Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Og siden vi snakker om ISS. Husk at NASA ikke er de eneste med en romstasjon. Kineserene har Tiagong-2 i bane, og et privat firma har Genesis I i bane. Genesis er ikke i bruk for mennesker, kun sendt opp for å teste oppblåsbare enheter i rommet. 

Denne eliten, den må jo da ha infiltrert alle nasjoner, private selskaper og slikt? Kongsberg har jo tilogmed levert utstyr som er i drift i rommet. Men de er vel driftet av Eliten de og?

Endret av Håvard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare vite sanninga.

Hvis det er så at ISS er i en bane under satelittene, hvor er så månen i forhold til disse?

Jeg antar at månen burde være i en bane over satelittene igjen, men da burde vi sett satelitter foran månen.

Det er mulig å få ganske heftige nærbilder av månen, nemlig.

F.eks. dette her Tycho-krateret eller hva det nu heter, skal være bare en kilometer eller to bredt.

Målt ut fra det kan dere ikke si at månen er veldig langt borte.

Lenke til kommentar

Vil bare vite sanninga.

Hvis det er så at ISS er i en bane under satelittene, hvor er så månen i forhold til disse?

Jeg antar at månen burde være i en bane over satelittene igjen, men da burde vi sett satelitter foran månen.

Det er mulig å få ganske heftige nærbilder av månen, nemlig.

F.eks. dette her Tycho-krateret eller hva det nu heter, skal være bare en kilometer eller to bredt.

Målt ut fra det kan dere ikke si at månen er veldig langt borte.

Here you go: https://www.google.co.id/search?q=iss+in+front+of+moon&client=ms-android-google&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjfrsjw3sXQAhWIt48KHYyEBo4Q_AUIBygB&biw=412&bih=604

 

Størrelser sett i forhold til hverandre er litt vanskelig å gjennomskue, eller?

Lenke til kommentar
så knøttsmå at de ikke kan sees fra ISS. Satelitter kan enkelt ses med en kikkert.

 

Du ser lyset fra dem ja... Tenk deg at du kommer inn i et mørkt rom i kjelleren uten noe lys i det rommet. Hvor mye av det som er i rommet ser du? Ingenting... Så tenner du en lommelykt og lyser rundt i rommet. Vil du nå se hva som er i det rommet,? Hvorfor SER du det som er i rommet? Jo, fordi øynene dine oppfatter lyset som blir reflektert tilbake til øynene dine, fra gjenstandene.. Altså samme som om sola  lyser på satelitter og lyset reflekterte fra dem... Ikke gjør deg til en komplett idiot for å tro på dette er du snill....

Lenke til kommentar

Og siden vi snakker om ISS. Husk at NASA ikke er de eneste med en romstasjon. Kineserene har Tiagong-2 i bane, og et privat firma har Genesis I i bane. Genesis er ikke i bruk for mennesker, kun sendt opp for å teste oppblåsbare enheter i rommet.

Denne eliten, den må jo da ha infiltrert alle nasjoner, private selskaper og slikt? Kongsberg har jo tilogmed levert utstyr som er i drift i rommet. Men de er vel driftet av Eliten de og?

Det meste av romforskning er driftet av Eliten ja. Hva de gjør vet jeg ikke. Men det jeg vet er at de har faket det siden første gang de sier de var der. Eliten er i Kina også. Desse folkene er kanskje ikke beslektet slik europeere og amerikanske er men de har et broderskap som avlegger løfter med døden til følge om de bryter dem. Og de får holde på slik fordi vi vanlige folk ikke gjennomskuer dem. Du har kanskje lest på media at Kanye West har fått et sammenbrudd. Jeg hørte talen han talte under en konsert før ham ble innlagt. Det var bare en frigjørelse til å tale egne meninger som går imot visse verdslige nikkedukker. Han har selv vært en og vil frigjøre seg. Så de spenner han fast nå i belter og medisinerer ham tungt så han ikke skal gjøre slikt igjen.

Se talen her.

https://www.youtube.com/shared?ci=YWLY7hW6YWQ

 

Se en litt bedre tekstet versjon av noe han sa under konserten. Og et intervju av DMX som var en kristen rapper til å begynne med. Og Justin Bieber synge en kristen sang nå 20. September i år. https://www.youtube.com/shared?ci=IrgQXZdaE28

 

Her kan du lese om 10 astronauter og flere som døde under apollo programmet. Gus grissom og to andre som skulle være de første astronautene på månen uttrykte flere ganger at dette ikke kom til å gå. Han hadde sagt det til kona og da han døde i en "ulykke" så gikk kona og sønnen til sak som ikke har kommet noen vei. Sier NASA det er en ulykke ja da er det en ulykke. Paul Jacobs var en etterforsker som spurte en av geologene om månesteinene var ekte. Geologen lo under rettssaken. 90 dager senere døde Paul jacobs og kona av kreft. Thomas baron som sto for design av Command modulen døde av at bilen ham satt i ble påkjørt av et tog. James irwin en Apollo 15 astronaut ble en født på ny kristen i sine eldre dager og ville kontakte Bill Kaysing. Bill Kaysing var kjent for å tro at månelandingen var løgn.

Før James Irwin rakk å bli intervjuet av Bill, så døde han av hjerteattakk. https://www.google.no/amp/s/aplanetruth.info/2015/03/31/24-why-did-so-many-apollo-astronots-die-mysterious-deaths-in-just-three-years-time/amp/?client=safari

Endret av maxRPM
Lenke til kommentar

 

 

Nå sa vi vel at ISS er i en bane lavere enn satelittene, og at de derfor ikke vises på bildene av jorda, da de er oven?

Og videoen din, som i starten hinter til at NASA = Øgler... Tror du på at reptiler har tatt over eliten også?

 

Også sammenligner den jo heletiden klipp fra verdensrommet med spesialeffekter i Gravity, en film fra 2013. Hadde vi sånne effekter hvis vi ser tilbake, bare til år 2000? Bare se på Ringenes Herre, det ser jo ikke akkuratt ekte ut? Men NASA publiserte videoer da og.

 

Rundt 05:40 påstår han at han viser "NASA-footage", noe han helt tydlig har laga selv. Ikke er det kildehenvisning til det heller. Men det skal vi tro på?

Nei. Jeg tror ikke på reptiler og aliens. Det er Alex Jones og David Icke konspirasjoner som er villedende. De fleste satelitter som er "sendt opp" er i low earth orbit. Dvs 400km over jorden. Den lyskasteren som detter på astronauten ser mistenkelig ut som det ekte månevideo som er vist til offentligheten. Men det er gjort i studio. Det er så mye som er forklart av NASA som vi skal tro på og som dere ser på som verfiserbart fordi de har unnskyldninger for alt som dere kan repitere og da er det sant. Jeg faller ikke for det. De prøvde aldri månelanderens rakettmotor på jorden som skulle sende fra månen. Men dette gikk knirkefritt på månen fordi de har videobevis som dere tror på. Og ja jeg har sett en del videoer fra NASA fra før år 2000. Må si Star wars fra 1970 gjorde en bedre jobb.

Jeg er veldig nysgjerrig. Hva slags utdanning og jobb har du?

Bump

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor ser du ingen biler eller mennesker på det bildet tror du?

Man ser jo byer, så man burde jo ha sett masse biler i gatene der

 

Hvorfor er det slik at vi kan se et krater på månen som er bare noen få km, i detalj. Mens fra månen er jorda bare ei blå "klinkekule".

Noe med størrelsesforholdet som ikke stemmer.

 

Oppmunterer forøvrig folk til å se nøye på de gjennomsiktige delene av månen, og se hvordan disse alltid skifter farge etter bakgrunnen (himmelen).

Månen er dermed ikke en kuleformet stein.

Lenke til kommentar

 

Mener dette krateret

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Tycho_(crater)

 

Tycho Brahe kunne se dette på 1500-tallet, og det går nesten an å se det uten kikkert også...

 

Tilsvarende burde det jo gå an å se lignende strukturer på jorda fra månen, og jorda burde se ganske svær ut fra månen.

Men den ser slik ut:

 

moon_and_earth_lroearthrise_frame_0.jpg

Endret av Porcius Festus
Lenke til kommentar

 

Og siden vi snakker om ISS. Husk at NASA ikke er de eneste med en romstasjon. Kineserene har Tiagong-2 i bane, og et privat firma har Genesis I i bane. Genesis er ikke i bruk for mennesker, kun sendt opp for å teste oppblåsbare enheter i rommet.

Denne eliten, den må jo da ha infiltrert alle nasjoner, private selskaper og slikt? Kongsberg har jo tilogmed levert utstyr som er i drift i rommet. Men de er vel driftet av Eliten de og?

Det meste av romforskning er driftet av Eliten ja. Hva de gjør vet jeg ikke. Men det jeg vet er at de har faket det siden første gang de sier de var der. Eliten er i Kina også. Desse folkene er kanskje ikke beslektet slik europeere og amerikanske er men de har et broderskap som avlegger løfter med døden til følge om de bryter dem. Og de får holde på slik fordi vi vanlige folk ikke gjennomskuer dem. Du har kanskje lest på media at Kanye West har fått et sammenbrudd. Jeg hørte talen han talte under en konsert før ham ble innlagt. Det var bare en frigjørelse til å tale egne meninger som går imot visse verdslige nikkedukker. Han har selv vært en og vil frigjøre seg. Så de spenner han fast nå i belter og medisinerer ham tungt så han ikke skal gjøre slikt igjen.

Se talen her.

https://www.youtube.com/shared?ci=YWLY7hW6YWQ

 

Se en litt bedre tekstet versjon av noe han sa under konserten. Og et intervju av DMX som var en kristen rapper til å begynne med. Og Justin Bieber synge en kristen sang nå 20. September i år. https://www.youtube.com/shared?ci=IrgQXZdaE28

 

Her kan du lese om 10 astronauter og flere som døde under apollo programmet. Gus grissom og to andre som skulle være de første astronautene på månen uttrykte flere ganger at dette ikke kom til å gå. Han hadde sagt det til kona og da han døde i en "ulykke" så gikk kona og sønnen til sak som ikke har kommet noen vei. Sier NASA det er en ulykke ja da er det en ulykke. Paul Jacobs var en etterforsker som spurte en av geologene om månesteinene var ekte. Geologen lo under rettssaken. 90 dager senere døde Paul jacobs og kona av kreft. Thomas baron som sto for design av Command modulen døde av at bilen ham satt i ble påkjørt av et tog. James irwin en Apollo 15 astronaut ble en født på ny kristen i sine eldre dager og ville kontakte Bill Kaysing. Bill Kaysing var kjent for å tro at månelandingen var løgn.

Før James Irwin rakk å bli intervjuet av Bill, så døde han av hjerteattakk. https://www.google.no/amp/s/aplanetruth.info/2015/03/31/24-why-did-so-many-apollo-astronots-die-mysterious-deaths-in-just-three-years-time/amp/?client=safari

CIA er vel organisasjonen som beskytter eliten og utfører ulykker på personer som kan avsløre dem og mer enn det. Ikke rart de lager så bra filmer som Jason Bourne. De har sitt utspring fra sannheten de holder hemmelig men kan uttrykke det i filmer og vi ser det som underholdning.

Jason Bourne sa i Bourne Supremacy til Neski jenta som var datter av de første Bourne drepte. Hvordan døde foreldrene dine. Neski jenta sa de døde i en ulykke. Nei sa Bourne. Jeg drepte dem. Hvorfor leve på en løgn fra myndighetene.

Lenke til kommentar

Om man sammenligner med månen sett fra jorden er jo jorden enorm på det bilde:

 

moon-wide.jpg

Månen er da også mye mindre enn jorda, det er vi enige om.

Noe som burde gjenspeile seg i utsynet fra månen.

Utfra en målestokk som gis av Tycho-krateret, burde vi vel sett direkte ned på f.eks. Skandinavia og ikke vært i stand til å se hele jorda fra månen.

På samme måten er heller ikke et fly i stand til å se hele jordoverflata. Månen kan ikke være "ute i rommet" fordi vi ser så mange detaljer av den fra jorda.

Den månen som er på dette bildet, er forholdsvis liten.

Men legg gjerne merke til den blikkstille vannoverflaten og den linjerette avspeilingen av månen, noe som ikke er mulig i vann som kurver svakt oppover.

Lenke til kommentar

Vann som kurver oppover ja.... er vi er der - ENDA?! 

Stor vs liten måne er enkelt forklart ved bruk av forskjellig optikk, dette veit du så godt nå, dette er blitt hamret inn i hodet ditt så mange ganger nå at du snart burde forstått det. Kan du, jeg (og flere her inne) ber deg - igjen - som så mange ganger før, komme med.... noe nytt

Lenke til kommentar

Hvorfor leve på en løgn fra hipster media? Du sluker jo alt som kommer fra YouTube rått.

Nei jeg sluker ikke alt. Jeg siler ut en god del. Jeg begynte allerede i 2004-5 å se på konspirasjoner som 11.Septemeber. Så ble det månelandingen. Så ser det ut som det går an å skjule en flat jord av samme folkene

Altså den som tror på flat jord må tro på konspirasjon. Det er umulig å tro på flat jord uten å tro at NASA og romorganisasjoner har løyet for hele verden sine romturer ISS og månelandinger. Og med all CGI og animasjoner som vises oss i akkurat dette. Så ser det ut som dette er deres ekspertise. Se bare denne videoen

https://www.youtube.com/shared?ci=LAaaUVGOWm0

Der folkene vises i bakgrunnen som folk på et filmsett ser akkurat ut som den videoen som er presentert til folket av månelandingen.

Endret av maxRPM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...