Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Singel og sex.


Singel og sex   

41 stemmer

  1. 1. Hvor lenge siden er det siden du hadde sex?

    • Under en uke siden
      15
    • 1-3 måneder siden
      7
    • over 3 måneder siden
      3
    • 1 år pluss
      16
  2. 2. Dersom en person tilbyr deg sex, har du det , selv uten spesiell tiltrekning?

    • Ja
      13
    • Nei
      28
  3. 3. Må du være tiltrukket for å ha sex?

    • Ja
      25
    • Nei
      16
  4. 4. Hvor mange sexpartnere har du hatt de siste 4 månedene

    • 0
      19
    • 1
      16
    • 3-5
      4
    • 5-10
      0
    • over 10
      2
  5. 5. Må du like personligheten for å ha sex?

    • Ja
      19
    • Nei
      22
  6. 6. Ser dere ned på en person som ikke har hatt sex på tre måneder;) ?

    • Ja
      1
    • Nei
      40
  7. 7. Bruker dere kondom under sex?

    • Ja
      13
    • Nei
      28
  8. 8. Brukes det prevensjon?

    • Ja
      33
    • Nei
      8
  9. 9. Hva gjør du når du har sex med en tilfeldig?

    • Jeg bare har vanlig sex og går rett hjem til meg selv etterpå
      11
    • Overnatter og koser
      16
    • Jeg gjør alt unntatt oralsex
      1
    • Jeg kysser ikke
      1
    • Behandler henne eller han som en kjæreste...
      12
  10. 10. Hvor finner du sexpartnerne?

    • På sexforum
      0
    • her inne på diskusjon ;)
      2
    • på kontaktforum
      9
    • utesteder
      19
    • i vennegjengen
      7
    • på jobben
      4
  11. 11. har du profil ute på sexforum for å sikre deg noe sex iblant?

    • Ja
      5
    • Nei
      36
  12. 12. Du som svarer i denne tråden: hvem er du:

    • Mann : jeg har sex når jeg får sjansen
      25
    • Dame: Jeg har sex når jeg får sjansen
      1
    • Mann: jeg har sex kun når jeg har følelser
      13
    • Dame : jeg har kun sex når jeg har følelser
      2


Anbefalte innlegg

Haha ;) : Siden det er laget en tråd om dette med hvor lenge siden man har sex, så putter jeg inne en avstemning ;) Jeg synes det var litt interessant for jeg savner sex men jeg forstår ikke helt hvordan dere klarer å få tak i disse liggene deres. Jeg får tak i ligg dersom jeg vil, men jeg må være tiltrukket før jeg klarer å ha sex. Og akkurat nå fort tiden føler jeg meg ganske kresen desverre.

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det egentlig du holder på med? Akkurat nå og i forhold til at du nylig skrev dette innlegget :

 "Det er sant. Jeg er ikke klar.  Tusler helt rundt i blinde  ;) Jeg har bare noen kjempe-høye murer rundt meg nå. Menn skriver til meg, og ber meg ta en kaffe med dem, mens jeg svarer sjelden, og aldri omtrent. Jeg kjenner fortsatt på smerten med det jeg opplevde med forrige brudd fortsatt, og dermed så er det nok det som gjør at jeg ikke er klar. "

 

 

så må jeg bare si at du er helt på bærtur , du har slik jeg tolker det et enormt behov for oppmerksomhet men er ikke klar for å ta steget videre , har du egentlig tenkt på at du på denne måten trolig er med på å negativt påvirke våre inntrykk ( altså menns inntrykk ) av noen kvinner og særskilt ditt eget?

 

Mitt personlige råd er at du legger fra deg alle tankene dine rundt forhold og tar en lang pause fra å diskutere samliv og følelser , det du holder på med er destruktivt for deg selv og ikke minst for andre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Ja, hvis du grubler på disse spørsmålene lenge nok, blir det større risiko for at du bare går ut en kveld og overnatter sammen med nærmeste "bakgårdskatt" :)

Og det er det du ikke ønsker å gjøre, fordi du ikke ønsker å bli dumpet på en brutal måte.

 

I tillegg, hvis du ønsker råd om å være avholdende, er nok ikke dette det helt rette forumet å lete etter oppbacking.

Lenke til kommentar

Ja, hvis du grubler på disse spørsmålene lenge nok, blir det større risiko for at du bare går ut en kveld og overnatter sammen med nærmeste "bakgårdskatt" :)

Og det er det du ikke ønsker å gjøre, fordi du ikke ønsker å bli dumpet på en brutal måte.

 

I tillegg, hvis du ønsker råd om å være avholdende, er nok ikke dette det helt rette forumet å lete etter oppbacking.

Jeg ønsker ikke å være avholdende. Men jeg håper på at en dag så klarer jeg å hoppe i det igjen. Men det å gjøre det med en useriøs type for å få seg et ligg blir vel gjerne bare dumt ;)

Lenke til kommentar

 

Ja, hvis du grubler på disse spørsmålene lenge nok, blir det større risiko for at du bare går ut en kveld og overnatter sammen med nærmeste "bakgårdskatt" :)

Og det er det du ikke ønsker å gjøre, fordi du ikke ønsker å bli dumpet på en brutal måte.

 

I tillegg, hvis du ønsker råd om å være avholdende, er nok ikke dette det helt rette forumet å lete etter oppbacking.

Jeg ønsker ikke å være avholdende. Men jeg håper på at en dag så klarer jeg å hoppe i det igjen. Men det å gjøre det med en useriøs type for å få seg et ligg blir vel gjerne bare dumt ;)

 

 

Problemet ditt er at du stadig vekk tenker på "gamle flammer" , noe du faktisk selv sa for noen dager / uker siden at det nå skulle bli endring på.

Om noe så motsier du deg selv og ikke minst ødelegger for deg selv. Igjen som jeg har poengtert tidligere må du komme deg videre og jeg anbefaler deg virkelig å få deg en annen hobby enn å sitte på nettet og gruble og spørre om gamle flammer eller nærliggende temaer , du må komme deg ut av kjærlighetssorgen og nyte livet og ikke minst ta vare på din egen familie.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ja, hvis du grubler på disse spørsmålene lenge nok, blir det større risiko for at du bare går ut en kveld og overnatter sammen med nærmeste "bakgårdskatt" :)

Og det er det du ikke ønsker å gjøre, fordi du ikke ønsker å bli dumpet på en brutal måte.

 

I tillegg, hvis du ønsker råd om å være avholdende, er nok ikke dette det helt rette forumet å lete etter oppbacking.

Jeg ønsker ikke å være avholdende. Men jeg håper på at en dag så klarer jeg å hoppe i det igjen. Men det å gjøre det med en useriøs type for å få seg et ligg blir vel gjerne bare dumt ;)

 

 

Problemet ditt er at du stadig vekk tenker på "gamle flammer" , noe du faktisk selv sa for noen dager / uker siden at det nå skulle bli endring på.

Om noe så motsier du deg selv og ikke minst ødelegger for deg selv. Igjen som jeg har poengtert tidligere må du komme deg videre og jeg anbefaler deg virkelig å få deg en annen hobby enn å sitte på nettet og gruble og spørre om gamle flammer eller nærliggende temaer , du må komme deg ut av kjærlighetssorgen og nyte livet og ikke minst ta vare på din egen familie.

 

 

Jeg må komme over kjærlighetssorgen heter det, og forsøke å stoppe å kverne på alle minnene og det romantiske som var. :) Jeg har gjort en positiv sak. Og det er å stoppe å være på kvinneguiden pga eksen var der. Det er et fremskritt. :) Et skritt frem er et stykke på vei. 

 

Jeg blir glad for hver gang jeg klarer noe nytt. 

 

Men det er nok ikke lurt å hoppe over på nye sengepartnere så fort som mulig. Har forsøkt det før, men jeg ble ikke lykkeligere av det, selv om de ikke dumpet meg... Husker at da satt jeg å følte meg forferdelig og ekkel etterpå. Men de gangene jeg har vært lykkeligst, det er når jeg har ventet til det plutselig er en jeg virkelig liker der. :). Så blir man lykkeligere av å ha sexpartnere hele tiden? Jeg tror faktisk at det bare er en rus der og da, men etterpå så kan man faktisk risikere å angre på det. 

 

Er forresten kun menn, pluss meg som svarer i denne tråden ;) Utifra undersøkelsen. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Det er stort sett menn som ikke har sex. De mest attraktive mennene har seg med flere kvinner og en gruppe menn får ikke noe som helst.

 

Det er to grunner til at funksjonsfriske mennesker ikke klarer å få sex: de er sosialt mistilpassede, eller de er bare rett og slett ufordragelige. Disse egenskapene ville jeg tro er jevnt fordelt på begge kjønn, så hvor du har det fra at det "stort sett er menn som ikke har sex" kan jeg ikke fatte og begripe.

 

Anonymous poster hash: 4e74b...712

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er forsket på at menn finner flere kvinner attraktive enn kvinner finner menn attraktive. Hvis kvinner kun finner 20-30% av menn attraktive så er det mange menn som ikke får pult. I beste fall får de pult en sjelden gang. Kvinner velger det beste som er tilgjengelig fremfor å sørge for at samtlige menn får pult.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

En paretofordeling (80-20) ville beskrevet nokså bra hvordan markedet for uforpliktende sex er. Dvs. at 20 % av mennene stikker av med 80 % av kvinnene. Hos kvinner er fordelingen mye flatere, som vil si at antall partnere er jevnere fordelt. 

 

Bad Cat: Menn rangerer kvinner normalfordelt med en forventningsverdi på 5 (av 10 mulige poeng). Når kvinner rangerer menn er denne fordelingen forskjøvet mot venstre, dvs. snittet er lavere enn 5. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En paretofordeling (80-20) ville beskrevet nokså bra hvordan markedet for uforpliktende sex er. Dvs. at 20 % av mennene stikker av med 80 % av kvinnene. Hos kvinner er fordelingen mye flatere, som vil si at antall partnere er jevnere fordelt. 

 

Bad Cat: Menn rangerer kvinner normalfordelt med en forventningsverdi på 5 (av 10 mulige poeng). Når kvinner rangerer menn er denne fordelingen forskjøvet mot venstre, dvs. snittet er lavere enn 5. 

Jeg tror at de mest attraktive mennene har med mange damer. De mest attraktive får fokuset, mens de andre får nesten ikke. Det er kamp om de mest attraktive mennene.  Og det er jo det som er litt ekkelt... Tenke på at en attraktiv mann kan faktisk ligge med ganske mange, selv om  han ser renslig og velstelt ut. ;). Dermed er han egentlig skitten. Men samtidig så fins det jo attraktive menn som ikke ligger rundt og. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

En paretofordeling (80-20) ville beskrevet nokså bra hvordan markedet for uforpliktende sex er. Dvs. at 20 % av mennene stikker av med 80 % av kvinnene. Hos kvinner er fordelingen mye flatere, som vil si at antall partnere er jevnere fordelt. 

 

Bad Cat: Menn rangerer kvinner normalfordelt med en forventningsverdi på 5 (av 10 mulige poeng). Når kvinner rangerer menn er denne fordelingen forskjøvet mot venstre, dvs. snittet er lavere enn 5. 

Jeg tror at de mest attraktive mennene har med mange damer. De mest attraktive får fokuset, mens de andre får nesten ikke. Det er kamp om de mest attraktive mennene.  Og det er jo det som er litt ekkelt... Tenke på at en attraktiv mann kan faktisk ligge med ganske mange, selv om  han ser renslig og velstelt ut. ;). Dermed er han egentlig skitten. Men samtidig så fins det jo attraktive menn som ikke ligger rundt og. 

 

Hva med attraktive menn som ligger rundt, men faktisk bruker kondom? ;) 

Lenke til kommentar

 

Fy flate, menn sutrer så uendelig mye om dette, altså. Men det er ingen som tenker på oss stygge damer som alltid havner i den mørkeste kroken på kjøttmarkedet.

De får vel så det holder?

 

 

Nei, vi gjør ikke det. Tror dere liksom at alle som har vagina må kjempe seg vei mellom kåte menn? Det ække sånn, seru. Selv desperate menn styrer unna stygge damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...