Gå til innhold

Hva burde prisen på et brukt 980ti kort være?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke glem at det også er følelser inni bildet. En del folk vil nok heller ha toppmodellen (980 ti) fremfor budsjettmodellen. (1070)

 

JA, jeg vet det er helt feil logisk tankegang, men sånn tenker en del. Meg selv inkludert. Se bare hva en original Titan vs. 780 ti går for. 780 ti yter bedre!

Lenke til kommentar

hmm. usikker enda om jeg skal selge mitt. jeg har jo egentlig ikke brukt kortet sånn veldig mye på full fres. har lagt ut for 4k men folk vil vist ha det får mindre. får ta en vurdering om det går for 3,5k. men fikk høre at 980ti med en overclock ville være raskere en 1070 jeg. men men.. sitter med et amp 1080 kort her nå.. men det er jo snakk om mye penger egentlig. men får jo igjenn på skatten da hehe. må jo ha litt i banken å i tilfelle man trenger det. og det er jo litt tullete og oppgradere fra 980ti sånn egentlig :D

Lenke til kommentar

 

Så en type som solgte et msi 980ti han selv hadde kjøpt brukt for 2500 idag. Den gikk fort kan du si  :rofl:

 

Sendte han melding 10 min etter han la det ut. Ikke noe svar :p

 

det var nok flere enn meg og deg som prøvde å gjøre et røverkjøp ja. Siden jeg ikke fikk det og bor en halv time unna håper jeg at kortet var defekt og at jeg kan kose meg med litt skadefryd når den posten dukker opp på forumet  :rofl:

Lenke til kommentar

De som priser brukte 980Ti over 4K, spiller på folks uvitenhet som datakomponenter. Vi som kan og vet, kjøper det selvsagt ikke til den prisen.

Overpriset data hardware er jo ikke noe nytt. Har sett flere som skal ha 5K+++ for datamaskiner fra gtx 500 serie tiden. At alle priser deler til den faktiske verdien, tviler jeg på at vi noensinne får se.

Lenke til kommentar

får jo lik score som tek.no sin test av 1080 kort på overclock i 3dmark da. vetikke helt hva jeg skal tro jeg. men min cpu øker jo scoren litt vil jeg tro. da med mitt gtx 980ti @ 1450 ingame boost +300 på minnet og cpu kjøres på 4,5 ghz og 4ghz på cache. man får jo en god sammenligning kort imellom med 3dmark / unigine. og husk at det gainward kortet er et rimelig high end980ti kort igjenn. du får jo ikke det beste 1070 kortet til 4500. slår jo tek.no sin gtx 1070 kort med 1k poeng. det med en klokk som er garantert stabil som jeg har testa veldig mye. men kan kjøre en ustabil core / mem klokk og score mer og det vil kjøre 3dmark ingen problem. ikke vet jeg nei... men har jo sett 1080 kort score over 20k i 3dmark igjenn mye pga cpu vil jeg tro for de klokka ikke mye mer en 2,150 ingame boost liksom. men en ting jeg ser er at jeg scorer lavere på fps hvis jeg kjører samme benchmark da. Q_Q

Endret av /-eple-\
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...