Gå til innhold

Hva burde prisen på et brukt 980ti kort være?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la ut mitt MSI 980Ti kort på Finn for litt tilbake først til 4250 kr, så satt jeg den ned til 4000 kr. Fikk bare bud på 3000 og 3500 kr, så jeg sletta annonsen min der. Hadde noen sagt ja til 4250, så hadde jeg nok godtatt det. Folk skal ha ting gratis nesten :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prisen er det folk er villige til å betale. Men 4K er nok greit.

 

Ellers har mange på Finn innstillingen om at man skal prute. Har lagt ut til til veldig gode priser enkelte ganger og allikevel pruter folk. Også solgt småting til lav pris, og folk pruter 50 kroner osv.

Lenke til kommentar

I ren verdi er dem egentlig ikke verd over 3K, spesielt ikke etter ett års bruk. Grunnen er ganske enkelt at 1070 vil være like bra eller bedre, med nyere teknologi og 2gb mer vram. Den blir priset opptil 5500 i norge ut ifra det jeg forstår, og dermed blir det å betale 4-5K for et brukt 980Ti helt latterlig om man har tid å vente i en måneds tid.

Å prise dem til 5000 på finn er å spille på de med lite datakunnskap, og det er en uting.

Endret av Enlightened
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Jeg vet nesten ikke hva som er verst, pruterne på finn - eller folka som legger ut pcene sine til latterlige priser..

 

Folk som legger ut for høyt, er bruktmarked men alle mener brukt skal koste +- nytt.

 

 

Ja.

Selv kjøper jeg ikke elektronikk brukt hvis ikke det er LANGT billigere enn nytt. 

Det at du aldri kan vite hvordan forrige eier har behandlet varen eller hvor ærlig han er koster mye penger.

 

Eneste elektronikk jeg noengang har kjøpt brukt, og til over halv pris, var en mus som jeg overtok  fra en venn som etter 20+ års vennskap jeg VET er anal når det gjelder behandling av utstyr.   Typen som vasker tastaturet sitt to ganger daglig, gnåler i et halvt år om du noengang la en CD på bordet feil vei eller hyler og går i terapi om du toucher skjermen på monitoren hans.

 

Det er fine folk å kjøpe brukt av! (selv om de av og til tror at tinga dems er verdt MER etter sitt eie :p)

Lenke til kommentar

Jeg vil si 3000,- kroner.. Selv om det er verdt mer er det ingen som er villig til å bruke mer penger for ett slikt kort.. Om noen har 4000-5000 kroner kjøper de ikke noe brukt.... Så enkelt er det.. Jeg vil heller si at mange overpriser kortene sine på Finn.. Tror de har ett godt produkt å selge.. men de glemmer at de ikke verken gir garanti eller reklamasjonsrett...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil si 3000,- kroner.. Selv om det er verdt mer er det ingen som er villig til å bruke mer penger for ett slikt kort.. Om noen har 4000-5000 kroner kjøper de ikke noe brukt.... Så enkelt er det.. Jeg vil heller si at mange overpriser kortene sine på Finn.. Tror de har ett godt produkt å selge.. men de glemmer at de ikke verken gir garanti eller reklamasjonsrett...

 

Bare å slenge med kvittering, så ordner det seg. Garanti og reklamasjon følger produktet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...