Gå til innhold

KickassTorrents er nede for telling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Historien har vist at piratkopiering fungerer utmerket uten internett. Blir internettet "stengt" for piratkopiering finner det andre veier.

Snakker du om å kopiere Tante Klara Klok sin oppskrift på kanelboller? :p

Avskrift på numpaden: 37 milliarder 1-ere og 0-er i riktig rekkefølge per DVD-film :lol:

 

Nei, jeg tenkte nok ikke på avskrift, men bytte av medier hånd til hånd. Mediet har riktignok endret seg opp gjennom historien. Papir - kassetter - disketter - Zipdrive - minidisk - CDer - DVDer - minnepinner - eksterne harddisker - eksterne SSDer.

 

Poengene er bare at internett over hodet ikke er noen forutsetning for piratkopiering og at piratkopiering finner sine veier uansett.

 

PS. Jeg piratkopierer rett som det er "hemmelige matoppskrifter". Riktignok med kamera, ikke blyant. :)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

>KickassTorrents er nede for telling

 

Og med det, ett minutts stillhet fra meg.

 

Har brukt KAT som min go-to side siden TPB begynte å slite for alvor. Med minkende resterende diskplass som et resultat.

 

Håper det ikke tar lang tid før dem er oppe igjen, for jeg søker på KAT omtrent daglig.

Lenke til kommentar

Ut i fra hvem som blir tatt ned og av hvilken grunn, denne saken hvitvasking av penger, så har jeg troen på at en non-profit torrentside som opererte slik som KT ville fått leve.

 

For de som ikke har fått det med seg, så føyet KT seg etter takedown requests. Det vil si at hvis rettighetshaverne ønsket materiale fjernet, så fjernet KT det, no questions asked.

 

Har du vært bruker av KT så har du kanskje sett at enkelte nye torrents bare har ligget ute i 1-2 dager før de er borte og at nærmeste resultat på søkene dine (spesielt serier) kunne være flere år gamle.

Lenke til kommentar

"I tillegg skal kryssjekking av IP-adresser utlevert fra Apple og Facebook..."

 

Ingen som reagerer på dette???

 

Er det så mye å reagere på?  Facebook spesielt er jo kjent for å drite i brukerne sine og å utlevere all info de har så fort Onkel vil vite noe.  Litt mer interessant at Apple legger seg på rygg kanskje, men så lenge det ikke går ut over inntjeningen så er vel heller ikke de så fryktelig interessert.

Lenke til kommentar

 

"I tillegg skal kryssjekking av IP-adresser utlevert fra Apple og Facebook..."

 

Ingen som reagerer på dette???

 

Er det så mye å reagere på?  Facebook spesielt er jo kjent for å drite i brukerne sine og å utlevere all info de har så fort Onkel vil vite noe.  Litt mer interessant at Apple legger seg på rygg kanskje, men så lenge det ikke går ut over inntjeningen så er vel heller ikke de så fryktelig interessert.

 

Hvorfor skal dem kryssjekke? Skal dem ta kundene til siden, og ikke de som driver siden nå? Og hvordan fungerer dette på Apple? 

Lenke til kommentar

 

 

Håper ikke folk blir motløse nå. Ser vi mot slutten av piratkopiering?

 

Finnes jo andre alternativer, men av de torrentsidene jeg vet om, så var Kickasstorrents den beste og hadde best layout på siden. Enkel å bruke.

 

 

Ja, flest seeds og mest innhold. Blir nok pirat havnen med VPN videre :-)

Trenger du VPN? Jeg har NGT og trengdte bare bytte til Google sin DNS

Lenke til kommentar

 

Anbefaler at du finner en ny kilde som vet hva de snakker om.  For å sitere TorrentFreak: "Another mirror that has been widely discussed is kickasstorrents.website (which is NOT a project of Isohunt.to, as some reports suggest)."

 

Det har dukket opp en mengde sider som sier de er "arvtakere" etter Kat, men som TF avslutter artikkelen med å si:

 

"For now, people are probably better off not trusting any “KAT resurrection” claims. The chance of getting your password stolen is higher than finding a site with a true backup of the user database."

Endret av Belfaborac
Lenke til kommentar

 

 

 

Håper ikke folk blir motløse nå. Ser vi mot slutten av piratkopiering?

 

Finnes jo andre alternativer, men av de torrentsidene jeg vet om, så var Kickasstorrents den beste og hadde best layout på siden. Enkel å bruke.

 

 

Ja, flest seeds og mest innhold. Blir nok pirat havnen med VPN videre :-)

Trenger du VPN? Jeg har NGT og trengdte bare bytte til Google sin DNS

 

 

Vet ikke, men har begynt å bruke VPN 24/7 så det passer greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...