Gå til innhold

Sid Meier’s Civilization VI - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deler av det visuelle kan kanskje få spillet til å virke noe mer barnslig enn eldre spill? Men mekanisk sett virker det mye mer interessant enn civ 5 ihvertfall. Mer mulighet til å kontinuerlig tilpasse seg omgivelsene i tech/civic-system og regjering, større grunn til å lage og bruke et godt militær, konkurransen rundt great people, optimalisering av plassering av byer og distrikter, og mulighet til å i større grad forstå hvorfor AI-spillerne gjør slik de gjør. Samt at ulike civs ser ut til å være betydelig mer unike enn før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har prisen på Civ 6 ligget på 599 kr hele tiden ? Sjekka steam her om dagen og mente jeg har sett det billigere der.

 

Mye, -mye- billigere på GreenManGaming. 376/500 kroner for standard/deluxe, litt avhengig av dollarkursen.

 

PS: Må lage bruker der for å få den prisen.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk nettopp mail fra Elkjøp, som vil ha meg til å skrive en omtale av produktet. Litt tidlig. Det minnet meg på at jeg kanskje kunne preloade nå, og ganske riktig, produktnøkkelen har dukket opp på "min side". Men når jeg prøver å aktivere den i Steam, får jeg beskjed om at den ikke er gyldig (ja, jeg har kvadruppelsjekket). Skal det ikke fungere enda?

Lenke til kommentar

Fikk nettopp mail fra Elkjøp, som vil ha meg til å skrive en omtale av produktet. Litt tidlig. Det minnet meg på at jeg kanskje kunne preloade nå, og ganske riktig, produktnøkkelen har dukket opp på "min side". Men når jeg prøver å aktivere den i Steam, får jeg beskjed om at den ikke er gyldig (ja, jeg har kvadruppelsjekket). Skal det ikke fungere enda?

 

Hadde to nøkler på min Elkjøp account. Det var den nederste av disse jeg måtte regge først. Fikk beskjed om at den øverste var en addon pack til et annet spill "Aztec pack til Civ iv" og at hovedspillet måtte regges først. La det inn og det begynte å preloade umiddelbart. Får dog ikke lov å spille enda. Står ikke på min account når det slippes løs men leser her at de er fredag kveld?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...