kommentar

Da har Eplehuset begynt å sende noen Plus-modeller, til tross for e-post om ubekreftet levering sent november. Min iPhone 7 Plus 128GB (Gull) har blitt sendt fra lageret i Trondheim i ettermiddag, og er hos meg i Oslo i morgen! :D Gledelig overraskelse på en mandag. Det står dog enda på lagerstatus hos eplehuset.no at de har ubekreftet leveringsdato fra leverandør for nettbutikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er det noen som har mottatt sendingsbekreftelse ifra Telenor / Djuice i det hele og store? Har de begynt å sende ut telefoner? Begynner å miste litt oversikten her når tråden går fremover i et uravelig tempo.  :tease:

 

Min ble sendt fra Telenor på torsdag og jeg hentet den på fredag etter jobb. Vanlig 7´er matt sort 128GB.

Grønn av misunnelse her, bestilte den samme fra Telia 09:04. Ikke sett snurten av den :(

 

Bestilte fra Telia 09.01. Enda ikke mottatt sporing. Dette var dog gagatsvart 128 GB da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...