Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

 

 

Mye prat og diskusjon om fakta, uten framstilling av noe som helst poeng som viser til at lys refrakterer på en måte som gjør det mulig for skyskrapere å gå under horisonten (sett fra sjøen). Fyren ser heller ikke ut til å forstå at på en globe, uansett hvor du står, vil retningen du ser mot kurve nedover (i makro perspektv selvfølgelig).

 

Han prøver å framstå intelligent, men avslører seg selv når han kommer til punktet om 24 timers sol på sydpolen om vinteren (når det er sommer der). Hans intelligente kommentar er selvfølgelig at det stemmer ikke og at videor som viser 24 timers sol i sydpolen er fake. Verifiserbare fakta er fake for FE-folk sier det er sånn.

 

Flott, da kan du og han forklare disse folkene for en vanvittig illusjon de har opplevd når de var å filma på sydpolen:

 

Og du kaller en video på 1.40 for verifiserbar fakta for 24 timers sol. Bare fordi et filmteam har dratt ned? Det kan vær de startet i god tro om å lage en dokumentar. Men de har da kanskje blitt truet på livet om å fortelle om at der er 24 timer sol når der ikke er det. Samme som astronautene på ISS må lyve hver bidige dag og Neil Armstrong helt til sin død der han gjorde få intervjuer med kodede beskjeder til folket som ante litt.

Sjekk denne videoen

https://www.youtube.com/shared?ci=SS1PVNp-TmM

om desse kameraene nede på sydpolen som filmer døgnet rundt. De filmer ikle døgnet rundt. De klippes, likeså med ISS 24/7

 

Se 12m og 30s ut i denne videoen

https://www.youtube.com/shared?ci=95E6laVfNoQ for å se en av Neil Armstrongs kodede beskjeder. Hele videoen er satt sammen av TETs truth tube. Han lager de beste sammensatte flat jord NASA falskeri videoer så jeg vet om. Han er forresten norsk og har noen videoer med norske innslag.

 

Beklager at jeg begynte å skrattle av den setningen der. Hør her, kjære deg. Verifiserbare fakta er nettopp det, verifisert fakta. Det er noe som er verifisert fra så mange hold, at det regnes som fakta. Dra dit selv og bevis oss alle feil! Ingen gidder å høre på det pisset om at alt er fake og at folk blir truet på livet for å holde det hemmelig.

 

Jeg så på den videon din og det ble enda en latterkule. Jeg merker jeg blir flau på vegne av vedkommende med utsagn som "you will never look down at the horizon... this proves the earth is not a ball". Seriøst?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er strengt tatt bare å bruke en satelitt-finner og en vanlig parabol, så følge signalet. Eller til og med triangulere :)

Eller ett middels kraftig teleskop, så kan man se ISS med egne øyne. Mulighetene er mange og billige, men ingen er forsøkt.

 

Men viljen til å undersøke noe er fraværende, men viljen til å avfeie alt av beviser som løgn er ekstremt stor.

Problemet med å bruke en vanlig parabol, er at de fleste TV-sattelittene ligger i en geostasjonær bane ved ekvator. Så for å finne f.eks Thor 6, må man litt utenfor kysten av Ghana for å være rett under. Derfor tenkte jeg kanskje ISS var lettere, da den passerer over Norge fra tid til annen.

Tror du ikke det er enklere og billigere å gjøre alt på bakkenivå? Spesielt når jorden er stasjonær og flat? Geostasjonære satelitter rundt en roterende jordklode. Gi meg en brems. Hvordan er de i samme posisjon hele tiden siden satellittmottakere er posisjonert fast når de først har funnet signalet. Med pffft pffft rakettmotor montert rundt hele satelitten? Så styrer de denne fra bakken med en radiostyrt kontroll?

Alt er oppdiktet av makten som liker å beholde makten. De er i slekt og eier det meste av media og vitenskap vi idag skal lære er hva de har godkjent selv om det meste er fantasi og ikke virkelig. De fleste som lærer om universet på skoler idag har mastergrad i noe som ikke er virkelig.

https://www.youtube.com/shared?ci=MEYBdQnpTSo

Her er en video om denne blodlinjen til Eliten. Fra 9m 30s kan du se at de fleste amerikanske presidenter og høyt aktet politikere slekter med hverandre. Obama er for eksempel søskenbarn med Dick Cheney og i slekt med Bush og slektstavlen går tilbake til Europeiske maktmennesker som Winston Churchill og engelske regenter. Aleister Crowley. Grunnleggeren av moderne satanisme er visstnok faren til moren til George Bush jr.

Lenke til kommentar

 

 

Det er strengt tatt bare å bruke en satelitt-finner og en vanlig parabol, så følge signalet. Eller til og med triangulere :)

Eller ett middels kraftig teleskop, så kan man se ISS med egne øyne. Mulighetene er mange og billige, men ingen er forsøkt.

 

Men viljen til å undersøke noe er fraværende, men viljen til å avfeie alt av beviser som løgn er ekstremt stor.

Problemet med å bruke en vanlig parabol, er at de fleste TV-sattelittene ligger i en geostasjonær bane ved ekvator. Så for å finne f.eks Thor 6, må man litt utenfor kysten av Ghana for å være rett under. Derfor tenkte jeg kanskje ISS var lettere, da den passerer over Norge fra tid til annen.

Tror du ikke det er enklere og billigere å gjøre alt på bakkenivå? Spesielt når jorden er stasjonær og flat? Geostasjonære satelitter rundt en roterende jordklode. Gi meg en brems. Hvordan er de i samme posisjon hele tiden siden satellittmottakere er posisjonert fast når de først har funnet signalet. Med pffft pffft rakettmotor montert rundt hele satelitten? Så styrer de denne fra bakken med en radiostyrt kontroll?

Alt er oppdiktet av makten som liker å beholde makten. De er i slekt og eier det meste av media og vitenskap vi idag skal lære er hva de har godkjent selv om det meste er fantasi og ikke virkelig. De fleste som lærer om universet på skoler idag har mastergrad i noe som ikke er virkelig.

https://www.youtube.com/shared?ci=MEYBdQnpTSo

Her er en video om denne blodlinjen til Eliten. Fra 9m 30s kan du se at de fleste amerikanske presidenter og høyt aktet politikere slekter med hverandre. Obama er for eksempel søskenbarn med Dick Cheney og i slekt med Bush og slektstavlen går tilbake til Europeiske maktmennesker som Winston Churchill og engelske regenter. Aleister Crowley. Grunnleggeren av moderne satanisme er visstnok faren til moren til George Bush jr.

 

Men kjære deg. Her gir jeg deg jo verktøyet til å bevise dette for meg. Så gjør det!

 

Edit: Og når det kommer til geostasjonære satelitter, så er ikke det ikke så magisk som du får det til å høres ut som. De snurrer samme retning rundt jordkloden, i en høyere hastighet enn jorda, sånn at de relativt sett er over samme punkt på jorda konstant. De står ikke stille, de roterer med jorda. 

 

GPS-satelittene derimot er ikke geostasjonære, men beveger seg rundt jorda. Det er dog så mange av de at flere av de er synlig til en hver tid (nesten). Det hender en gang i blant at det ikke er nok satelitter synlig enkelte steder over jorden, til at man anser det som nøyaktig nok til at f.eks fly kan bruke det til navigasjon.

Endret av Håvard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mer knute på tråden i Flat-Earth-bevegelsen... Patricia Steere flyttet for en tid siden inn hos Antonio Subirats, men hun har nå blitt stemplet som en betalt "shill". Antonio oppdaget at hun blir betalt 3000 dollars annenhver uke, men hvem betaler pengene? Etter alt å dømme har hun nå flyttet ut igjen.

Patricia Steere omtales som vakker, men med en kunstig hårfarge og svært blek hud som får henne til å se litt overjordisk ut. Kan rett og slett være at hun er en "ginger" som ikke tåler sol? Folk med oransje hår tåler tradisjonelt ikke sol. Mysteriene er mange...

 

Har også tidligere spurt om, hvorfor er det ikke med noen satelitter på bilder fra rommet?

Vanskelig å forfalske, ikke sant... Først er det jorda som skal bevege seg i riktig retning og tempo, deretter 1 satelitt som skal bevege seg, deretter 1 til... En romstasjon til...

Ja, jeg kan forstå at de rett og slett ga opp og ikke gadd forsøke å plotte inn noen satelitter. De har fint grepet ideen om at visse byer og tettsteder lyser opp om natta. Ser ut som ei gullgruve dette her... Men som vanlig, ikke en eneste satelitt. Og det burde vel vært flere satelitter her?

 

maxresdefault.jpg

Lenke til kommentar

 

 

Patricia Steere omtales som vakker, men med en kunstig hårfarge og svært blek hud som får henne til å se litt overjordisk ut.

 

Nei, hun ser faktisk akkurat ut som jeg ville forventet at et menneske fra vår planet ville sett ut.

 

 

Kan rett og slett være at hun er en "ginger" som ikke tåler sol? Folk med oransje hår tåler tradisjonelt ikke sol. Mysteriene er mange...

 

 

Fornekter mann vitenskap som f.eks at folk med rødt hår har færre mørke og flere røde pigmenter som er svært ineffektivt mot ultraviolet stråling så må mye om ikke det meste fremstå som mystisk, ja. 

Lenke til kommentar

Please, and thank you :p

 

Det er alltid slik at det ikke er satelitter på bilder fra rommet, uansett høyde. Bortsett fra enkeltsatelitter hvis en søker på Google bilder. Altså, bare enkeltsatelitter og aldri mange satelitter som det burde vært.

 

Fordi du ikke forstår avstand, kontrast og lys.

 

Men la oss si at 5 satellitter var innen samme område så det var mulig å fotografere alle med riktig lys fra solen i forhold til jordens posisjon, - om du mener at 1 satellitt samt jorden og rommet er manipulert dit av nasa eliten, hvordan i huleste har det da noe å si at det ikke er bilde av det samme med et par ekstra satellitter?

Lenke til kommentar

Du kan ikke være seriøs. De fleste satellitter er knøttsmå, husk hvor langt borte de er da?! Og hvorfor i pokker(!) skal verdens teleskoper kaste bort tiden sin til å "motbevise" en flat jord? Tror du ikke de har bedre ting å drive med?

"Hei, kanke jeg bare låne dette $$$$$$-teleskopet her bittelitt, tar bare 5min, du kan jo bare gå på dass å drite litt i mens?" 

For å kikke på satellitter så kan du jo bare stikke i en kikkertbutikk å se på de selv med et rimelig teleskop. Du kan se de med nattkikkert også - veldig godt til og med, om du er utenfor bygrensene selvsagt. Skjerp deg a, du er så langt inni skauen som du får blitt, gi opp

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå må dere bestemme dere. Satelitter er så knøttsmå at de ikke kan sees fra ISS. Satelitter kan enkelt ses med en kikkert. Med det blotte øyet ser de ut som de er like store som stjerner og planeter. Hva er det som lyser dem om midt på natten når solen ikke skinner på den siden av jordkloden lenger.

Vel her er en video av en satelittlaunch fra ISS 4minutt inni.

https://www.youtube.com/shared?ci=v1vH0CtSREE

Helt ekte asså. Hollywood får dette aldri til. Filmen Gravity var så elendig. Man kunne klart se forskjellen på ekte og en Hollywood film.

5minutt og 50s så vises det at de har lyskastere på månen som detter på astronauten. Alt de klarte å få med seg i desse knøtteskipene.

12m og20s så vil du se LEM fartøyet lyse opp som om det er sol på begge retninger på månen. For bildet blir jo tatt mot solen. Meget gode brøstfestede kamera som har en filmrull som tåler utrolig høy varme.

Lenke til kommentar

Nå sa vi vel at ISS er i en bane lavere enn satelittene, og at de derfor ikke vises på bildene av jorda, da de er oven?

Og videoen din, som i starten hinter til at NASA = Øgler... Tror du på at reptiler har tatt over eliten også? 

 

Også sammenligner den jo heletiden klipp fra verdensrommet med spesialeffekter i Gravity, en film fra 2013. Hadde vi sånne effekter hvis vi ser tilbake, bare til år 2000? Bare se på Ringenes Herre, det ser jo ikke akkuratt ekte ut? Men NASA publiserte videoer da og.

 

Rundt 05:40 påstår han at han viser "NASA-footage", noe han helt tydlig har laga selv. Ikke er det kildehenvisning til det heller. Men det skal vi tro på? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ut fra dette svaret:

 

https://www.quora.com/Why-dont-ISS-photos-show-any-of-the-thousands-of-satellites-orbiting-Earth

 

..virker det ikke som ISS er lavere enn satelittene.

Senere kommer det andre og skriver at ISS er mye lavere enn satelittene.

 

Virker på meg som det kun er den mest passende unnskyldningen i øyeblikket, som brukes...

I tillegg skal det også være debris (søppel?) som fyker rundt. Men alt dette "forsvinner" selvsagt i det svære verdensrommet....

Lenke til kommentar

Nå sa vi vel at ISS er i en bane lavere enn satelittene, og at de derfor ikke vises på bildene av jorda, da de er oven?

Og videoen din, som i starten hinter til at NASA = Øgler... Tror du på at reptiler har tatt over eliten også?

 

Også sammenligner den jo heletiden klipp fra verdensrommet med spesialeffekter i Gravity, en film fra 2013. Hadde vi sånne effekter hvis vi ser tilbake, bare til år 2000? Bare se på Ringenes Herre, det ser jo ikke akkuratt ekte ut? Men NASA publiserte videoer da og.

 

Rundt 05:40 påstår han at han viser "NASA-footage", noe han helt tydlig har laga selv. Ikke er det kildehenvisning til det heller. Men det skal vi tro på?

Nei. Jeg tror ikke på reptiler og aliens. Det er Alex Jones og David Icke konspirasjoner som er villedende. De fleste satelitter som er "sendt opp" er i low earth orbit. Dvs 400km over jorden. Den lyskasteren som detter på astronauten ser mistenkelig ut som det ekte månevideo som er vist til offentligheten. Men det er gjort i studio. Det er så mye som er forklart av NASA som vi skal tro på og som dere ser på som verfiserbart fordi de har unnskyldninger for alt som dere kan repitere og da er det sant. Jeg faller ikke for det. De prøvde aldri månelanderens rakettmotor på jorden som skulle sende fra månen. Men dette gikk knirkefritt på månen fordi de har videobevis som dere tror på. Og ja jeg har sett en del videoer fra NASA fra før år 2000. Må si Star wars fra 1970 gjorde en bedre jobb.

Lenke til kommentar

 

Nå sa vi vel at ISS er i en bane lavere enn satelittene, og at de derfor ikke vises på bildene av jorda, da de er oven?

Og videoen din, som i starten hinter til at NASA = Øgler... Tror du på at reptiler har tatt over eliten også?

 

Også sammenligner den jo heletiden klipp fra verdensrommet med spesialeffekter i Gravity, en film fra 2013. Hadde vi sånne effekter hvis vi ser tilbake, bare til år 2000? Bare se på Ringenes Herre, det ser jo ikke akkuratt ekte ut? Men NASA publiserte videoer da og.

 

Rundt 05:40 påstår han at han viser "NASA-footage", noe han helt tydlig har laga selv. Ikke er det kildehenvisning til det heller. Men det skal vi tro på?

Nei. Jeg tror ikke på reptiler og aliens. Det er Alex Jones og David Icke konspirasjoner som er villedende. De fleste satelitter som er "sendt opp" er i low earth orbit. Dvs 400km over jorden. Den lyskasteren som detter på astronauten ser mistenkelig ut som det ekte månevideo som er vist til offentligheten. Men det er gjort i studio. Det er så mye som er forklart av NASA som vi skal tro på og som dere ser på som verfiserbart fordi de har unnskyldninger for alt som dere kan repitere og da er det sant. Jeg faller ikke for det. De prøvde aldri månelanderens rakettmotor på jorden som skulle sende fra månen. Men dette gikk knirkefritt på månen fordi de har videobevis som dere tror på. Og ja jeg har sett en del videoer fra NASA fra før år 2000. Må si Star wars fra 1970 gjorde en bedre jobb.

 

 

Jeg er veldig nysgjerrig. Hva slags utdanning og jobb har du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...