Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

 

Lol.. han nådde 570 meter og endte på sykehus etter at landingen ikke gikk helt som planlagt.

Neste rakett som han alt har døpt Rockoon skal i følge den selverklærte rakettforskeren nå 110 000 meter.. #PogChamp

 

God humor, men liker på sett å vis motet til denne karen.. kanskje dumdristig men han er iallefall ikke redd for å undersøke ting selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Lol.. han nådde 570 meter og endte på sykehus etter at landingen ikke gikk helt som planlagt.

Neste rakett som han alt har døpt Rockoon skal i følge den selverklærte rakettforskeren nå 110 000 meter.. #PogChamp

 

God humor, men liker på sett å vis motet til denne karen.. kanskje dumdristig men han er iallefall ikke redd for å undersøke ting selv.

Enig, skulle egentlig ønske flere flatjordere ville undersøkt litt mer.
Lenke til kommentar

Utfra de hverdagslige observasjoner er det naturlig å anta at verden er flat og nærmere 10 000 år gammel. 

 

Men hvis en får stor tillit til vitenskapen, kan en overtales til å tro vi er på en jordklode som er milliarder av år gammel.

Med andre ord så finnes det ikke dokumentasjon og bevis på at jorden er flat, og 10.000 år gammel.

 

Det finnes derimot tonnevis av dokumentasjon og bevis for at jorden er rund, og flere millarder år gammel.

 

Jeg ser imidlertid at dere hevder at absolutt alle forskere, absolutt alle romfarere/astronauter og alle som via eksperimenter kan vise til at jorden er rund og/eller milliarder av år gammel, er i en slags sammensvergelse om å lure alle oss andre til å tro på det de sier.

 

Jeg synes det er ganske interessant å få vite hvordan dere tenker, så la meg spørre om et par ting.

 

 

Spørsmål en; hvor lett er det å få alle de hundretusener av mennesker som har bevis for at jorden er rund og/eller milliarder av år gammel til å aldri forsnakke seg, eller "droppe bomben" om at de lurer oss alle? Og kan vise til bevis for det motsatte? Vedkommende kunne blitt milliardær i løpet av kort tid, men likevel er det ingen som gjør det. Hvorfor ikke?

 

Spørsmål to: Hvorfor er det så viktig å lure oss til å tro at jorden er rund, og flere milliarder år gammel?

 

Spørsmål tre: Hvis dere ikke tror på evolusjonsteorien; hvor kommer vi fra? Er "flat earthers" religiøse og tror på at Gud skapte planter, dyr, mennesket, jorden, solen, universet og så videre?

 

Spørsmål fire: Hva mener flat earthers om hollow earth teorien?

Endret av Molekylet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De er besvart fra før her, og mange steder på internett. 

 

Å skyte seg opp i en rakett uten en plan om å hoppe ut i fallskjerm, er vel å bedrive selvskading.

Det kan tenkes at han i virkeligheten ønsker å skade seg selv. 

 

Har sett litt på en teori om at glasskuppelen over den flate jorda kan være pyramideformet, og gulvet i pyramiden kan være verdens fire hjørner. Og mellom disse fire hjørnene kan det være en liggende sirkel med Antarktis som omkrets. 

 

Dette kan stemme med at "All-seeing Eye" er i toppen av pyramiden, eller like over himmelens port. Toppen av en pyramide vil også ligne på et telt - det står skrevet at Gud har strukket ut himmelhvelvingen som et telt. 

 

Men de nedre delene av glasskuppelen (domen) vil i tilfelle skråne en del innover, som muligens gir for liten plass til lufttrafikk?

 

Og muligens for liten plass til sola når den er i den sydligste banen. 

Lenke til kommentar

 

Har sett litt på en teori om at glasskuppelen over den flate jorda kan være pyramideformet, og gulvet i pyramiden kan være verdens fire hjørner. Og mellom disse fire hjørnene kan det være en liggende sirkel med Antarktis som omkrets. 

 

Dette kan stemme med at "All-seeing Eye" er i toppen av pyramiden, eller like over himmelens port. Toppen av en pyramide vil også ligne på et telt - det står skrevet at Gud har strukket ut himmelhvelvingen som et telt. 

 

Men de nedre delene av glasskuppelen (domen) vil i tilfelle skråne en del innover, som muligens gir for liten plass til lufttrafikk?

 

Og muligens for liten plass til sola når den er i den sydligste banen. 

 

Dette er besvart før her, og du finner masse forklaringer om det på internettet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De er besvart fra før her, og mange steder på internett.

Den vanligste måten å si at man ikke klarer å svare.

 

Jeg klarer ikke å finne noen forklaring noe sted på hvordan (og hvem) som får hundretusener av mennesker til å holde helt kjeft om at jorden er flat, og da tenker jeg på forskere som må ha bevis for det (men som hevder de har bevis for at jorden er rundt), astronauter som med egne øyne må ha sett en flat jord (men manipulert bilder for å få oss til å tro at jorden er rundt) og en hel del andre mennesker som ikke bare synser og tror. Og i det minste, hvorfor skal de ha oss til å tro at jorden er rundt?

 

Det synes jeg du i det minste kan svare på.

 

Jeg finner heller ikke noe sted hva flat-earthers mener om hollow-earth-teorien. I utgangspunktet kan dere vel ikke tro på den, men hvis jorden er tykk, så er det vel en mulighet det også.

 

Men har fått med meg at dere er såkalte "religiøse fanatikere".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

De er besvart fra før her, og mange steder på internett.

Den vanligste måten å si at man ikke klarer å svare.

 

Jeg klarer ikke å finne noen forklaring noe sted på hvordan (og hvem) som får hundretusener av mennesker til å holde helt kjeft om at jorden er flat, og da tenker jeg på forskere som må ha bevis for det (men som hevder de har bevis for at jorden er rundt), astronauter som med egne øyne må ha sett en flat jord (men manipulert bilder for å få oss til å tro at jorden er rundt) og en hel del andre mennesker som ikke bare synser og tror. Og i det minste, hvorfor skal de ha oss til å tro at jorden er rundt?

 

Det synes jeg du i det minste kan svare på.

 

Jeg finner heller ikke noe sted hva flat-earthers mener om hollow-earth-teorien. I utgangspunktet kan dere vel ikke tro på den, men hvis jorden er tykk, så er det vel en mulighet det også.

 

Men har fått med meg at dere er såkalte "religiøse fanatikere".

 

 

Her i tråden er det bare en flatjorder til å svare, mens det er mange til å svare i kommentarfeltene på youtube, og i fb-grupper som "Official flat earth and globe discussion". (Jeg kan selvsagt velge å bare forlate tråden og aldri vende tilbake. )

 

Grupper som "Official.." er fulle av referanser til at frimurerne har skapt Gravity eller G, eller tyngdekraft. Dette er fordi de kan hjernevaske massene på en omfattende måte med denne bibelstridige teorien, så vi ikke skjønner hva frimurerne gjør eller hvem de er. 

 

I begynnelsen sa de her; Gi oss en varsler, bare en! Math Powerland er forsåvidt en varsler, selv om mange tviler på ham. Blant annet har han visst latt som han falt og skadet kneet mens han ble forfulgt(?)

 

Etter hvert har jeg kunne linke til flere, som "satelite whistleblower", og flere "NASA whistleblowers" som disse:

 

https://www.youtube.com/watch?v=qUat1R8MVkM

 

Men den harde kjernen her tror fortsatt på at vi bor på en jordklode. De har spurt etter dokumentasjon på at disse ikke er skuespillere. Og jeg fant fram en business-profil til mannen i den siste videoen. Det var de heller ikke fornøyd med. 

 

Det finnes historier om en skandinav som gikk ned i et hulrom under Nordpolen og fant en slags menneskerase av høye, blonde mennesker... Tja. Tror vel helst at det er oppdiktet, siden det ikke er tegnet inn en hollow earth som vi kan nå i den hebraiske kosmologien. Det store hulrommet lengre nede ser ute til å være Sheol eller dødsriket. Men vi klarer ikke å bore så langt ned.

 

https://pics.me.me/the-more-of-your-data-i-gather-the-more-i-21522864.png

Lenke til kommentar

Etter hvert har jeg kunne linke til flere, som "satelite whistleblower", og flere "NASA whistleblowers" som disse:

Problemet er ikke at folk ikke tror deg. Dersom du forventer å bli trodd når folk ber om beviser da har du skutt skivebom.

 

Det som er den røde tråden for alle slike whistleblowers er at de ikke avkrefter rund jord. Så lenge de ikke avkrefter rund jord har de intet å komme med. Da blir det hele slik som maxRPM holdt på i sidevis. Hans poster innehold vanligvis enten beviser for flat jord som også fungerte på en rund jord, eller så inneholdt de ting som ikke kunne bevises verken på flat eller rund jord. Og da har man ingenting. Vi derimot har beviser som kun fungerer på en globe. Der ligger forskjellen. Der er ikke tro. Det er viten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Men den harde kjernen her tror fortsatt på at vi bor på en jordklode. De har spurt etter dokumentasjon på at disse ikke er skuespillere. Og jeg fant fram en business-profil til mannen i den siste videoen. Det var de heller ikke fornøyd med.

Hva mente du det beviste? Det ga ingen av oss noe beviser verken for eller mot globe eller flat jord.
Lenke til kommentar

 

Men den harde kjernen her tror fortsatt på at vi bor på en jordklode. De har spurt etter dokumentasjon på at disse ikke er skuespillere. Og jeg fant fram en business-profil til mannen i den siste videoen. Det var de heller ikke fornøyd med.

Hva mente du det beviste? Det ga ingen av oss noe beviser verken for eller mot globe eller flat jord.

 

 

Fant han ikke ut at det manglet opplysninger om de indre områdene av Antarktis, noe som tyder på at Antarktis ikke er et ekte kontinent? (dvs et in-kontinent...)

 

Og dama er den samme som fortalte at hun gikk bak noen NASA-ansatte til lunsjpause, og at hun hørte at de lo av hvordan folk kan tro på at de har vært på månen. 

 

Noe som bringer meg videre til romfartøyet Apollo, som bærer navnet til guden Apollo og tallet 11, som ganger 3 blir 33. 

Og guden Apollo har et viktig tilbehør som er en laurbærkrans (Apollo's laurels). Noe som naturligvis mistenkeliggjør Nissan Laurel og FN-flagget som må være omkranset av Apollos laurbærkrans. 

 

Tidligere har jeg trodd at det bare var en "romersk laurbærkrans", men dersom guden Apollo har laurbær som en standard gjenstand, blir det interessant. 

Disse tilbehørene eller accessoirene til gudene er visst enormt viktige, men det krever tid og innsats å oppdage dem og kunne fjerne dem fra sine omgivelser. 

 

For eksempel har guden Tor et tilbehør, Torshammeren. Som er velkjent for oss, men det er ikke så lett å kartlegge accessoirene til utenlandske guder. En egyptisk gud har tilbehøret "fleur de lis" eller liljeblomsten, som jeg selv har begått en del tabber med. Da fryktelig mange produkter har mønstre med denne liljeblomsten. Den er blant annet opphav til det ondskapsfulle tapetet "Black damask". Og nå har jeg altså oppdaget at guden Apollo har laurbærkrans som sitt faste tilbehør. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...