Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Singel og sex.


Singel og sex   

41 stemmer

  1. 1. Hvor lenge siden er det siden du hadde sex?

    • Under en uke siden
      15
    • 1-3 måneder siden
      7
    • over 3 måneder siden
      3
    • 1 år pluss
      16
  2. 2. Dersom en person tilbyr deg sex, har du det , selv uten spesiell tiltrekning?

    • Ja
      13
    • Nei
      28
  3. 3. Må du være tiltrukket for å ha sex?

    • Ja
      25
    • Nei
      16
  4. 4. Hvor mange sexpartnere har du hatt de siste 4 månedene

    • 0
      19
    • 1
      16
    • 3-5
      4
    • 5-10
      0
    • over 10
      2
  5. 5. Må du like personligheten for å ha sex?

    • Ja
      19
    • Nei
      22
  6. 6. Ser dere ned på en person som ikke har hatt sex på tre måneder;) ?

    • Ja
      1
    • Nei
      40
  7. 7. Bruker dere kondom under sex?

    • Ja
      13
    • Nei
      28
  8. 8. Brukes det prevensjon?

    • Ja
      33
    • Nei
      8
  9. 9. Hva gjør du når du har sex med en tilfeldig?

    • Jeg bare har vanlig sex og går rett hjem til meg selv etterpå
      11
    • Overnatter og koser
      16
    • Jeg gjør alt unntatt oralsex
      1
    • Jeg kysser ikke
      1
    • Behandler henne eller han som en kjæreste...
      12
  10. 10. Hvor finner du sexpartnerne?

    • På sexforum
      0
    • her inne på diskusjon ;)
      2
    • på kontaktforum
      9
    • utesteder
      19
    • i vennegjengen
      7
    • på jobben
      4
  11. 11. har du profil ute på sexforum for å sikre deg noe sex iblant?

    • Ja
      5
    • Nei
      36
  12. 12. Du som svarer i denne tråden: hvem er du:

    • Mann : jeg har sex når jeg får sjansen
      25
    • Dame: Jeg har sex når jeg får sjansen
      1
    • Mann: jeg har sex kun når jeg har følelser
      13
    • Dame : jeg har kun sex når jeg har følelser
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fy flate, menn sutrer så uendelig mye om dette, altså. Men det er ingen som tenker på oss stygge damer som alltid havner i den mørkeste kroken på kjøttmarkedet.

 

Hvorfor sier du at du er stygg?

 

 

Det er irrelevant. Poenget er at det er nærmest opplest og vedtatt at kvinner vasser i sextilbud mens menn må ta til takke med hva som helst, med mindre de er 8/10 og oppover på skalaen. Sånn er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi menn kan få svært mange sextilbud om vi ikke sikter for høyt. Har en tidligere venn som trolig har rundet 1000 tallet for lenge siden og han er ikke akkurat vakker , har heller ikke så mye penger ( heller gjeld ) og vedkommende har en personlighet som gjør ham så og si farlig for kvinner. Men sex får han , men som sagt det er som regel 5 / 10 jenter eller lavere.

 

Det aller viktigste er å vite hvor man får tilbudene og hva man skal si / skrive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi menn kan få svært mange sextilbud om vi ikke sikter for høyt. Har en tidligere venn som trolig har rundet 1000 tallet for lenge siden....

Det høres ufattelig tidkrevende og ganske så slitsomt ut.

Bare det å fortsatt holde tellingen når en oppnår tresifret høres krevende ut.

Endret av afterall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingenting som er "skittent" med sex mellom samtykkende voksne mennesker. 

 

Geir :)

Det er ganske skittent når folk besøker flere oaser i løpet av en dag, uten så mye som en dusj eller antydning til bruk av regnfrakk.

 

Det er damenes egne ord at det føles skittent etter de får vite at han kommer på besøk rett fra "hun andre" uten dusj eller noe som helst.

 

Ikke rart folk får mononukleose og hva som tenkes kan av seksuelt overførbare sykdommer.

 

Da jeg gikk skole var det en i klassen som hadde fast legetime hver tirsdag for å sjekke om han hadde "fått noe" i løpet av uka og helga.

 

Mannfolk har ingen skrupler fra å bli med ei dame hjem i 1-2 tiden for så å dra på en ny "fest".

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Det er ganske skittent når folk besøker flere oaser i løpet av en dag, uten så mye som en dusj eller antydning til bruk av regnfrakk.

Det er damenes egne ord at det føles skittent etter de får vite at han kommer på besøk rett fra "hun andre" uten dusj eller noe som helst.

 

 

Nå tok jeg vel utgangspunkt i "renslig og velstelt", og antok at "skitten" var ment i overført betydning. Selvsagt er det fortsatt en risiko for kjønnssykdommer, men det er en annen problemstilling.

 

Edit: Om de vet at han kommer fra en annen uten å dusje så kan de jo si nei. 

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan hende jeg er sær men har funnet ut at jeg foretrekker å leve inne i en jobb/trening/mat/søvnboble enn å ha noe med det motsatte kjønn (og "venner" på fritiden) å gjøre. 

 

Det tragikomiske? er at halvparten av gangene jeg har vært ute på byen/fest/nach hinter jenter/tar jenter initiativ mens jeg enten er for treig med og få med meg hva som skjer eller så er jeg for feig til å møte initiativet hennes.

 

En gang tok jeg meg i å instinktivt snu meg unna en gang ei rimelig atraktiv jente (typisk 7.5/10) prøvde å kline med meg (tror hun ble litt såret for å si det sånn :p ), en annen gang sente jeg bort ei søt jente ved å være for kul og nedlatende som jeg i utgangspunktet faktisk så i sidesynet snakket med ei veninne og pekte på meg fra andre siden av baren før hun kom bort. 

 

Det blir rett og slett en lang, vond, sirkel, det begynner med at man tror ikke jenter liker en, så overfører man disse antagelsene inn i hver eneste situasjon man ender opp i. Har absolutt null tro på det at det er "umulig" for vanlige menn å dra damer på byen.

 

Eneste som er viktig er at man ikke er totalt sosialt tilbakestående. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

heartlife mente at jo mer velstelt og strøken han ser ut desto skitnere er han, ikke at sex i seg selv er skittent.

 

Hva hun mente tror jeg vi skal la heartlife svare på selv. Nå tror jeg vel at "damenes ord" er nokså individuelle når det gjelder sex som alle andre ting.

 

Hvorfor er han mer "skitten" om han er velstelt en om han ikke er det? 

 

De vet det ikke før etterpå, så de det anså som en velsmakende kjøttpølse er i realiteten en seig og utgått skosåle.

 

 

Hvis den smakte godt når de spiste den, så smakte den vel godt. Altså var det ikke noe galt med sexen. Og blir de ikke syke av den, så var den kanskje ikke smittefarlig heller. Om de ikke vil dele den pølsa med noen andre, så sier de nei neste gang. Det er en fair sak. Om de ikke vil dele noen pølser med andre, så får de kanskje la være med engangsligg og heller satse på faste forhold. 

 

Jeg synes fortsatt ikke det er skittent med mange partnere, men nå er jeg ikke dame, så mine ord teller kanskje ikke.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kvinner som har mest valg og kontroll, ja.

 

Kvinner er dog verken smartere eller har mindre sexdrift enn menn, Har observert kompiser sjekke opp attraktive lett berusede 18 år gamle "kvinner" utenfor uteplasser og jeg har bare blitt stående og måpe over hvor dum&lettlurt det går ann og bli.

(nå regner jeg selvfølgelig med at de ikke er så dumme som de utgir seg for og at det har noe med at de er smånervøse og at de har drukket 2-3 cider og noen sur grønn på byen)

 

Står dog på at det som er trikset er å ikke være sosialt retardert.

 

Som for eksempel maser (skryter) ei berte om hvor slitsomme alle de teite mennene som prøver seg på hun hele tiden så gjør hun det gjerne fordi hun har dårlig selvtillit forran deg i utgangspunktet. Menn som er glad i å tenke logisk og rasjonel går gjerne glipp av dette, får gjerne kun med seg det hun sier høgt og regner med at denne dama rett og slett står og herser med dem siden hun tydligvis gjør sport i å avvise menn.

Lenke til kommentar

 

Vi menn kan få svært mange sextilbud om vi ikke sikter for høyt. Har en tidligere venn som trolig har rundet 1000 tallet for lenge siden....

Det høres ufattelig tidkrevende og ganske så slitsomt ut.

Bare det å fortsatt holde tellingen når en oppnår tresifret høres krevende ut.

 

 

Han er 40.

Startet trolig sin "karriere" rundt 16 års alderen , hadde blitt mobbet av jenter før pga utseendet sitt og fant fort ut hvordan han kunne sjekke damer , så egentlig 1000 / 24 , som gir omtrent 41 damer i året som er i underkant av 0.75 eller noe sånt i uka og som stemmer svært bra med hvordan han oppfører seg.

 

Men la oss si han har overdrevet grovt (3x) så vil han fortsatt ligge på 333 damer minst i løpet av 24 år, noe som igjen betyr at han i snitt har 13 damer i året , som igjen er helt innenfor det jeg har oppfattet ham som.

 

Jeg tror ikke han har noen form for telling , han bare går for det.

Lenke til kommentar

Det er forsket på at menn finner flere kvinner attraktive enn kvinner finner menn attraktive. Hvis kvinner kun finner 20-30% av menn attraktive så er det mange menn som ikke får pult. I beste fall får de pult en sjelden gang. Kvinner velger det beste som er tilgjengelig fremfor å sørge for at samtlige menn får pult.

Det her forsto jeg lite av og jeg tror du må spesifisere det du mener litt nærmere. Det er med andre ord mitt ansvar som kvinne at alle menn får pult? Helt ærlig du mister, jeg har kun ansvar for meg selv og min egen seksualitet, eventuell en partners seksualitet, men per nå har jeg ikke en partner. Så enkelt er det. 

 

Jeg kan snu meg etter mange menn og ha lyst til å pule ganske mange, men går ikke til sengs med en mann med mindre vi er på god vei til å innlede et forhold bestående av mange dype følelser. Så, som singel får jeg meg ikke noe sex i det hele tatt, for et ONS med en tilfeldig person jeg møter på byen er ikke av interesse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, er tallet rundt 1000 så blir man både imponert over at han har fått det til og veldig betenkt over utfordringene det må by på.  

Har du spekulert i eller spurte du han om han hadde laget noen regler som han fulgte, sånn for å få det til å fungere i lengden?

 

Å alltid bruke kondom er nå garantert en ting. Men annet?

Går han også etter jenter som har ring på fingeren? Hender det han nedlegger samme dame flere ganger? Er følelser et alarm tegn for å komme seg unna eller blir han bare aldri knytta til jenter? Har han et fast opplegg over hvor han gjør det?

 

ed: typo

Endret av Noxhaven
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...